1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот disc » Сря 03 окт 2012 1:14


Колега rough,
Искрено се надявам да преработиш охлаждането в работещо такова. Наистина изглежда зле, но по-скоро е важно да функционира добре! Вземе някоя идея от моето и на Асен охлаждането от тази тема:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=165812&p=3033701#p3033701

Готов съм да ти подаря останалата половинка от желязото дето поръчах на бай стругар за алтернатора, ето това:

Изображение

Бате Асене, къде ти забягна темата за Кармана, че обърнах форума и не я намирам... да не си я изтрил?

Ще ме е яд да сготвите мотора... отнесете се по-сериозно.




Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Сря 03 окт 2012 6:43


BuGmaN написа:
rough написа:Леко да охладиме темата с новото охлаждане :Mr Green Fun
много е грозно facepalm ...но надявам се да работи !


Неееее! Без да се сърдиш, това да го махаш, не само, че е грозно, а и ме съмнява да работи, много си си играл - вярно, добре си се справил - вижда се, но просто идеята ти е била грешна. Звънни, ако искаш да ти дам няколко от моите идеи, да ги доразвиеш и да пооправиш полужението, та да ни покажеш, нещо в тон с предишната работа... :)


Тъй тъй, пак твоите идеи са най-добрите ;) Митак, осъзнай че има и други хора по света които се занимават с железарии. Не си ти този дето си открил топлата вода. Бля, бля, бля ... :applause: :applause: :applause: Поради точно такива приказки не съм качил снимки на моето 1303 и развитието му. Живот и здраве може да го виждате по морето догодина как си разхожда 2.1 литровото дупе scare


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 03 окт 2012 21:44


Добре де...повърнал съм в двигателния отсег!!!
сега като го довърших и боядисах не е чак толкова грозно...или поне така се надявам :screwy

дано работи :bishop
6 004.JPG

Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Сря 03 окт 2012 21:48


Най-важното е ти да се кефиш!!! И да върви машината за да може да си джиткаш с нея. Другото няма значение :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 04 окт 2012 7:28


абе точно на охлаждането не се кефя най-много ама ше си сърбам тая попара...
надявам се временно :да:


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Чет 04 окт 2012 21:20


Експеримента му е майката.
Следи температурата и жега на буталата. :да:
И да пишеш как се държи.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 05 окт 2012 19:44


Още малко напредък от днес mhihi
Зглобих си изцяло нова генерация със изход 40мм от цилиндрите и 50мм гърнета!

Гърнетата ги спазарих от Craft на околовръстното 2броя=90лева и ми се стори много евтино ????
като почнах рязането и видях със какво качество са и как са зглобени и...май много пари им дадох :beat_butt2 (като сервиз са добри обаче от тяхната марка гърнета ми се додрайфа)

...но пък вече ги бях взел и понарязъл та нямаше как да им ги върна и се почна :mrgreen:
7 001.JPG
7 004.JPG
7 005.JPG
7 009.JPG
7 012.JPG

Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 17:27, променено общо 1 път.


martinfrit
Мнения: 310
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот martinfrit » Съб 06 окт 2012 22:39


здр колега да те попитам за задните дискове малко повече инфо можеш ли да дадеш от какво и т.н че аз преди време ги правих моите но доста парици ми излязоха..благодаря предварително


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 07 окт 2012 21:36


martinfrit написа:здр колега да те попитам за задните дискове малко повече инфо можеш ли да дадеш от какво и т.н че аз преди време ги правих моите но доста парици ми излязоха..благодаря предварително


ами взех си комплект алуминиеви носачи от порше 944 със спирачките
със малко преправяне пасват :да:


идват широки и после искат нови калници и полуоски !

Последна промяна от rough на Сря 08 яну 2014 22:29, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Нед 07 окт 2012 21:59


тези гърнета, по-точно мястото им, няма ли много да ти нагреят кратуните?


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 08 окт 2012 8:26


asentm написа:тези гърнета, по-точно мястото им, няма ли много да ти нагреят кратуните?


ШАХ !?


не съм се замислял за това??
има ли опастност така разположени??
е ти ме уби !

ако се наложи ше ги увия със термолента за да излиза топлото само назад :?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Сря 10 окт 2012 19:33


термо лента /бинт/ за тръбите и свали от моргите азбестови щитове от други гърнета и ги закачи :idea:


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 03 яну 2013 21:08


scare scare scare
ЕДНАТА ГЛАВА ЧУКА............


от едната глава чука каточели са клапани(ама силно ви казвам)?? трещи сериозно на метал а от другата няма никакъв шум...работи много спокойно

отдвете страни съм регулирал еднакво клапаните на 0.2мм разстояние,има ли начин да съм объркал нещо при реглажа

предайте ми един ускорен курс по клапанорегулиране да ги погледна тези дни че ме плашат :cry:

някакви идеи още откъде може да чука ???


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пет 04 яну 2013 2:13


Не се сещам какъв ти беше двигателят, с хидравлични или механични повдигачи, ама луфт - 0,20 не бих го причинил, дори на 30-те коня, дето им го дават, толко по книга...
Ама, едва ли е само от това, ако и при 0,15 (при механични) пак продължи, така ясно и оста на кобилиците е затегната и не е скъсала шпилката, бих свалил главата и проверил леглата на клапаните, че обича да ги вади, тоя мотор... :да:
Ако си с хидравлични звънни да кажа, как да провериш за блокирал (че и тия работи правят), за реглажа, а и да опитам да обясня, тоя на клапаните, не че ми е до писането, ама незнам, дали ще ми се разбере... :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 16 яну 2013 12:08


повдигачите са хидравлични на CU двигател
няма запекли защото ги свалих почистих и забележки няма
всичко работи много мазно само реглажа ми убягва...

четох из форумите и това което разбрах е:

въртиш винтовете за реглаж до момента във който се докоснат до клапаните без усилие
после въртиш още оборот и половина и притягаш контрата
затваряш и палиш...има ли капка истина или съм на път да строша мотора death
НИЩО НЕ РАЗБИРАМ ОТ ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ...дайте съвет докато не съм прегорчл клапаните :012:

досега не се бях зблъсквал с тази процедура :|



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта