Явно си доста напреднал в тоците. Нямам чак толкова кефове и музика чак за 2-ри акумулатор. Но ми звучи добра идея. Сподели малко за модификацията на генератора и дай няколко снимки къде си ги мушнал тез 2х160 ампера акумулатори. Откак съм с този Бош съм доволен, за разлика от предния, не се и замисля дали да завърти. Това с техническият вазелин съм го свършил.
Относно калъфа за акумулатора ще разуча какви материали ми трябват и може тема в Направи си сам да пусна, стига да имам време да го измайсторя.
За амовете на капака, я сподели какви си взел ти. Защото аз все намирам амове, дето са "наречени" за преден капак на Б3 и са м/у 50 и 70 лв.
За фугите тенекиджията се е справял с тях. Лошото е, че на фуги е добре, но при отваряне и затваряне капака закача рамото на чистачката, та засега съм вдигнал леко рамото нагоре, но при пуснати чистачки, шофьорската излиза извън стъклото, та ще трябва да се преборя и с този проблем.
Колата е пастирана преди 3-4 месеца. Мисля преди зимата да изкара още една паста.
Оставих звяра в DragPower. Едно приятелче дойде с мен, за да ме върне после да си взема другата кола. Кара чисто нова Мазда 6 Такуми 2.2 турбо дизел. Казах му, че отивам да оправям вървежа на колата. На път натам понатиснах Паско. Като стигнахме, приятелчето вика "Кво й е на вървежа бре?! Нямаш стигане направо..."

Да се надявам, че ще тръгне още повече звяра. Също така се надявам и да стане бързичко, че вече ми липсва. Като се качих на дъртийо 1.8 моно, имах чувството че не мога да тръгна, та камо ли да вървя. Но поне ще ми излиза няколко дни евтинко с газчицата...

Сега се присетих как тръгна тази тема. Когато го купих Паско, си харесах един Пасат в нета и исках да догоня неговата визия. Ето го и него:


Мисля, че съм го стигнал, даже почнах да го задминавам с новите фарчета...
