Голф3 1.8 АБС -след смяна на бензинова помпа прекъсва
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Голф3 1.8 АБС -след смяна на бензинова помпа прекъсва
Колеги помпата ми беше развалена. Днеска следобяд от една морга купих бензинова помпа.. Помпата е монтирахме като дадах на контакт жушеше. Но няма бензин в колата налях бензин и пак не запали. След като се ослушах не чух повече шума на помпата като дам на контакт. Погледнах бушона е здрав но стана тъмно и не погледнах дали до моното идва бензин. Кажете какво да погледна.. Кое реле е за бензин? Става въпрос от колата в гаража ми. Колата има АГУ
Последна промяна от predat0r на Съб 29 сеп 2012 19:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
По спомен реле 12,а на газ припалва ли?Защото ако няма импулси от Хол-сензора,се прекратява работата на помпата.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
emo-gar написа:По спомен реле 12,а на газ припалва ли?Защото ако няма импулси от Хол-сензора,се прекратява работата на помпата.
Колега на газ си работи.. Но това ми е интересно сложихме помпата преди за закачим газовата бутилка пробвахме шумеше но нямах бензин в колата и не палише.. След около 30-40 мин отидахме да заредим бензин пак не пали. И забелязах че помпата вече не се чуваше отзад това от какво може да е сетих се за бушона той е здрав
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
Шумяла е ,защото е работила на сухо.По принцип не се чува в купето.В този ред на мисли..горивен филтър или регулатора на гориво-под капака на моното.Може да свалиш "обратният" маркуч от моното(по скоро от тръбите идващи под купето,там са едни гадни скоби,сменят се с винтови после) и да го поставиш в шише-трябва да потече бензин-т.е. помпата подава,налягането го регулира мембрана с пружина-при пробив всичко отива на "слив"и дюзата няма какво да пръсне.Също може да гледаш дюзата при отворено капаче на моното.Пази се от "пушачи" наоколо при пробата и пожарогасителя да е наблизо-всичко се случва!
Последна промяна от emo-gar на Пет 28 сеп 2012 20:53, променено общо 1 път.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
emo-gar написа:Шумяла е ,защото е работила на сухо.По принцип не се чува в купето.В този ред на мисли..горивен филтър или регулатора на гориво-под капака на моното.Може да свалиш "обратният" маркуч от моното(по скоро от тръните идващи под купето,там са едни гадни скоби,сменят се с винтови после) и да го поставиш в шише-трябва да потече бензин-т.е. помпата подава,налягането го регулира мембрана с пружина-при пробив всичко отива на "слив"и дюзата няма какво да пръсне.Също може да гледаш дюзата при отворено капаче на моното.Пази се от "пушачи" наоколо при пробата и пожарогасителя да е наблизо-всичко се случва!
Колега да не е от релето. До бушоните той ме съмнява как изведнъж му спря тока на помпата даже и бензиномера не мърда
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
Ако е въртяла на сухо може да е 

- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
vovo6808 написа:Ако е въртяла на сухо може да е
Нещо тоците ме съмняват но незнам от къде да почна
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
Ами "намести го",вероятно е да се прекъсва тока на помпата при работа на газ-това също дава насока към превключвателя газ/бензин,я най добре точно от него започни....
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
emo-gar написа:Ами "намести го",вероятно е да се прекъсва тока на помпата при работа на газ-това също дава насока към превключвателя газ/бензин,я най добре точно от него започни....
Превкючвателя е почти нов. BRC Bristol.. Горе долу преди 6-7 месеца съм го сменял..
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
emo-gar написа:Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...
??? нищо не разбрах
- samo_pechka
- Мнения: 9034
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
emo-gar написа:Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...
Май нещо грешка ли стана тука


Последна промяна от samo_pechka на Пет 28 сеп 2012 21:08, променено общо 1 път.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
samo_pechka написа:emo-gar написа:Ами горе-долу 15-20 ампера за "светлото"+15 за парно +3,до 10 за кулуматора...пак остават 20-на за някоя музичка...т.е.-стигат 65.Виж,друго е на дизелчето-като лапнат ония ми ти свещаци 45-до 80 ампера...
Май нещо грешка ли стана тука
Нещо такова

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Голф3 1.8 АБС -Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
Да-грешка,машинално го пляснах в тази тема,а някъде се обсъждаше акумулатор.....
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф3 1.8 АБС -Смених помпата и пак неще да пали - помагайте
Развий капака, където е над помпата, изкарай буксата към нея. Сложи мултимера на двете крайни пина, червеният кабел с жълта ивица е +12 волта другият краен е -нуса. Даваш копчето на бензин и след това даваш на контакт, трябва да ти дойде 12 волта за 1 2 секунди и да изчезне. Ако не дойде никой, търси проблема напред... по инсталацията !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта