Голф3 1.8 АБС -след смяна на бензинова помпа прекъсва

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Голф3 1.8 АБС -след смяна на бензинова помпа прекъсва

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 20:07


Колеги помпата ми беше развалена. Днеска следобяд от една морга купих бензинова помпа.. Помпата е монтирахме като дадах на контакт жушеше. Но няма бензин в колата налях бензин и пак не запали. След като се ослушах не чух повече шума на помпата като дам на контакт. Погледнах бушона е здрав но стана тъмно и не погледнах дали до моното идва бензин. Кажете какво да погледна.. Кое реле е за бензин? Става въпрос от колата в гаража ми. Колата има АГУ

Последна промяна от predat0r на Съб 29 сеп 2012 19:33, променено общо 1 път.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот emo-gar » Пет 28 сеп 2012 20:26


По спомен реле 12,а на газ припалва ли?Защото ако няма импулси от Хол-сензора,се прекратява работата на помпата.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 20:29


emo-gar написа:По спомен реле 12,а на газ припалва ли?Защото ако няма импулси от Хол-сензора,се прекратява работата на помпата.


Колега на газ си работи.. Но това ми е интересно сложихме помпата преди за закачим газовата бутилка пробвахме шумеше но нямах бензин в колата и не палише.. След около 30-40 мин отидахме да заредим бензин пак не пали. И забелязах че помпата вече не се чуваше отзад това от какво може да е сетих се за бушона той е здрав


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот emo-gar » Пет 28 сеп 2012 20:50


Шумяла е ,защото е работила на сухо.По принцип не се чува в купето.В този ред на мисли..горивен филтър или регулатора на гориво-под капака на моното.Може да свалиш "обратният" маркуч от моното(по скоро от тръбите идващи под купето,там са едни гадни скоби,сменят се с винтови после) и да го поставиш в шише-трябва да потече бензин-т.е. помпата подава,налягането го регулира мембрана с пружина-при пробив всичко отива на "слив"и дюзата няма какво да пръсне.Също може да гледаш дюзата при отворено капаче на моното.Пази се от "пушачи" наоколо при пробата и пожарогасителя да е наблизо-всичко се случва!

Последна промяна от emo-gar на Пет 28 сеп 2012 20:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 20:52


emo-gar написа:Шумяла е ,защото е работила на сухо.По принцип не се чува в купето.В този ред на мисли..горивен филтър или регулатора на гориво-под капака на моното.Може да свалиш "обратният" маркуч от моното(по скоро от тръните идващи под купето,там са едни гадни скоби,сменят се с винтови после) и да го поставиш в шише-трябва да потече бензин-т.е. помпата подава,налягането го регулира мембрана с пружина-при пробив всичко отива на "слив"и дюзата няма какво да пръсне.Също може да гледаш дюзата при отворено капаче на моното.Пази се от "пушачи" наоколо при пробата и пожарогасителя да е наблизо-всичко се случва!


Колега да не е от релето. До бушоните той ме съмнява как изведнъж му спря тока на помпата даже и бензиномера не мърда


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот vovo6808 » Пет 28 сеп 2012 20:53


Ако е въртяла на сухо може да е :bishop


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 20:54


vovo6808 написа:Ако е въртяла на сухо може да е :bishop


Нещо тоците ме съмняват но незнам от къде да почна


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот emo-gar » Пет 28 сеп 2012 20:56


Ами "намести го",вероятно е да се прекъсва тока на помпата при работа на газ-това също дава насока към превключвателя газ/бензин,я най добре точно от него започни....


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 20:58


emo-gar написа:Ами "намести го",вероятно е да се прекъсва тока на помпата при работа на газ-това също дава насока към превключвателя газ/бензин,я най добре точно от него започни....


Превкючвателя е почти нов. BRC Bristol.. Горе долу преди 6-7 месеца съм го сменял..


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот emo-gar » Пет 28 сеп 2012 21:02


Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 21:04


emo-gar написа:Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...


??? нищо не разбрах


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9034
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот samo_pechka » Пет 28 сеп 2012 21:07


emo-gar написа:Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...

Май нещо грешка ли стана тука :?: Съмнява ме,че отговора е бил по друга тема :D

Последна промяна от samo_pechka на Пет 28 сеп 2012 21:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот predat0r » Пет 28 сеп 2012 21:08


samo_pechka написа:
emo-gar написа:Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...

Май нещо грешка ли стана тука :?:


Нещо такова :beer


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф3 1.8 АБС -Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот emo-gar » Съб 29 сеп 2012 9:30


Да-грешка,машинално го пляснах в тази тема,а някъде се обсъждаше акумулатор.....


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Голф3 1.8 АБС -Смених помпата и пак неще да пали - помагайте

Мнениеот cheatereye » Съб 29 сеп 2012 15:33


Развий капака, където е над помпата, изкарай буксата към нея. Сложи мултимера на двете крайни пина, червеният кабел с жълта ивица е +12 волта другият краен е -нуса. Даваш копчето на бензин и след това даваш на контакт, трябва да ти дойде 12 волта за 1 2 секунди и да изчезне. Ако не дойде никой, търси проблема напред... по инсталацията !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта