колата ми е VW Golf 2, 1,3 1987г, километри: 182 000
Проблема: Днес се прибирам от работа(задраствания както обикновенно).След няколко км двигателя започва да работи не равномерно - аха да изгасне, загрява по-бързо от обикновенно. Успявам да се прибера - близо литър антифриз липсва, изпарителя е обледен(явно не минава антифриз от там или недостатъчно), от ауспуха газовете са бели на цвят. Проверих маслото в двигателя - изглежда ми променено и на пробката е над максимума.
За съжаление вали цял ден и трудно се разбира от каде е изтекал антифриза или се е смесил или с горижо или с масло - абе защо ми се струва че и с двете!
Някои имал ли е подобен проблем? И каква точно е била причината?
Проблем с изпарителя(скъсана мемб) или гарнитура на главата?
- joser
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
май трябва да следиш и тая тема, дано някой помогне
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=30276&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=30276&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
Сходен проблем имам и аз!Ако някой може да помогне ще съм благодарен!
Колата ми е Голф 3!
Сутрин доливам по 500-600 грама антифриз а под колата локва, точно по предната част на двигателя!Фланеца действително е влажен,но чак толко да изтече едвали.Двигатела в долната си част мокър по целят си размер.Изтичането не е обаче равномерно.Понякога по 500-600, понякога по 100-тина грама.Днес ходих на майстор на канал и ми казаха гарнитура на глава!
Ако може мнение, по симптомите и по диагнозата, щото ще идат към 200лв ако е това!
Колата ми е Голф 3!
Сутрин доливам по 500-600 грама антифриз а под колата локва, точно по предната част на двигателя!Фланеца действително е влажен,но чак толко да изтече едвали.Двигатела в долната си част мокър по целят си размер.Изтичането не е обаче равномерно.Понякога по 500-600, понякога по 100-тина грама.Днес ходих на майстор на канал и ми казаха гарнитура на глава!
Ако може мнение, по симптомите и по диагнозата, щото ще идат към 200лв ако е това!
а
При мен беше така, като стисна дебелия маркуч когато е загряла колата от фланеца при болтовете излизаше антифриз. Посъветваха ме да взема директно от Юнитрейд защото имало много ментета и скоро сдават багажа. Към 40 лева ми струваше фланеца с тапичките и уплътненията по него, но не съжалявам защото бях хвърлил поне тройно вече за постоянно доливане на антифриз.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Както ви обещах, макар и с малко закъснение ви описвам колко ми струваше ремонта и каде беше направен:
В сервиз Ситро - намиращ се в квартал Дружба близо до ТЕЦ-а.
Както повечето от вас предположиха - гарнитура на главата, шлайфане, масло, антифриз и по мое желание и клапаните.
Общо: 320лв
Благодаря на всички от форума за помоща.
Особенно на niksi за предложението за сервиз, но като го прочетох вече бях закарал колата за ремонт.
В сервиз Ситро - намиращ се в квартал Дружба близо до ТЕЦ-а.
Както повечето от вас предположиха - гарнитура на главата, шлайфане, масло, антифриз и по мое желание и клапаните.
Общо: 320лв
Благодаря на всички от форума за помоща.
Особенно на niksi за предложението за сервиз, но като го прочетох вече бях закарал колата за ремонт.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта