1.8Т N75

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Сря 19 сеп 2012 8:26


Здравейте, имам питане, възможно ли е заради н75 клапана да ми спулва по-късно турбото? Например вместо на 3000 да имам full boost, аз на 3000 имам 1 бар, а на 4000 full. Турбото е k04-20. Казват ми, че трябва още от 3000 да имам пълен буст.




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот MK4 » Чет 20 сеп 2012 12:27


Аз като ти гледам графиката от гаража имап максимален въртящ момент при 3100 оборота, така че по-добре виж дали буст метъра ти показва вярно.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 20 сеп 2012 13:27


Показва, колата тръгва повече точно след 4000 :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот MK4 » Чет 20 сеп 2012 14:19


Да де, ама тя тръгва защото мощността е произведение на въртящия момент и оборотите и съответно около 4000 оборота турбината не е издъхнала и все още прави хубав момент а пък оборотите се катерят и затова я усещаш да върви повече.
Според мен за да имаш максимален момент около 3000 оборота, там ти е и фул буст.
Мене ако питаш говори с Венци все пак той може най-добре да ти отговори :)

Като ти гледам графиката всичко е точно както трябва за К04, много момента около 3000 оборота и го държи до към 5500 и от там момента слиза надолу.

Аз съм с K03S и съм 320NM (пак на Венци на диното но при 43 градуса температура в халето) демек почти колкото теб, само че момента ми пада по-рано в оборотния диапазон още около 5000 об/мин и съответно съм 30-40 коня по-малко от тебе.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 20 сеп 2012 14:37


Добре, логични обяснения, но как бустметъра ми след 4000 показва вярно, а преди това грешно :roll:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот MK4 » Чет 20 сеп 2012 14:44


За буст метъра не знам, просто разсъждавам върху графиката ти и поведението на колата което описваш.
Пусни едно време на Сливен че съм любопитен, аз дадох 14.8 там миналата година.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 20 сеп 2012 15:46


Аз дадох 15.1 със к03 ката май месец, ся ще видим :dummy:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот MK4 » Чет 20 сеп 2012 17:44


15.1 е доста добре, аз с предишната ми кола Голф МК4 1.8Т AGU само с чип и downpipe на 63мм, имам 15.3 на пистата в Сепарева Баня на апаратура на БФДР.

Последна промяна от MK4 на Пет 21 сеп 2012 19:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 21 сеп 2012 15:14


Аз със пайп 76", генерация 63", ремап от Маднес и интейк самоделка :screwy
това на Сливен на техниката на БФДР


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот icefire » Пет 21 сеп 2012 18:24


Ако все пак нещо те смущава, може да пробваш с друг N75. Отговорът на въпросът ти от първото мнение според мене е ДА, защото Н75 контролира wastegate-a, съответно ако не работи като хората няма да ти спуулва турбото когато трябва. Виж го на output test-овете дали щрака хубаво, а ако има как да намериш друг клапан, пробрай и с него :да:

Макар че, както е казал и колегата над мене, най-вероятно нищо ѝ няма на колата :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т N75

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 22 сеп 2012 17:17


icefire написа: защото Н75 контролира wastegate-a, съответно ако не работи като хората няма да ти спуулва турбото когато трябва

Вярно ,че той контролира гейта ,ама реално само изпълнява нарежданията на компа които са двоични (отворено/затворено).Би трябвало ако е прецакан да е така във всички обороти.
На коя предавка мериш - щото втора е доста късичка и обикновенно докато смогне компа да даде сигнал ,Н75 да щракне ,актуатора да задейства, турбината да се развърти и те оборотите свършили :lol:


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот icefire » Съб 22 сеп 2012 17:53


Също така може да погледнеш дали самият актуатор е наред.. дали отваря и затваря плътно или седи хлабав и с луфтове.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 23 сеп 2012 22:25


На всики предавки, вероятно е лагава заради пътищата, доста широки за турбото и голям кулер, но пък се оказа, че върви добре :mrgreen:
Вчера на Сливен няколко пъти 13.8 8)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т N75

Мнениеот MK4 » Нед 23 сеп 2012 23:30


С каква терминална?
Времето е супер за К04-ка :)


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т N75

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пон 24 сеп 2012 16:00


Не погледнах, но със стандартен размер гуми финиширах на 4-та, не успявах да мина на 3-та, като на 3-та минавам 170 :screwy
т.е. по всяка вероятност над 170+



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта