Високи обороти Jetta 1.8Mi

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ВасилПавлов
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ВасилПавлов » Пет 21 сеп 2012 19:00


Здравейте преди няколко дни попаднах на този форум и реших да попитам и тук.Понеже майсторите във моя град са maikomila scare или поне аз не попаднах на добър.Та по същество.От около месец забелязах,че при потегляне от 1ва без да давам газ при пускане на съединителя колата си върви от около една седмица при палене,ако не веднага докато я изкарам от гаража или покарам малко държи зверски обороти.....и не спадат със минути.Двигателя е 1,8 моно кода е RP ........Обиколих 3 сервиза във трите ми казаха различни неща,пък уж диагностика направиха.......Започна се първо със термо датчик,на второто място ми казаха (някакво моторче за празен ход) и накрая потенциометър.Понеже сложих преди няколко дни газова (LOVATO) и и навъртях първите 100км не забелязах да вдига оборотите като на бензин :? ,но пък ако карам на бензин и ги вдигне и този момент превключа на газ пак ги държи високи :banghead: Другия проблем,който съм сигурен,че го прави на газ и на бензин е,че като натисна спирачките "по-кораво" оборотите падат (все едно ще изгасне всеки момент)също пробвах и на празен ход да натискам спирачките (няколко пъти до край ) и при всяко натискане оборотите падат за секунда-2......Прочетох няколко теми тук и мисля сам да пробвам няколко варианта.......Като вдигне оборотите ще махна кабела на датчика за тмп. после ще пробвам същото и със моторчето (мисля,че знам къде се намира) под моното и от него излиза една пъпка която бута жилото на газта .....Ако имате предложения и най-вече за някой грамотен майстор за ПЗ ще съм много благодарен.Понеже както започнаха със смяните по-добре една нова моно инж да си купя........Посетих 3-ма понеже първия се колебаеше втория беше сигурен,но за мое успокоение посетих и 3ти и той ме тушира.........




ВасилПавлов
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ВасилПавлов » Съб 22 сеп 2012 16:10


Смених термодатчика ,но на бензин продължава да вдига обороти........след продължително натискане на спирачките :banghead: а на гас е обратното при продължително "помпене" падат..........Ако имате предположение какво е споделете,та във понеделник като ида при един друг майстор да видя какво ще ме излъже.........Защото аз не виждам връзката от спирачките да искат да ми сменят 3ри различни неща по колата........... :banghead:


Потребителски аватар
GAZARA
Мнения: 414
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 18:35
Автомобил: VW GOLF-2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: PESHTERA

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот GAZARA » Съб 22 сеп 2012 19:21


възможно е да имаш спукана мембрана на серво апарата....
имам и моно цяло за продажба ако се окаже 4е е от него..и съм ти близо и е ефтино--40 лв цялото.


ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ruslanmilev » Сря 26 сеп 2012 14:01


Имам си същата кола , същият мотор и същият проблем /е, в началото по-голям/проблем /,но след като смених напразно гореуказаните части ,свикнах , те и оборотите поспаднаха и вече 13 години ми е втора кола ,по газовата нищо не пипано от тогава ,та и оборотите са и около 2000 /понякога си спадат и до норма /.А , не ти ли свети жълтата лампа на таблото?


ВасилПавлов
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ВасилПавлов » Сря 26 сеп 2012 16:08


Лампата ми светеше преди от стъпковия мотор(държеше много ниски обороти) и го бях откачил.Сервото е понеже като запаля колата със натиснати спирачки педала не потъва като преди и седи доста твърд........Във края на седмицата ще замеря термо-датчика за всеки случай(един колега ми даде стойности за съпротивленията)стъпковия и него ще замеря но пъпката не натиска толкова силно .........И затова остава да смуче въздух от сервото и както споменах вече спирачките са доста по-твърди от преди...
Другия проблем е,че при палене ако не настъпя газта 2-3ри пъти гасне след около 2-3сек........Дано като сменя сервото да се оправи.Маркуча от сервото към колектора е сменен.........Не е от него.Вакуми и филтър въздушен прегледани и сменен(възд.фил.)


ВасилПавлов
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ВасилПавлов » Вто 02 окт 2012 16:55


Тая колица ме направи ЛУД...Изглежда,че не е и от сервото,темп.датчик също и потенциометър.........Извадих целия маркуч от сервото към към изпускателн. тръби запуших го със ръка оборотите пак от 500-се вдигнаха на 1600....... темп.датчик след замерване си показва нормално съпротивление.........Стъпковия мотор и него го изолирах извадих буксата върнах го до крайно положение за да не натиска дросела запалих и о чудо заработи със перфектните обороти........а до колкото знам колата трябваше да изгасне////////замерих потенциометъра (то пък каква ли роля играе) ........Тампона на моното и него проверих.......Ако някой има идея от къде може да се получава това принудително задържане на клапата нека да сподели........

ПС:Пазарджиклии не четат ли форума????Ако има някой от ПЗ да сподели къде си кара колата ........ понеже споделих на какви майстори попаднах досега .........И аз не мога да хвана проблема..........Устройва ме и кадърен майстор и за Пловдив


ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ruslanmilev » Пет 05 окт 2012 14:07


Какво направих аз ?Хванах я в ниски обороти и в края на жилото за газта пъхнах около 5-6 мм пръстен /прорязан и по дължина ,та жилото на газта да мине през него ,та механично и ввдигнах оборотите .Е ,после пак си ги вдига , ама като се движиш няма значение колко са ти оборотите на празен ход , а пък ако толкова те дразни я гаси на светофарите.От време на време откачвай акумулатора за по 5-10 мин.Така си правят РПтата ,та даже един "майстор" ми каза да си залепя черна лепенка върху таблото ,та да не съм виждал светящата лампа.Ами не съм ,ама колата направи 24 год и си се движи без проблеми.Ще се самообучи , един вид! :D


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот stefan4o » Пет 05 окт 2012 14:17


Имам приятел с RP, кара го и на газ. Не се е оплакал за оборотите. Явно само при някои RP (с проблем) е така mhihi


ВасилПавлов
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Високи обороти Jetta 1.8Mi

Мнениеот ВасилПавлов » Съб 06 окт 2012 11:11


Щом всички датчици работят ме навежда на мисълта,че може и компютъра да се е*ава......понеже пък вчера я карах при друг (поне благоволи да я закачи на елком и да замери всички)не като останалите на догадки и не хвана проблем във датчици единсвено "нещо механично по моното".Та според вас да се набутам ли за нов компютър или да търся ново моно?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта