Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Нед 23 сеп 2012 8:08


izcrazy написа:Питам защото съм чувал от други че като си правят перфонменси си смят и компютъра



Точно за това се слага отделен чип ( тоест както казва колегата Ивайло модва се компа на колата ) за да може всички нови модификации които правиш да заработят в синхрон ..




Потребителски аватар
ranji
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 18 юни 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот ranji » Нед 23 сеп 2012 8:52


ranji написа:Извинявам се че ползвам темата на колега,но искам да попитам колко коня може да се изкарат на Ауди А3 (код на мотота ALH с променлива геометрия е турбото) с дюзи от ASV (110 коня) без пушаци разбирасе.Благодаря предварително.

Колеги помагайте....


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Нед 23 сеп 2012 12:56


ranji написа:
ranji написа:Извинявам се че ползвам темата на колега,но искам да попитам колко коня може да се изкарат на Ауди А3 (код на мотота ALH с променлива геометрия е турбото) с дюзи от ASV (110 коня) без пушаци разбирасе.Благодаря предварително.

Колеги помагайте....



Не много :Д бих казал нищо .. :)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 23 сеп 2012 14:50


Колега аз съм с дюзи 0.216,чип и K&N всичко друго ми е Стоково (смукателния колектор е от 131-ПД,но това е друг въпрос,от него има ефект след смяна на турбо и т.н.),Дебитомера все още си бачка без проблеми само трябва да го миеш от време на време.

Вече карам 20К и колата си върви без никакви проблеми,пушаци има само при пълна газ. При макс скорост не е препоръчително да се задържа газта.

Така,че ако ти изпаднат нещтата дори само дюзи,без чип ще имаш лека промяна.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот IvailoOo » Нед 23 сеп 2012 14:56


Аааа да,ама да не пробва :Mr Green Fun Пак ще върви,но не е желателно.Иначе ефекта ще е доста добър.Няма да е няква хипер-мега-турбо бегачка , но пък като цяло ще имаш една добра ежедневка


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Нед 23 сеп 2012 16:39


Adrian-AAA написа:Колега аз съм с дюзи 0.216,чип и K&N всичко друго ми е Стоково (смукателния колектор е от 131-ПД,но това е друг въпрос,от него има ефект след смяна на турбо и т.н.),Дебитомера все още си бачка без проблеми само трябва да го миеш от време на време.

Вече карам 20К и колата си върви без никакви проблеми,пушаци има само при пълна газ. При макс скорост не е препоръчително да се задържа газта.

Така,че ако ти изпаднат нещтата дори само дюзи,без чип ще имаш лека промяна.


Замервал ли си я? Колко мощност ти вдигна ?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 23 сеп 2012 22:19


Не съм я замервал но не е повече от 140к.с. (на Мотор ) просто турбината не позволява повече, много е детска,но скоро ще се правят всички останали подобрения, турбо,Буталце,Разпределителен вал. и на края Кулер които ще го мъча да не се вижда,а и радиатор за малсото.. и много други дреболии и накрая ще замервам.


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Пон 24 сеп 2012 6:49


Adrian-AAA написа:Не съм я замервал но не е повече от 140к.с. (на Мотор ) просто турбината не позволява повече, много е детска,но скоро ще се правят всички останали подобрения, турбо,Буталце,Разпределителен вал. и на края Кулер които ще го мъча да не се вижда,а и радиатор за малсото.. и много други дреболии и накрая ще замервам.


Е, то всеки търси различни стойности :да: Ако търсиш 250+, ще трябва :mrgreen:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 24 сеп 2012 8:06


Нищо не търся принципно,ще направя каквото мога и колкото излезе толкова,а и с тия 0.216 много много не може да се прави,но поне ще ги изцедиме.


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Пон 24 сеп 2012 10:13


Е ти колко повече искаш да езцедиш от това 1.9?


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот GTI_16VT » Пон 24 сеп 2012 12:48


С 216 ки могат да се изкарат и 170 к.с на мотор с оригинална помпа,стига да имаш малко по-голямо турбо,например стокаджииското на АРЛ-а :wink:


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Вто 25 сеп 2012 6:50


Е да ама нали трябва да го имаш това турбо :mrgreen: А като нямаш такова :beat_butt2


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот IvailoOo » Вто 25 сеп 2012 9:42


Ми шъ си купиш :lol:


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Вто 25 сеп 2012 12:53


IvailoOo написа:Ми шъ си купиш :lol:


Май не си разбрал нещо .. :!: Нали целта е да не се сменя турбото :wink:


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот GTI_16VT » Вто 25 сеп 2012 15:17


Ако няма да сменяш турбо,недей да сменяш и разпръсквачи.Както писа колегата по -горе,оригиналното турбо е много детско.А за тези преблизителни 130-140 к.с са ти достатъчни и 205 ците стига турбото да е в добро здраве.Ако не ти се дава лев,чипосвай и си давай газ,без да влизаш в джаза. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта