Пак за валове...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 31 окт 2006 20:42


devil_vas написа:п.п. истината е в турбо конверсийте, но на атмосферен двиг. излиза около 4000++ лева (турбо и инжектори втора ръка), обаче там е манията :twisted: :twisted: :twisted:


с валове може и повече да се изкара - дори и над 40 к.с., зависи от фирмата производител. те обаче обезателно са свързани с портване на главата, механични повдигачи, освободена генерация без средно гърне и катализатор, повишено налягане на горивото и оптимизирана електроника. тогава бъди сигурен, че и на свободни ще работи добре. обаче дотук с качествени материали сумата надхвърли 4К. и то без нитрото.

Последна промяна от TDI-RS на Пет 29 юни 2007 13:31, променено общо 1 път.




devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Сря 01 ное 2006 1:43


TDI-RS написа:а за турбо конверсиите - тея 4К ще ти стигнат колкото да почнеш само! при мен например цялата работа надмина 10К - направи си изводи сам.
но пък разликата във вървежа :shock

при теб, като съм чел, е мътна и кървава, но вървежа сега е :shock :shock :shock евала

сега подготвяме (как го казах, все едно аз ще ги правя :? :oops: ) един Сеат Ибиза ГТИ 1.8 16В за турбо конверсия (турбото инжекторите и кулера са взети както и помпата и блоуофа) бюджета на тази конверсия е 4000 лева... да видим какво ще стане :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 01 ное 2006 20:49


Аз съм с 276 градусови Шрикови от АБФ,и празния ми ход е перфектен.Малко се дигна разхода,ама не ми пука.Ся мисля да и сложа два карба,или наличната ми инсталация от Г60.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 01 ное 2006 22:35


oHua написа:Аз съм с 276 градусови Шрикови от АБФ,и празния ми ход е перфектен.Малко се дигна разхода,ама не ми пука.Ся мисля да и сложа два карба,или наличната ми инсталация от Г60.
Колега разкажи малко повече как е сега,каква е разликата от сток допълнителни настроики и впечатления и дали си заслужава да се дават много пари за валове.Питам понеже ми е влязла тази муха в главата и не знам дали си заслужава инвестицията. п.п Нали за АБФ става дума :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 02 ное 2006 20:56


На КР съм ги сложил/купих ги от Гената/.Дигнах налягането на горивото/карам само с ОМВ 100/,и сложих изпускател от АБФ/по маняшки ми се вижда-него го зех от Боксер-а//.Ефекта засега е минимален,заради ниската степен.Чакам да ми докарат друга глава за резерва,а на сегашната ми/портната и полирана/ ще и навра клапаните 2 мм навътре.Това е.Ама с тая механична пикня,съм обречен.Чакам едни двойни Дел Лорто DHLA 45,ще пробвам първо с тях,после с Г60 електрониката/нея я купих от Кордобата/.И ще видя с кое ще е по-добре.Та имам още какво да прая по мотора и не мога да ти кажа дали си заслужава на тоя етап.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 03 ное 2006 10:46


Колега, щом не си увеличавал степента на сгъстяването няма смисъл от по-високия октан, който слагаш - сложи си стандартния и ще върви по-добре и харчи по-малко и 2мм. май ще ти дойде излишно да вкарваш клапаните, 1- макс -1,5мм. ще ти стигне... :) :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 03 ное 2006 12:26


devil_vas написа:при теб, като съм чел, е мътна и кървава, но вървежа сега е :shock :shock :shock евала

сега подготвяме (как го казах, все едно аз ще ги правя :? :oops: ) един Сеат Ибиза ГТИ 1.8 16В за турбо конверсия (турбото инжекторите и кулера са взети както и помпата и блоуофа) бюджета на тази конверсия е 4000 лева... да видим какво ще стане :wink:


кво кво за Ибизата??? :) я раздуй


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пет 03 ное 2006 14:19


oHua написа:На КР съм ги сложил/купих ги от Гената/.Дигнах налягането на горивото/карам само с ОМВ 100/,и сложих изпускател от АБФ/по маняшки ми се вижда-него го зех от Боксер-а//.Ефекта засега е минимален,заради ниската степен.Чакам да ми докарат друга глава за резерва,а на сегашната ми/портната и полирана/ ще и навра клапаните 2 мм навътре.Това е.Ама с тая механична пикня,съм обречен.Чакам едни двойни Дел Лорто DHLA 45,ще пробвам първо с тях,после с Г60 електрониката/нея я купих от Кордобата/.И ще видя с кое ще е по-добре.Та имам още какво да прая по мотора и не мога да ти кажа дали си заслужава на тоя етап.

е добре де кво време даваш на този етап :roll:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пет 03 ное 2006 20:09


Cordoba16vt написа:
devil_vas написа:при теб, като съм чел, е мътна и кървава, но вървежа сега е :shock :shock :shock евала

сега подготвяме (как го казах, все едно аз ще ги правя :? :oops: ) един Сеат Ибиза ГТИ 1.8 16В за турбо конверсия (турбото инжекторите и кулера са взети както и помпата и блоуофа) бюджета на тази конверсия е 4000 лева... да видим какво ще стане :wink:


кво кво за Ибизата??? :) я раздуй

top secret баце :P :D :D по проекта се действа с пълна пара...
пускам една снимка под секрет, че иначе ще ме дисконектнат от проекта :twisted:... което малко ще им дойде на нагорно щото ползваме астрата за градска кола в момента, понеже гори най малко, а трябва да се обикаля :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 03 ное 2006 21:06


Нещо май темата се измости в съвсем друга посока....


Потребителски аватар
mita4ka
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

пак за валове

Мнениеот mita4ka » Вто 28 ное 2006 20:15


може да се сложат 2 смукателни или исрускателни немога да се сетя точно сега ниакои ако се интерисува да рита.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: пак за валове

Мнениеот rusiq_24 » Вто 28 ное 2006 22:08


mita4ka написа:може да се сложат 2 смукателни или исрускателни немога да се сетя точно сега ниакои ако се интерисува да рита.
Колега слагат се по принцип два изпускателни вала като се правят малко доработки (преди беше дискутирано това във форума) Аз се заинтересувах по този въпрос но ми казаха че не било хубаво понеже имало вероятност да разбие леглата на клапаните и се разчуквал мотора като се сложи изпускателен вал на мястото на всмукателен.Не знам каква е логиката и не мога да кажа дали е така,само казвам какво ми казаха хора които са го правили и определено разбират от ДВГ.Ако някой колега е пробвал нека сподели или ако някой знае дали така ще се получи? :wink:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Съб 09 дек 2006 22:12


останах с впечатление че тези валове който предизвикаха дискусията са много малко по натиснати...поне всмукателния ,който според мен е повече от значение е същия като изпускателен от кр...не трябват пружини , механични повдигачи и сгъстяване,,,
според мен кита не си струва ако същия изпускателен може да се пригоди..

знае ли някой дали има заводски механични повдигачи с пул,който да пасват на кр???



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта