Г4 1.9TDI 110Hp на колко оборота сменяте предавки

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: На колко оборота сменяте предавки на 1.9TDI 110Hp

Мнениеот red.devilll » Пон 24 сеп 2012 7:26


ka4o_pi4a написа:off: После си купете кола карана в БГ, та тя е стояла повече в 4к обороти от колкото в 1к.
по темата: Когато карам в трафик, под 2000 оборота, когато изпреварвам 2,500-3,000 оборота.

Е то В Италия и Германия ги сменят на 1200оборора.Ако и пречи нещо на колата ограничитела щеше да е на 3000оборота.




Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: На колко оборота сменяте предавки на 1.9TDI 110Hp

Мнениеот kr1sh0 » Пон 24 сеп 2012 8:22


Просто колега в Германия се поддържат по-добре колите и то в оторизирани сервизи.. А тука като дигнеш капака половината маркучи са градински, от 3лв/метъра, оригиналните скоби се заменят с свински опашки, нещо преебе ли се се "оправя" с секундно лепило и изолирбанд.. и си мислиме че караме кола.
Ако търси някой икономия- кара се до 2к оборота. При изпреварване оборотомер не се гледа.. на усет и това е.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: На колко оборота сменяте предавки на 1.9TDI 110Hp

Мнениеот red.devilll » Пон 24 сеп 2012 9:04


kr1sh0 написа:Просто колега в Германия се поддържат по-добре колите и то в оторизирани сервизи.. А тука като дигнеш капака половината маркучи са градински, от 3лв/метъра, оригиналните скоби се заменят с свински опашки, нещо преебе ли се се "оправя" с секундно лепило и изолирбанд.. и си мислиме че караме кола.
Ако търси някой икономия- кара се до 2к оборота. При изпреварване оборотомер не се гледа.. на усет и това е.

Ако гледаш под твоя капак може,но не са всички коли като тези,които говориш. В Германия също има доста буклуци-нали се сещая ,че Араби и Сърби се намесиха в търговията с автомобили.Само да те попитам бил ли си някога в Германия та говориш така? Знаеш ли колко сервизи има освем оторизираните и хората си карат колите точно там,а не в оторизираните сервизи.Не пишете глупости без да знаете за какво иде реч.
Няма значение колата от коя държава е купена има значение кой я е карал и колко средства отделя за поддръжка на автомобила си.И в Германия да е колата и от там да си я купиш ако я е карал някой мърльо ще си купиш 1500кг скрап.
Ако колегата е попаднал на поддържан екземпляр ще му се радва много,ако е попаднал на гроб колкоти и да го пази и да го жали няма да може да му върне това,което му е причинено от стария собственик


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: На колко оборота сменяте предавки на 1.9TDI 110Hp

Мнениеот hooligan_sk » Пон 24 сеп 2012 9:06


red.devilll написа:
kr1sh0 написа:Просто колега в Германия се поддържат по-добре колите и то в оторизирани сервизи.. А тука като дигнеш капака половината маркучи са градински, от 3лв/метъра, оригиналните скоби се заменят с свински опашки, нещо преебе ли се се "оправя" с секундно лепило и изолирбанд.. и си мислиме че караме кола.
Ако търси някой икономия- кара се до 2к оборота. При изпреварване оборотомер не се гледа.. на усет и това е.

Ако гледаш под твоя капак може,но не са всички коли като тези,които говориш. В Германия също има доста буклуци-нали се сещая ,че Араби и Сърби се намесиха в търговията с автомобили.Само да те попитам бил ли си някога в Германия та говориш така? Знаеш ли колко сервизи има освем оторизираните и хората си карат колите точно там,а не в оторизираните сервизи.Не пишете глупости без да знаете за какво иде реч.
Няма значение колата от коя държава е купена има значение кой я е карал и колко средства отделя за поддръжка на автомобила си.И в Германия да е колата и от там да си я купиш ако я е карал някой мърльо ще си купиш 1500кг скрап.
Ако колегата е попаднал на поддържан екземпляр ще му се радва много,ако е попаднал на гроб колкоти и да го пази и да го жали няма да може да му върне това,което му е причинено от стария собственик


Това е истината. :да:


vankera
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
Автомобил: passat 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: Camebridge

Re: На колко оборота сменяте предавки на 1.9TDI 110Hp

Мнениеот vankera » Сря 17 апр 2013 15:23


HeadshooteR написа:
f1ka написа:Винаги в ЛЮТЕНИЦАТА mhihi


Защо не почнете да сменяте предавка като думне нещо mhihi mhihi :screwy :063: .
Пример:
1-ва прегрява
2-ра гърми турбото
3-та думка мотора
А за 4-та и 5-та нямаме пътища .


Мерси за коментара :biggrin :biggrin много се смях ,а иначе по темата - сменям между 2300 - 3000 при нормално каране :wink


stankovraca
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
Автомобил: Skoda Superb MK3
Двигател: 20TDI 2018
Местоположение: BG

Re: На колко оборота сменяте предавки на 1.9TDI 110Hp

Мнениеот stankovraca » Сря 17 апр 2013 17:16


Аз на 1.9 само че 90кс сменям на 1800 до 2000 оборота. Целта е обикновено като вдигнеш на горна предавка да не почне да тресе мотора падайки под 1500 оборота а и от инструктура съм чул, че това са оптималните обороти за превключване. На дълъг път обикновено 2000 до 2500 на 5та, там и мотора работи по-спокойно. Разбира се хубаво е да се понатисне отвреме на време да прочисти саждите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], JMJ и 25 госта