


Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Ще има 1.8 TSI и при Голф 7 просто ще го пустнат на по-късен етап , търся източника за да съм точен но бяха писали че ще запълнят "средния клас", може да бъркам но освен 2.0 - на 230 ще има на 200, 250,275.... После ще има и RS - 2.5 - 5цилиндъра и т.н... В VW не са вчерашни...
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Haralampi написа:Лично аз сякаш бих се колебал между 1.4 TSI и 2.0 TDI .... като ако съм по-непритеснен от в момента от малкия обем на бензиновия вероятно бих се спрял на него...
Ако предположим два варианта:
1. Имам сигурен доход и зная, че след като й мине гаранцията ще я върна и ще купя нова - бих предпочел някое ТДИ, независимо с какъв работен обем.
2. Не съм наясно дали ще карам следгаранционно колата и дали няма да ми се прииска след време да й сложа газ - по-скоро бих се ориентирал към бензинова

С дизеловата кола си мисля, че откъм икономия на гориво т.е. финанси бих победил бензинката, въпреки, че и там цифрите изглеждат много привлекателно на хартия...

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Haralampi написа:2.0TDI (без Bluemotion, 140PS) ... вероятно ще го има и при Голф.
Със сигурност ще го има.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Не е точно така. КПД-то на дизеловия е силно притъпено от филтрациите на изгорелите газове (твърди частици, етс.)
Единствено CO2 е по-малко при дизеловите.
В Осло се обсъжда вече на второ четене забрана за движение на дизелови автомобили изцяло в центъра на града при определени атмосферни условия поради по-интензивното замърсяване на въздуха!
Ето и каква е разликата в CO2. При сходна мощност разликата е незначителна.
Единствено CO2 е по-малко при дизеловите.
В Осло се обсъжда вече на второ четене забрана за движение на дизелови автомобили изцяло в центъра на града при определени атмосферни условия поради по-интензивното замърсяване на въздуха!
Ето и каква е разликата в CO2. При сходна мощност разликата е незначителна.
- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
stefan4o написа:Haralampi написа:Лично аз сякаш бих се колебал между 1.4 TSI и 2.0 TDI .... като ако съм по-непритеснен от в момента от малкия обем на бензиновия вероятно бих се спрял на него...
Ако предположим два варианта:
1. Имам сигурен доход и зная, че след като й мине гаранцията ще я върна и ще купя нова - бих предпочел някое ТДИ, независимо с какъв работен обем.
2. Не съм наясно дали ще карам следгаранционно колата и дали няма да ми се прииска след време да й сложа газ - по-скоро бих се ориентирал към бензинова![]()
С дизеловата кола си мисля, че откъм икономия на гориво т.е. финанси бих победил бензинката, въпреки, че и там цифрите изглеждат много привлекателно на хартия...
Темата май НЕ Е "нов дизел или бензин мечтаем да си купим" или "да предположим,че..."
По-големия работен обем при сходна изцедена мощност е по-надежден и дълговечен в сравнение с изцедена малолитражка. Големия въпрос според мен е след 10-15-20 години ще има ли хляб в тези малки турбо двигатели или ще се нуждаят от трансплантации на органи?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Щом още се търкалят Поло G40-ки и даже разни Fiat-тове 1,3 или 1,4 бяха турбо правени миналия век не би трябвало да е драма. Моя позната има Uno turbo дето не си знае годините и километрите, и колицата си вървеше до последно. На G40 да не би да са им сменяли моторите на 5-тата годна.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Бях предубеден в началото - три цилиндъра , помпа дюза , 1.4
бил е двигател на 2000 г. ... сега вече не се вгражда
1.2 трицилиндровия дизел - вече е комън рейл
освен шумът при работа други минуси няма
за година и половина врътнах 28 000 - нисък разход и доволна динамика като за 70 кончета
а за бензиновите нямам впечатление , но ми се струва , че 1.2 85 к.с ще е слаб за купето на Голф 6

бил е двигател на 2000 г. ... сега вече не се вгражда
1.2 трицилиндровия дизел - вече е комън рейл
освен шумът при работа други минуси няма
за година и половина врътнах 28 000 - нисък разход и доволна динамика като за 70 кончета
а за бензиновите нямам впечатление , но ми се струва , че 1.2 85 к.с ще е слаб за купето на Голф 6

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Едва ли... Голф 6/7 са (ако не се лъжа) по-леки от Голф 4.
75 коня на Голф 4 осигуряват добър минимум. 85 на Голф 6/7 със сигурност аналогично.
75 коня на Голф 4 осигуряват добър минимум. 85 на Голф 6/7 със сигурност аналогично.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Mk6 е аналогичен по маса с мк5 - по тежък е от мк4 с около 50-70кг. Мой колега си взе Мк6 1,2тси 85кс. Не е никак доволен от динамиката. Мк7 ще бъде средно с 100кг по-лек от мк6.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Haralampi написа:Едва ли... Голф 6/7 са (ако не се лъжа) по-леки от Голф 4.
75 коня на Голф 4 осигуряват добър минимум. 85 на Голф 6/7 със сигурност аналогично.
Сравняваш турбомотор с атмосферен

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Със сигурност не мисля, че е по-зле от атмосферен
В този смисъл 85 коня турбо на приблизително същото купе е поне толкова добре колкото 75 коня атмосферен. Това се опитах да кажа.

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
Моля, придържайте се към темата.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
a кое на турбомоторите се износва по бързо в сравнение с атмосферен двигател при сходна мощност?
питам само за двигателя -блок,бутала и сегменти,лагери,клапани
питам само за двигателя -блок,бутала и сегменти,лагери,клапани
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новите малолитр. двигатели - бъдещето или началото на края?
http://www.automedia.bg/news/article_17767.html
Ето нещо по темата БМВ вече на 3 цилиндъра, радвайте се на 4 /все още/ при Г5-7....
Ето нещо по темата БМВ вече на 3 цилиндъра, радвайте се на 4 /все още/ при Г5-7....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта