


Въпрос за виското и опасноста от прегряване
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Въпрос за виското и опасноста от прегряване
Здравейте колеги,от майстори знам че като караш колата малко по-вече преди да изгасиш колата се изчаква малко на празен ход да работи (един вид да се охлади турбото ),има ли опасност ако в жегите караш примерно 100 километра и от един път изгасиш мотора при мен като изгася мотора спира и перката да върти , а малката перка се включва само когато включа климатика ?
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
От това което съм чел и аз, мисля ,че е само когато се кара във високи обороти и дълго време.Примерно по магистрала и спираш да заредиш на бензиностанция или за кафе.И аз като тебе не съм в час !Да видим другите какво ще кажат!
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
Ако караш във високи обороти и я юркаш много по-продължително, след спиране е хубаво да се оставя да работи кратко време, за да може маслото да охлади турбото иначе ще се прецака по-бързо и ще плачем
За това е полезна цялата операция.

- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
мисля че се казва топлинен дисбаланс ротора се изкривява и започва да вие като реактивен самолет
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
Хич не е ясно какво точно питаш 

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
KirilGeorgiev написа:Хич не е ясно какво точно питаш
Много ясно се разбира какво пита,ама...По темата,виждал съм как на BMW X5 му се запали турбината,след като спря и изгси мотора.Изгасиха го навреме но някои работи дадоха фира от огъня.Затова е добре да се изчака до 1мин,след по голяма скорост и тогава да се изгаси мотора.Най малкото удължава живота на турбината!
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
това ми е навик преди да сляза от колата винаги да оставя поне една минута да работи на празен ход
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
И аз го знам ама скоро показвах как върви на племенника ми и после я угасих веднага.Ама от веднъж не вярвам да е проблем.Пък и знам ли италианеца как я е карал!
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване



-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
H2O написа:KirilGeorgiev написа:Хич не е ясно какво точно питаш
Много ясно се разбира какво пита,ама...По темата,виждал съм как на BMW X5 му се запали турбината,след като спря и изгси мотора.Изгасиха го навреме но някои работи дадоха фира от огъня.Затова е добре да се изчака до 1мин,след по голяма скорост и тогава да се изгаси мотора.Най малкото удължава живота на турбината!
Е какво точно ти е ясно? Заглавието на темата за виско па после за турбото дали ще прегрее а те двете нямат нищо общо
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
Извинявам се на KirilGeorgiev!Въпроса е за виско съединител!Наистина подведох се по другите изказвания.Въпроса не е зададен правилно.Технически турбото и виското нямат нищо общо!Освен,че и двете се въртят
На повечето от вискот-а се използва силиконова основа.С течение на годините се скапва и не сработва.Основен проблем при БМВ Е-36.Няма по сбъркана охлаждаща с-ма
Имал съм БМВ и останах с идеята,че тази кола трябва да се купи нова и да се продаде след 7год.каране.После си е жива бяля на главата(от към техническата част и финансова)не става за автомобил на старо,освен ако не си голям фен на марката!
П.П.Темата не е за раздел Дизелови агрегати!


П.П.Темата не е за раздел Дизелови агрегати!
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
а ако качвам шипка с 5 човека и навън е 35 градуса и като стигна горе и я изгася колата веднага?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
na4o4o написа:а ако качвам шипка с 5 човека и навън е 35 градуса и като стигна горе и я изгася колата веднага?
Голямата перка ще остане да работи докато е нужно...
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
Вземи напиши най накрая какво питаш и за каква кола щото са различни Ако става въпрос за Пасат В5 и със 6 човека да качваш Шипка изгасиш ли колата перката спира
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Въпрос за виското и опасноста от прегряване
KirilGeorgiev написа:Вземи напиши най накрая какво питаш и за каква кола щото са различни Ако става въпрос за Пасат В5 и със 6 човека да качваш Шипка изгасиш ли колата перката спира
карам Б5 АФН и като изгаса мотора винаги спира перката дори и при 40 градуса цел ден каране градско
пак спира перката, въпроса ми е кое(какво)(как) защо не прегрява колата след каране,преди тази кола имах голф 3 1.8 с ел.перка , след каране дори и като спра след 1 минута перката сама се включи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 35 госта