


Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
Колеги интересува ме,сложно ли е много смяната на съединител,става въпрос за голф 3 1.8.Питал съм тук там и казват че не е много трудно,ако има някой да обясни стъпка по стъпка всичко ще е добре.Имам познания г/д в тази област та затова бих се наел да го сменям сам...и да уточня че само феродов диск ще сменям.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
Не искам да бъда на твоето място ако се блъскам цял ден и се мъча и след месец-два се наложи да се смени и притискател...
Ако се сещаш, какво искам да ти намекна. 


- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
нищо сложно - само се свалят скоростите
захващай се пък като го закъсаш драсни 1 ред 


- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
Гледал съм как се сменя и си имам някаква представа...да питам само,феродовия диск центрова ли се към двигателя,че някви такива работи ми говорят.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
да, като сложиш притискателя и бъркаш в дупката
с тръба малко по малка на диаметър от дупката ..идеята е да се центрова за да влязат скоростите от 1 път 


- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
лесно се сменя съединителя ако си го правил,лично аз съм го правил на 3-4 голфа но не се занимавам с това,просто сам си подържам семейните коли
та първия път като го правих ми отне свалянето2-3часа,а последния по малко от час
трябва ти канал или подемник и желателно един помощник който да ти подава инструменти
а инструментите са:як комплект тресчотка с вложки от 10 до 32мм,
стъпка по стъпка:
1-с вложка 32 развиваш централната гайка на шофьорската гума,дето е на карето,може помощника да е на спирачките,ако не иска да се развие се ползва тръба,яко е стегнато
2-подпираш задните колела на колата,дърпаш ръчната,вдигаш предницата така че предните гуми да са в въздуха
3-развиваш вътрешните карета от скоростната кутия, на всяко каре има 6 болта,някой са за шестограм, а някой са с звезда 12-ка,като ги развиваш колата да е на свободна и въртиш гумите за да ти дойдат на лесно болтовете
4-късата полуоска я сваляш
5-раазкачаш лостовата система
6-разкачаш акумулатора
7-отдоло на скоростите има една ламарина с 2-3болта 6мм-развиваш ги
8-развиваш 4-5болта 19 вложка дето държат кутията към двигателя
9-подпираш двигателя отдоло на картера за да не пропадне,аз ползвам крика,така си го вдигам/свалям колкото ми трябва
10-сваляш стартера,ако не си подпрял двигателя то тогава той ще пропадне-стартера се държи с едни болтове дето са и към предния тампон
11-издърпваш скоростите и ги сваляш-тежки са30-35кила
12-за да свалиш притискателя ти трябва вложка 9мм пак звезда но 6-ца,вътрешен торкс май му се казваше
та сваляш притискателя и феродовия си пада сам
най добре цял комплект
за центрованети на феродовия аз ползвам едно дървено трупче,сглобяването е по обратен ред
та първия път като го правих ми отне свалянето2-3часа,а последния по малко от час
трябва ти канал или подемник и желателно един помощник който да ти подава инструменти
а инструментите са:як комплект тресчотка с вложки от 10 до 32мм,
стъпка по стъпка:
1-с вложка 32 развиваш централната гайка на шофьорската гума,дето е на карето,може помощника да е на спирачките,ако не иска да се развие се ползва тръба,яко е стегнато
2-подпираш задните колела на колата,дърпаш ръчната,вдигаш предницата така че предните гуми да са в въздуха
3-развиваш вътрешните карета от скоростната кутия, на всяко каре има 6 болта,някой са за шестограм, а някой са с звезда 12-ка,като ги развиваш колата да е на свободна и въртиш гумите за да ти дойдат на лесно болтовете
4-късата полуоска я сваляш
5-раазкачаш лостовата система
6-разкачаш акумулатора
7-отдоло на скоростите има една ламарина с 2-3болта 6мм-развиваш ги
8-развиваш 4-5болта 19 вложка дето държат кутията към двигателя
9-подпираш двигателя отдоло на картера за да не пропадне,аз ползвам крика,така си го вдигам/свалям колкото ми трябва
10-сваляш стартера,ако не си подпрял двигателя то тогава той ще пропадне-стартера се държи с едни болтове дето са и към предния тампон
11-издърпваш скоростите и ги сваляш-тежки са30-35кила
12-за да свалиш притискателя ти трябва вложка 9мм пак звезда но 6-ца,вътрешен торкс май му се казваше
та сваляш притискателя и феродовия си пада сам
най добре цял комплект
за центрованети на феродовия аз ползвам едно дървено трупче,сглобяването е по обратен ред
Последна промяна от moimoimoi на Пет 21 сеп 2012 6:17, променено общо 1 път.
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
Колега благодаря ти за обяснението
,много точно и ясно

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
a забравил съм
отгоре кутията освен към двигателя се държи с една планка към рога на купето и един тампон
първо се убеди че имаш всички нужни инструмнти и тогава почвай
за болтовете на притискателния диск ти трябва вложка мисля 9мм с вътрешен торкс
желателно удължена,в краен случай и нормална ще стане
за болтовете за вътрешните полуоски или обикновен шестограм или това:
май инбус с 12 канала се казва
това в центъра
отгоре кутията освен към двигателя се държи с една планка към рога на купето и един тампон
първо се убеди че имаш всички нужни инструмнти и тогава почвай
за болтовете на притискателния диск ти трябва вложка мисля 9мм с вътрешен торкс
желателно удължена,в краен случай и нормална ще стане
за болтовете за вътрешните полуоски или обикновен шестограм или това:
май инбус с 12 канала се казва
това в центъра
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
А освен това.. Ще му трябва и гидоре с удължения, че има места дето неможе да се бръкне.. А бтв неговия съединител не е ли обратен?
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна на съединител Г3-да се захващам ли ?
Съединителя е сменен,мерси пак на колегата за точното обяснение много ми помогна,бих добавил че който има някаква представа за сваляне на скорости ще се справи 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 82 госта