Колеги..ЕВРИКА
И аз се газифицирах,монтирахме всичко,издухах само тръбата на компресор,че беше от старата кола и пасна на моята.Монтирахме всичко,стана доста културно като да не повярва човек
Монтирахме изпарителя до всмукателния колектор,зад тръбата за входящия въздух на моното.С много малко намеси по охладителната система монтирахме водните маркучи,взех вакуум от колектора директно,защото от диодния клапан не беше въобще добър (като натисках спирачките се влияеха много оборотите)..
Приемам съвети за това как да спра и помпата и дюзата по най-изчистен начин,защото сега само дюзата съм спрял на първо време
Имам само един много малък проблем с колата,с вакуумен изпарител е както се разбра по-горе,и като паля на газ трябва да завърти 4-5секунди и да запали,ако и дам газ наполовина да отвори малко дросела,вакуума от двигателя издърпва по-бързо газта и пали с 1секунда въртене
Другото е ,че като изцедя първа до 3000оборота,и вкарам 2ра в началото спъва муцуната за 0,5секунди и след това набира,но мисля да се занимая с това след като сменя въздушния филтър,защото моят е насъбрал доста боклук вече.
