Самия ти си постнал снимка с положението и посока на клапанчетата хахаха
То все едно да пусна тема "Как да си направя темпомат"
при условие че поне 5 човека карате с моето творение 
Самия ти си постнал снимка с положението и посока на клапанчетата хахаха
То все едно да пусна тема "Как да си направя темпомат"
при условие че поне 5 човека карате с моето творение 
да бе ама имам предвид дали иам значение как ще ги завъртиш клапанчетата че май ставаха и на обратно ако не се лъжа,пък и за климата си прав тука вече втора седмица е влажно и дъждовно и не ми понася 

G_G написа:Колеги имам нова вакум помпа 074145100А цена 250лв.
тел:0888-452-477

xcentric написа:ето и последиците ако не обърнете внимание на време
което води до значително ускапяване и подмяна на разпредлителния вал
DA@KA написа: ...С времето се износва сегмента на буталото под номерт 7 и О пръстена под него под номер 6 и буталото започва да чука в цилиндъра. Аз смених само О пръстена и чукането изчезна,поне за сега...
Моя О пръстен се беше смачкал а сегмента залепнал в леглото.Не намерих зелен с такъв диаметър но и черния за сега държи.
Оригинална помпа с отстъпката ми я предложиха на 270лв.да си я държат търгаши.
Наи комичното в случая е че клапанчетата са едно към едно с тия от бензинова помпа на Волга,ГАЗ,ЗИЛ,а сега де.... 
DA@KA написа:Супер днес ти пиша 6 внимавашМоя О пръстен се беше смачкал а сегмента залепнал в леглото.Не намерих зелен с такъв диаметър но и черния за сега държи.
Оригинална помпа с отстъпката ми я предложиха на 270лв.да си я държат търгаши.
Наи комичното в случая е че клапанчетата са едно към едно с тия от бензинова помпа на Волга,ГАЗ,ЗИЛ,а сега де....

Волга, ГАЗ, ЗИЛ... ннямам думи!?!
.А за помпите има разлики нищо,че са от 5 цилиндрови блокове има с по-дълги бутала и по-къси. 
KingoftheROAD написа:би трябвало, то и 2,4Д-то си е 5 цилиндъра, и има доволно много унификация, на 4 цилиндровите дизели е различна от 5 цилиндорвите и не са взаимозаменяеми.

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта