Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот chilik4eto » Вто 02 окт 2012 21:02


пичове помагайте паля тръгвам и след 20 метра изгасна паля пак но почна да тресе яко,имам вода в кулера на голф4 тди 110 коня,незнам от каде идва но,мотора тресе целия и отзаде е бял пушек :horror: ,водата я видяж като свалиж маркуча на кулера до ЕГР-a,незнам кво да правя в италиа сам ще бъда много благодарен ако разбера за кво става въпрос :обичам ви




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот ventotdi » Сря 03 окт 2012 8:48


Колега , смъкваш куулера и турбопътищата да съхнат. Щом водата идва от смукателя ,означава че не е от охладителната система на мотора . Дано не е имало поражения вътре в мотора от тази вода но щом не е работил добре .... май на там утиват нещата. Изключи захранването на нафтовата помпа от клапана й и започни малко да въртиш на стартер без турбопътища и кулер само на смукател да е . Ако има останала вода да я хвърли навън. Интересно ми е от къде е дошла ?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот okti_1 » Сря 03 окт 2012 9:02


Както му каза да постъпи,той сам ще установи от къде е дошла тази вада като разкачи турбо пътищата.
Предполагам че водата е дошла от пътя между турбината до кулера.А той се намира в предна дясна гума.
Не е изключено колата да има спукан кулер и от там да е засмукал двигателя вода.


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот chilik4eto » Сря 03 окт 2012 13:58


a да я паля ли че много тресе и дими :shock , а в мотора няма тракане/тва означава ли че нее заминал :обичам ви


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот ventotdi » Сря 03 окт 2012 19:11


okti ,ако е спукано между турбото и куулера точно там трудно ще се напълни, по време на работа дори изобщо ,защото там има налягане ,а не вакум :?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот okti_1 » Сря 03 окт 2012 20:28


Горе долу ще се съглася с това,а иначе от къде другаде ще влезне водата че да стигне до двигателя.


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот chilik4eto » Пон 08 окт 2012 21:39


пичове,кулера беше спукан,смених го но сега сутрин като пали дими бял дим и тресе яко мотора за 10 мин.после нищо няма оправя се и цял ден си пали и върви нормално и не дими изобщо ,незнам вече кво да правя 4 дни сам под него :banghead: ,какво може дае :обичам ви


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Вто 09 окт 2012 6:49


Това за белия дим- да не е вода (антифриз) ? Пада ли ти нивото ? Каква е миризмата отзад ? Щото подобен дим е и при неизгоряла нафта :idea:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот brum » Вто 09 окт 2012 7:00


Т'ва с дима прави ли го след като изстине пак мотора или вече работи нормално?

Ако го прави пак на студен мотор най-вероятно е воден (хидравличен) удар и от там някой/няколко цилиндъра да са се поразредили заради крива/криви биели. Обяснява и тресенето - трябва да позагрее за да почне да работи добре тоя цилиндър поради по-ниската степен на сгъстяване.

Ако това се е случило я се прибереш до България, я не. Аз с леко крива биела карах 36000км след основен ремонт и мотора пак беше за основен ремонт. Обаче нямаше тресене, нямаше пушеци и открихме проблема случайно.


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот chilik4eto » Вто 09 окт 2012 11:43


да само на студен мотор го прави сутрин само,ако премеря компресия 6тесе разбере ли дали има крива бияла :( благодаря на всички отзовали се :обичам ви


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот ventotdi » Вто 09 окт 2012 19:02


Мериш компресията на студен и на топъл мотор и ще хванеш слабия цилиндър :)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот brum » Вто 09 окт 2012 19:15


С компресията може и да стане - тоя с по-кривата биела най-вероятно ще даде по-ниска компресия. Но не съм сигурен :) .

Друг по-сигурен начин е като свалиш главата и мериш надстърчането на всяко бутало. Тия дето стърат по-малко от другите (трябва да са в диапазон от около 1/10 от милиметъра, но може някое/някои да е/са забележимо по-надолу) са с криви биели.

Най-сигурният начин разбира се е като провериш 4те биели след като са свалени :) .

Ако буталото не е задрало само сменяш биелите и лагерите и би трябвало да минеш метър и да върнеш мотора в състоянието от преди случката. Ако е задрало - отиваш на шлайфане на ремонтен размер и четери нови бутала + лагерите и биелите. За тежкия ремонт само частите ти подминават 1000 лева.

Разбира се има шанс и проблема да се окаже нещо друго и затова е хубаво да я погледне някой дето разбира.

По-важното е да разбереш как е влезнала вода в кулера, за да не се повтори случката. Ако е пукнат и е седяла в яка локва дето покрива кулера - може и така да е станало, но звучи силно невероятно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Вто 09 окт 2012 20:26


Според мен - ще се "хване" проблемния цилиндър с мерене на компресия ,то за да пуши бяло и ако е неизгоряла нафта (смърди гадно!), ще е доста ниска на "виновника".Може и да е друг проблема - дюза примерно :!:
П.п. Сигурен си ,че не е вода (антифриз) нали ?


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот chilik4eto » Вто 09 окт 2012 20:40


антифриз вода и масло не пипа,кулера го смених беше цепнат на захващането горе с 2/та болта,дано се окаже диуза :( утре ще ходя да меря компресия,а как мога да разбера коя диуза е ако е от тях :banghead: щото човека който има уред за компресия има и диузи , или само на диагностика става дасе разбере за диузата....ако не сте вие не знам ко ще правя :hahhihi:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Вто 09 окт 2012 21:44


Смъкват се дюзите и се "мерят" на стенд .Ще си покаже веднага :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта