С компресията може и да стане - тоя с по-кривата биела най-вероятно ще даде по-ниска компресия. Но не съм сигурен

.
Друг по-сигурен начин е като свалиш главата и мериш надстърчането на всяко бутало. Тия дето стърат по-малко от другите (трябва да са в диапазон от около 1/10 от милиметъра, но може някое/някои да е/са забележимо по-надолу) са с криви биели.
Най-сигурният начин разбира се е като провериш 4те биели след като са свалени

.
Ако буталото не е задрало само сменяш биелите и лагерите и би трябвало да минеш метър и да върнеш мотора в състоянието от преди случката. Ако е задрало - отиваш на шлайфане на ремонтен размер и четери нови бутала + лагерите и биелите. За тежкия ремонт само частите ти подминават 1000 лева.
Разбира се има шанс и проблема да се окаже нещо друго и затова е хубаво да я погледне някой дето разбира.
По-важното е да разбереш как е влезнала вода в кулера, за да не се повтори случката. Ако е пукнат и е седяла в яка локва дето покрива кулера - може и така да е станало, но звучи силно невероятно.