Колата е на газ с емулатор , сменял съм скоро бензинова помпа и бобина .
Когато пали е без проблеми и веднага , когато не иска да пали и с дърпане с 40 км в час не може да запали
Непаленето се появява независимо дали е на газ или на бензин , топла или студена , напръсках бобината с малко вода да видя на тъмно дали , ще излезнат искри - няма такова нещо ! Случвало ми се е два пъти да ми изгасне в движение на скорост и съответно пак да не запали , а след 8 часа пали . Знам , че ще ми кажет , че е бобината но , как мога да съм сигурен ,че като се изръся 100 лв за нова бобина пак няма да се появят тези проблеми . Отчаян съм вече! Ако някои има идея какво може да бъде нека да сподели опит !
Една малка подробност - свети лампата на въздушната възглавница и е счупен компресора на климатика , незнам дали има значение към проблема !
Golf 3, 1.6 AEK 101 к.с. - пали когато си иска (буквално)!
- vlad1.8mi
- Мнения: 201
- Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
- Автомобил: VW Passat Variant
- Двигател: 1.8T+ AEB 1999
- Местоположение: ,Плевен,София
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Вероятно ти е дефектирал температурния сензор за охладителната течност(4 пинов)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Подходи с малко хитрост де,то не е сложно 
Метни си в колата една стара свещ,която да си седи там.Когато спре и не иска да запали,вадиш свещта и я забождаш на някой кабел за свещ и въртиш на стартер и гледаш дали има искра.Предвид,че не пали и на газ и на бензин,значи 99% ще видиш,че няма искра.Предвид,че си сменял бобина вече,насочи се към датчика на коляновия вал (CKP Sensor).Можеш да вземеш и една стара бобина или от някой колега,за да пробваш и да си сигурен.Онзи ден новият ми Пасат умря по същия начин - караш си,изгасва и няма палене следващия 1 час.Взех си бобина от другия ми пасат - същата работа и с нея.Оставяш колата да преседи и си пали все едно нищо не е било...след известно време пак същата работа.Оказа се датчика на коляновия вал.Смених го и всичко се оправи и вече 200км няма ядове
Датчика няма да го даде като грешка дори да я четеш на диагностика.Особеност при този датчик е,че оборотомера се храни от него и ако той спре,няма да подскача оборотомера,когато въртиш на стартер (имат едно леко колебание на стрелката по принцип).При мен преди да избуши датчика,както си карах,няколко пъти оборотомера подскочи като ненормален без да се менят оборотите на двигателя и после всичко приключи тотално.
Ако правилно си спомням, твоят датчик би трябвало да е като моят и струва между 90 и 200лв (зависи от марката,която искаш да вземеш).Много е е*ан за сменяне...


Метни си в колата една стара свещ,която да си седи там.Когато спре и не иска да запали,вадиш свещта и я забождаш на някой кабел за свещ и въртиш на стартер и гледаш дали има искра.Предвид,че не пали и на газ и на бензин,значи 99% ще видиш,че няма искра.Предвид,че си сменял бобина вече,насочи се към датчика на коляновия вал (CKP Sensor).Можеш да вземеш и една стара бобина или от някой колега,за да пробваш и да си сигурен.Онзи ден новият ми Пасат умря по същия начин - караш си,изгасва и няма палене следващия 1 час.Взех си бобина от другия ми пасат - същата работа и с нея.Оставяш колата да преседи и си пали все едно нищо не е било...след известно време пак същата работа.Оказа се датчика на коляновия вал.Смених го и всичко се оправи и вече 200км няма ядове

Датчика няма да го даде като грешка дори да я четеш на диагностика.Особеност при този датчик е,че оборотомера се храни от него и ако той спре,няма да подскача оборотомера,когато въртиш на стартер (имат едно леко колебание на стрелката по принцип).При мен преди да избуши датчика,както си карах,няколко пъти оборотомера подскочи като ненормален без да се менят оборотите на двигателя и после всичко приключи тотално.
Ако правилно си спомням, твоят датчик би трябвало да е като моят и струва между 90 и 200лв (зависи от марката,която искаш да вземеш).Много е е*ан за сменяне...

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив/стара загора
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
факте е , че и на мен ми се е случвало подобно събитие с оборотомера - да подскача стрелката като луда в движение. Също така е факт , че не се движи стрелката като не може да запали , което ме навежда на мисълта , че проблема е в този датчик ... Нов ли да му слагам или втора употреба - това е голямата дилема 

Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Ако се окаже че е от него му сложи нов,освен ако не намериш от някой автоморга но да е от по нова кола.Предполагам че AKL на Г4 ще е същия.Намери къде е изведено щепселното,точно до това от скоростите за километража и го почисти с контактен спрей.То ще си личи ако е мръсно или окислено.Като откаже да пали го изключи няколко пъти както е на контакт и пак го включи.Поне ако запали ще се увериш че е той.Както е писал колегата щом оборотомера ти е въртял номера най вероятно ще е той но за всеки случай провери и дали имаш + на инжекторите при контакт като откаже да пали.Виж цените на новите.Давам ги само да се ориентираш.
http://www.avtochasti-bulgaria.com/prod ... II-1H1-1.6
http://www.avtochasti-bulgaria.com/prod ... II-1H1-1.6
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив/стара загора
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
има някакъв датчик привързан със скоба за компютъра - прилича на метално цилиндърче - какви фукции изпълнява ?
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Това е на счупения компресор на климатика.Мери външната температура.Не рови там.Гледай това за което има писано .Колега ако имаш някакви познания по електроинсталацията на колата да се опитаме да ти помогнем.Готова рецепта без обратна информация от твоя страна не може да се даде.За проблема който описваш има 2 решения.Или това което ти описа колегата ZFA или релето което захранва компа след контакт.И двата начина за проверка ги имаш като мога да добавя че датчика се диагностицира със светодиод към + на захранването на самия датчик и няколкостотин ома съпротивление последователно на диода 

- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Ето ти проблема!
Земи едно делко за 20-30лв и не се занимаваи с глупости!
(
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив/стара загора
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Колега за реле 109 / (30 ) ли говориш ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Релето за горивната помпа при AEK/AFT /AGG/ADY и т.н. не играе в запалването.То подава захранване само на горивната помпа и на подгрева на ламбда сондата.Предвид,че колата не работи и на газ - няма вариант да има драма с релето за горивната помпа. Не е като при 1.8 моно примерно,където релето спира и + на индукционната бобина.
Вариант за скапано реле е само релето за Engine Control,което пуска и спира захранване на половината компютър,ама не помня кой номер беше и къде по бушониерата седеше...
Аз залагам на този хубавец (мотора е ADY,ама няма значение,пак е същия принципа и мястото,само датчика е малко по-различен) :
http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1349036697p.JPG
Вариант за скапано реле е само релето за Engine Control,което пуска и спира захранване на половината компютър,ама не помня кой номер беше и къде по бушониерата седеше...
Аз залагам на този хубавец (мотора е ADY,ама няма значение,пак е същия принципа и мястото,само датчика е малко по-различен) :
http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1349036697p.JPG
Последна промяна от zfa159 на Нед 30 сеп 2012 22:26, променено общо 1 път.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
zfa159 написа:..ама не помня кой номер беше и къде по бушониерата седеше...
viewtopic.php?t=101790
ето тук реле 18.
Атанасе, дай на човека картинката с къде е CKP сензора.
Знам, че я имаш

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
Аз му добавих в предното ми мнение,а и на Лс го заринах с инфо за CKP-то - къде е,как се стига до него,какво се сваля и т.н.


- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
А аз се осрах и подведох човека.
viewtopic.php?f=5&t=309684
дайте да разнищим кое е релето наистина, извинявам се много.
viewtopic.php?f=5&t=309684
дайте да разнищим кое е релето наистина, извинявам се много.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив/стара загора
Re: голф 3 аек пали ,когато си иска (буквално ) !Моля за помощ !
zfa159 написа:Аз му добавих в предното ми мнение,а и на Лс го заринах с инфо за CKP-то - къде е,как се стига до него,какво се сваля и т.н.
Благодаря за което



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта