Избор на Голф 3 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 сеп 2012 21:10


Омазахме темата на колегата , пак по български тертип :banghead: Към автора : колега намираш кола , която ти хареса :да: АХУ ли ще е ,1З ли ще е - не е толкова важно! Това което е важно: колата да е читава (технически) и (пак ще го кажа :D ) без ръжда ( или поне да не е фрапантно)!!Поогледай след 96-та година модели, те са малко по-добре. Че ще има забележки - ще има ! Това са коли по на повече от 15-16 години ,но щом е поддържана що годе грамотно - не е проблем толкова!




Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот cancro » Вто 18 сеп 2012 22:52


Zinoto написа:И уж кола за работа пък чип... малко не се връзва.

Че кой каза, че ще и се сложи чип тунинг?Дай си мнението за двигателите само това искам от теб.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот DrugiaBliznak » Вто 18 сеп 2012 23:32


Карам от скоро Golf3 TDI AFN 110 bhp и за мен това е една фурия ! Невероятен автомобил ! Нисък разход + достатъчно мощ за да ти доставя максимално удоволствие(като разбира се не се кара като див селянин на газ/спирачка от светофар до светофар)
А към колегата Zinoto мисля че беше - с много неща не съм съгласен,но за едно определено - цените.За 6-7 години цените са паднали на Golf3-сериите с около 400 лв. мах. Помня когато брат ми си купи неговата 3-ка преди сума ти години ,още беше студент...около 3500-3600 я взе ако не се лъжа(1.8 90 коня бензин) ,а днес се продават (запазените,не кочините) за 3100-3200. За всички останали коли ,които са се продавали на една цена еди кога си ,а сега на друга ,разликата е 2-но и даже 3-но по-ниски цени.Голф винаги държат цена ,защото са най-издръжливите копелета в автомобилната индустрия.Такива истории знам ,за 1-чки със счупен заден мост и върнали успешно собственика си жив и здрав и Голф-ове с прецакани скорости ,които са се прибирали на 1-ва сума ти километри....че до утре мога да ти говоря колко надежни са...Ако някой ми създаде ситуация ,в която нещо се обърква главоломно в колата ми и аз съм на гъза на географията и ме питат коя кола искам и ще съм сигурен ,че ще ме прибере независимо от състоянието си - ГОЛФ е моят отговор,било то 1,2,3,4,5......
Съгласен съм ,че 3-ката има косури,повече от останалите и ръждата май е най-големият й...но ако я глезиш и тя ще те глези както има една дума...всичко е до собственика и отношението му към автомобила.

Така,че ти пожелавам само най-хубавото,да си жив и здрав и никога да не те оставя колата ти на пътя,независимо какво караш !


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Сря 19 сеп 2012 8:11


cancro написа:
Zinoto написа:И уж кола за работа пък чип... малко не се връзва.

Че кой каза, че ще и се сложи чип тунинг?Дай си мнението за двигателите само това искам от теб.

Мнението ми за най-добър мотор за голф 3 е AFN, недостатък е по-високия данък


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот I4o_naskov » Сря 19 сеп 2012 20:52


Zinoto написа:
cancro написа:
Zinoto написа:И уж кола за работа пък чип... малко не се връзва.

Че кой каза, че ще и се сложи чип тунинг?Дай си мнението за двигателите само това искам от теб.

Мнението ми за най-добър мотор за голф 3 е AFN, недостатък е по-високия данък

и демпферния маховик :beer


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 сеп 2012 21:12


I4o_naskov написа: и демпферния маховик :beer


Лесно се минава на обикновен.


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот cancro » Сря 19 сеп 2012 22:04


AFN 110кс с демпферен маховик ли е?Е*ати немците, помислили са за скъпи части и за 3-ката.Хубаво е, че ще избира между 1Z и AHU.
П.П. Разбрах, че има и голф4 97г 90кс AGR с едномасов не демпферен маховик.Това зависи от номер на двигателя.AGR до 035 000 са имали 228-mm маса на маховика, след AGR 035 000 са имали двойна маса. Промяната настъпва приблизително юни 1997 година.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот velinsl » Чет 20 сеп 2012 20:31


cancro написа:П.П. Разбрах, че има и голф4 97г

май няма такова животно. 98-ма мисля, че е преходната година.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот kn9453 » Чет 20 сеп 2012 21:44


...а днес се продават (запазените,не кочините) за 3100-3200

Едно е да продаваш, а съвсем друго е да се купува!!!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Пет 21 сеп 2012 6:43


И най-запазения голф 3 на света не може да се продаде за повече от 2 500 лева !!! Къде къде по-класни и нови автомобили в момента се продават трудно и на смешни цени. По-нагоре искахме да обърнем внимание, че двигателя е последния проблем в темата "Избор на голф 3 ТДИ" Дали ще е 1Z, AHU, AFN...всички , които се изказаха намекнаха това, но по различен начин. Тези, които карат голф 3 наблегнаха на ръждата. Тези, които имат впечатления от голф 3, но карат следващото поколение обърнаха внимание защо да е пък точно Голф 3? Един автомобил не е само двигател! Заради един маховик? Пълен смях, маховика не е такъв проблем още повече, че на кола 98 година примерно на 95% е сменен и ще изкара още едно 80 000 км. Може да се сложи и обикновен.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Пет 21 сеп 2012 7:46


Zinoto написа:.... Един автомобил не е само двигател!...

+1 :да:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот juve » Пет 21 сеп 2012 18:12


Понеже нещата се завъртяха и около поддръжката, не съм карал голф 3, обаче наблюдавам една такава тенденция: всеки следващ модел, въпреки положителните си свойства, става все по отвратителен за "правилна" поддръжка с безобразните и вероятно безпочвени опити на фирмата ( не само VW) да ти измъква просто пари... ей така. Какво имам наум? Ами как може да се нарече твърдението че капак клапани на голф 4 НЯМА гарнитура, а се купува капак И гарнитура..защо? Генератора не бил ремонтируем - само нов... продажба на разни елементи само в състава на цял възел, защото , виждаш ли така се гарантирало правилното и качествено обслужване... скоро ще кажат - имаш изгорели свещи - купи си нова глава! :banghead: Всичко това го споменавам, защото предполагам че голф 3 , като по "на възраст" ;) ще е по-малко засегнат от това печалбарство, а в случая нали се говори за пари все пак ... :deal

Последна промяна от juve на Пет 21 сеп 2012 21:45, променено общо 1 път.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот mladeja » Пет 21 сеп 2012 20:25


Вече е по малко засегнат!!!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот juve » Пет 21 сеп 2012 21:01


mladeja написа:Вече е по малко засегнат!!!

samo_pechka каза:
Омазахме темата на колегата , пак по български тертип :banghead:

ама голф 4 си е засегнат, вярвам че голф 5 е доста засегнат, а 7... на него спукана гума ще върви с нова главина и полуоска, но БЕЗ вътрешно каре....да остане и за голф 8 :banana


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот I4o_naskov » Пет 21 сеп 2012 21:35


juve написа:
mladeja написа:Вече е по малко засегнат!!!

samo_pechka каза:
Омазахме темата на колегата , пак по български тертип :banghead:

ама голф 4 си е засегнат, вярвам че голф 5 е доста засегнат, а 7... на него спукана гума ще върви с нова главина и полуоска, но БЕЗ вътрешно каре....да остане и за голф 8 :banana



:063: :063:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 42 госта