Историята на един обикновен Голф Тройка
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Абе май по това време вече бях на ускорителната писта към Пловдив, като се замисля, тя минава през Кольо Ганчево. Следващия път като ме засечеш свиркай, пускай аварийки, стреляй с флоберка по гумите за да отбия и да пием по едно. Кафе.
- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Евала колега за колата. Темата ти е яка и различна от другите. Хареса ми как си я направил, продължавай в същия дух. 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колеги, съжалявам за забавянето при качването на снимките на новата броня, но ми се отвори доста работа. Както и да е. Ето я на, мисля си, че изглежда направо страхотно.Има и снимка на новите мигачи. За сега толкова. Предстои работа по интериора на колата - черни пластмаси вместо посраните бели пластмаси, черен таван вместо сегашния. По принцип в центъра на тавана трябва да има избродиран един знак, но тапицерите ми нещо не им се рискува. Ще се търсят други тапицери ...
Ще се сменя и осветлението. Сега е гадно зелено, ще става агресивно червено. Плазма ли му викат, диодно ли е идея си нямам. Километража и той ще е плазмен. Набарах едни, които правят километражи по проект на клиента, тук някъде във форума им мернах сайта. Предстои подмяна и на копчетата. Замислил съм се да присадя бутониера от Мини Купър,много са му яки копчетата, като в самолет са малко, едни ретро стоят, но това не е окончателно.
Междувременно, търся си хубави хела фарове, предни, някой ако продава да свирка.
Ще се сменя и осветлението. Сега е гадно зелено, ще става агресивно червено. Плазма ли му викат, диодно ли е идея си нямам. Километража и той ще е плазмен. Набарах едни, които правят километражи по проект на клиента, тук някъде във форума им мернах сайта. Предстои подмяна и на копчетата. Замислил съм се да присадя бутониера от Мини Купър,много са му яки копчетата, като в самолет са малко, едни ретро стоят, но това не е окончателно.
Междувременно, търся си хубави хела фарове, предни, някой ако продава да свирка.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Направо съм изумен как е станала бронята като знам как ти я дадох,качи някоя снимка на интериора да видиме как е станало 

- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
аз съм от Кольо Ганчев квартала,ако се засечем с колегата може да се намери време за кафе,ама като гледам все е в движение
поздрави за колата,започва да се оформя малко по малко

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Разбира се, че ще кача снимки на интериора, има си хас. А Кольо Ганчево ми е много любим квартал, 6 години си имах гадже от тоя квартал и ми е като втори роден дом един вид 

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Виж какво случайно видях и се сетих за теб,забележи огледалата как са
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Мда. Нещо подобно търся. Въпреки, че малко по малко се разделям с идеята да се прибират автоматично. Много трудно ще намеря такива огледала, а истината е, че дясното ми огледало вече е прецакано и не може да се сваля надолу. Ябълката, която го държи, е заминала. Смяната на огледалата започва да става тотална необходимост. А и тройките нямат хубави огледала, все ми се струва, че пропускам ситуациите зад голфа заради ниската им видимост.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Между другото спешно ми се налага да ремонтирам гърне. Някой да ми препоръча читав майстор на гърнета?
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Живо здраво, колеги, не съм писал по темата от известно време, но така или иначе по колата се работи и скоро ще има снимки, които ще хвърлят светлина върху:
1. Боядисани в черно пластмаси в интериора на колата;
2. Момо джанти. Мисля, че бях споменал, че съм си ги харесал и ги купих преди седмица. В момента са при Радо Боята за драстична промяна на външния вид. Дали ще ви харесат в новата си визия или по-ще ви хареса старата - коментирайте на воля;
3. Ел обзавеждане за предните стъкла на голфарата. Писна ми да правя предмишница от маструбиране и въртене на манивелата на стъклата. Сега ще правя предмишница само от маструбиране. Мързелива работа.
4. Предстои претапициране с черен таван, драстична промяна на осветлението в купето и на всичко що свети по арматурното табло
5. Плазмен километраж, по мой проект, от X tuners.Ако сте работили с тази фирма дайте препоръки дали са надеждни. На мен ми звучат надежни.
2013 започва силовият тунинг в следния порядък:
1. Спортно окачване. Койл овър /дано го написах правилно/. Мисля върху марката в момента. Билдщайн, Кони, ще видим. Бюджет - 1 500 лева;
2. Истинска спирачна система. Бюджет - 1 500 лева;
3. Цялостно решение за генерацията на колата. Бюджет 1 500 лева;
След всичко това започвам да досаждам с въпроси за смяната на двигател.
Междувременно моля за съвети и разгорещена дискусия в темата по горните три точки.
1. Боядисани в черно пластмаси в интериора на колата;
2. Момо джанти. Мисля, че бях споменал, че съм си ги харесал и ги купих преди седмица. В момента са при Радо Боята за драстична промяна на външния вид. Дали ще ви харесат в новата си визия или по-ще ви хареса старата - коментирайте на воля;
3. Ел обзавеждане за предните стъкла на голфарата. Писна ми да правя предмишница от маструбиране и въртене на манивелата на стъклата. Сега ще правя предмишница само от маструбиране. Мързелива работа.
4. Предстои претапициране с черен таван, драстична промяна на осветлението в купето и на всичко що свети по арматурното табло
5. Плазмен километраж, по мой проект, от X tuners.Ако сте работили с тази фирма дайте препоръки дали са надеждни. На мен ми звучат надежни.
2013 започва силовият тунинг в следния порядък:
1. Спортно окачване. Койл овър /дано го написах правилно/. Мисля върху марката в момента. Билдщайн, Кони, ще видим. Бюджет - 1 500 лева;
2. Истинска спирачна система. Бюджет - 1 500 лева;
3. Цялостно решение за генерацията на колата. Бюджет 1 500 лева;
След всичко това започвам да досаждам с въпроси за смяната на двигател.
Междувременно моля за съвети и разгорещена дискусия в темата по горните три точки.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Между другото съм в Стара Загора до около вторник. Предлагам сбирка на форум мембъри евентуално неделя или понеделник някъде, където може да се пуши. Телефон за контакт: 0888036999. Венци.
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Endios написа:Между другото съм в Стара Загора до около вторник. Предлагам сбирка на форум мембъри евентуално неделя или понеделник някъде, където може да се пуши. Телефон за контакт: 0888036999. Венци.
По принцип има сбирки всяка неделя от 14:00, горе на паркинга на стадион "Берое". Заповядай! Можеш да следиш в темата в организационния раздел.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Точно вчера мислех да пиша в темата, че отдавна не си се вясвал, ама се въздържах. Препоръчвам ти 3-та точка да я изместиш за след смяната на двигателя. Иначе добре си го замислил...
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Кулеги, нещо нямам търпение да пусна всичко наведнъж, както трябва да се прави, така, че сега ще визуализираме голфарата със старите джанти, след това ще приложим сравнителен анализ с новите джанти преди обработката, която тече в момента и утре, когато са готови, ще пусна снимки в окончателна версия. След това можете да плюете или да превъзнасяте на воля
И такаааа.
Когато купувах кожения салон от Иво Перничанина, загледах му момо джантите и си ги представих на моя голф. Аз като си представя нещо и гледам да се случи. Представям си и как съм собственик на Епъл и Майкрософт и Гугъл едновременно, и това ще стане. Но пак ще карам голфа.
Леко ще открехна завесата. Ръждивите барабанни спирачки ги боядисахме. Нито в червено, нито в жълто, нито в розово. В черно, дами и господа. Червени барабани, които имитират спортни спирачки е пълен смех, поне според моите твърде скромни естетически претенции.

И такаааа.
Когато купувах кожения салон от Иво Перничанина, загледах му момо джантите и си ги представих на моя голф. Аз като си представя нещо и гледам да се случи. Представям си и как съм собственик на Епъл и Майкрософт и Гугъл едновременно, и това ще стане. Но пак ще карам голфа.
Леко ще открехна завесата. Ръждивите барабанни спирачки ги боядисахме. Нито в червено, нито в жълто, нито в розово. В черно, дами и господа. Червени барабани, които имитират спортни спирачки е пълен смех, поне според моите твърде скромни естетически претенции.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта