Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
WesT_Pz
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот WesT_Pz » Чет 20 сеп 2012 15:25


Колеги интересува ме,сложно ли е много смяната на съединител,става въпрос за голф 3 1.8.Питал съм тук там и казват че не е много трудно,ако има някой да обясни стъпка по стъпка всичко ще е добре.Имам познания г/д в тази област та затова бих се наел да го сменям сам...и да уточня че само феродов диск ще сменям.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот stefan4o » Чет 20 сеп 2012 15:30


Не искам да бъда на твоето място ако се блъскам цял ден и се мъча и след месец-два се наложи да се смени и притискател... :screwy Ако се сещаш, какво искам да ти намекна. :wink:


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот push » Чет 20 сеп 2012 16:04


нищо сложно - само се свалят скоростите mhihi захващай се пък като го закъсаш драсни 1 ред :)


Потребителски аватар
WesT_Pz
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот WesT_Pz » Чет 20 сеп 2012 18:15


Гледал съм как се сменя и си имам някаква представа...да питам само,феродовия диск центрова ли се към двигателя,че някви такива работи ми говорят.


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот push » Чет 20 сеп 2012 18:20


да, като сложиш притискателя и бъркаш в дупката :D с тръба малко по малка на диаметър от дупката ..идеята е да се центрова за да влязат скоростите от 1 път :idea:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот moimoimoi » Чет 20 сеп 2012 18:43


лесно се сменя съединителя ако си го правил,лично аз съм го правил на 3-4 голфа но не се занимавам с това,просто сам си подържам семейните коли
та първия път като го правих ми отне свалянето2-3часа,а последния по малко от час
трябва ти канал или подемник и желателно един помощник който да ти подава инструменти
а инструментите са:як комплект тресчотка с вложки от 10 до 32мм,
стъпка по стъпка:
1-с вложка 32 развиваш централната гайка на шофьорската гума,дето е на карето,може помощника да е на спирачките,ако не иска да се развие се ползва тръба,яко е стегнато
2-подпираш задните колела на колата,дърпаш ръчната,вдигаш предницата така че предните гуми да са в въздуха
3-развиваш вътрешните карета от скоростната кутия, на всяко каре има 6 болта,някой са за шестограм, а някой са с звезда 12-ка,като ги развиваш колата да е на свободна и въртиш гумите за да ти дойдат на лесно болтовете
4-късата полуоска я сваляш
5-раазкачаш лостовата система
6-разкачаш акумулатора
7-отдоло на скоростите има една ламарина с 2-3болта 6мм-развиваш ги
8-развиваш 4-5болта 19 вложка дето държат кутията към двигателя
9-подпираш двигателя отдоло на картера за да не пропадне,аз ползвам крика,така си го вдигам/свалям колкото ми трябва
10-сваляш стартера,ако не си подпрял двигателя то тогава той ще пропадне-стартера се държи с едни болтове дето са и към предния тампон
11-издърпваш скоростите и ги сваляш-тежки са30-35кила
12-за да свалиш притискателя ти трябва вложка 9мм пак звезда но 6-ца,вътрешен торкс май му се казваше
та сваляш притискателя и феродовия си пада сам
най добре цял комплект
за центрованети на феродовия аз ползвам едно дървено трупче,сглобяването е по обратен ред

Последна промяна от moimoimoi на Пет 21 сеп 2012 6:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
WesT_Pz
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот WesT_Pz » Пет 21 сеп 2012 5:10


Колега благодаря ти за обяснението :да: ,много точно и ясно


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот moimoimoi » Пет 21 сеп 2012 6:11


a забравил съм
отгоре кутията освен към двигателя се държи с една планка към рога на купето и един тампон

първо се убеди че имаш всички нужни инструмнти и тогава почвай
за болтовете на притискателния диск ти трябва вложка мисля 9мм с вътрешен торкс
2275M-2.jpg

желателно удължена,в краен случай и нормална ще стане
за болтовете за вътрешните полуоски или обикновен шестограм или това:
май инбус с 12 канала се казва
това в центъра
RTXSE.jpg


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот kr1sh0 » Пет 21 сеп 2012 22:04


А освен това.. Ще му трябва и гидоре с удължения, че има места дето неможе да се бръкне.. А бтв неговия съединител не е ли обратен?


Потребителски аватар
WesT_Pz
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?

Мнениеот WesT_Pz » Чет 04 окт 2012 4:38


Съединителя е сменен,мерси пак на колегата за точното обяснение много ми помогна,бих добавил че който има някаква представа за сваляне на скорости ще се справи :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Zdravkov94 и 88 госта