kr1sh0 написа:Просто колега в Германия се поддържат по-добре колите и то в оторизирани сервизи.. А тука като дигнеш капака половината маркучи са градински, от 3лв/метъра, оригиналните скоби се заменят с свински опашки, нещо преебе ли се се "оправя" с секундно лепило и изолирбанд.. и си мислиме че караме кола.
Ако търси някой икономия- кара се до 2к оборота. При изпреварване оборотомер не се гледа.. на усет и това е.
Ако гледаш под твоя капак може,но не са всички коли като тези,които говориш. В Германия също има доста буклуци-нали се сещая ,че Араби и Сърби се намесиха в търговията с автомобили.Само да те попитам бил ли си някога в Германия та говориш така? Знаеш ли колко сервизи има освем оторизираните и хората си карат колите точно там,а не в оторизираните сервизи.Не пишете глупости без да знаете за какво иде реч.
Няма значение колата от коя държава е купена има значение кой я е карал и колко средства отделя за поддръжка на автомобила си.И в Германия да е колата и от там да си я купиш ако я е карал някой мърльо ще си купиш 1500кг скрап.
Ако колегата е попаднал на поддържан екземпляр ще му се радва много,ако е попаднал на гроб колкоти и да го пази и да го жали няма да може да му върне това,което му е причинено от стария собственик