Проблем с изпарителя(скъсана мемб) или гарнитура на главата?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с изпарителя(скъсана мемб) или гарнитура на главата?

Мнениеот minusaR71 » Пон 06 ное 2006 19:46


колата ми е VW Golf 2, 1,3 1987г, километри: 182 000
Проблема: Днес се прибирам от работа(задраствания както обикновенно).След няколко км двигателя започва да работи не равномерно - аха да изгасне, загрява по-бързо от обикновенно. Успявам да се прибера - близо литър антифриз липсва, изпарителя е обледен(явно не минава антифриз от там или недостатъчно), от ауспуха газовете са бели на цвят. Проверих маслото в двигателя - изглежда ми променено и на пробката е над максимума.
За съжаление вали цял ден и трудно се разбира от каде е изтекал антифриза или се е смесил или с горижо или с масло - абе защо ми се струва че и с двете!
Някои имал ли е подобен проблем? И каква точно е била причината?




Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Пон 06 ное 2006 19:51


май трябва да следиш и тая тема, дано някой помогне
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=30276&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 06 ное 2006 19:53


тези симптоми са като за гарнитура на главата. :(


minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот minusaR71 » Пон 06 ное 2006 20:00


Ако е гарнитура на главата - някаква ориентировачна чифра?
То предполагам трябва да се шлайфа и главата.


Потребителски аватар
tonino
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonino » Пон 06 ное 2006 20:42


свали капачката на казанчето и запали с запалка да видиш дали гори ако гори значи е изпарител
но при твоя случай май щее гарнитура щом сее вдигнало маслото
да не говорим за глава (малка вероятност)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 06 ное 2006 20:53


Гарнитурка. :(


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 06 ное 2006 23:24


minusaR71 написа:Ако е гарнитура на главата - някаква ориентировачна чифра?
То предполагам трябва да се шлайфа и главата.

Към 200 кинта - гарнитури, шлайф, труд, масло.


minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот minusaR71 » Вто 07 ное 2006 10:52


Благодаря на всички за ценната информация!
Като приключа със ремонта ще напиша къде е направен и колко е струвал ремонта.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Вто 14 ное 2006 10:57


Сходен проблем имам и аз!Ако някой може да помогне ще съм благодарен!
Колата ми е Голф 3!
Сутрин доливам по 500-600 грама антифриз а под колата локва, точно по предната част на двигателя!Фланеца действително е влажен,но чак толко да изтече едвали.Двигатела в долната си част мокър по целят си размер.Изтичането не е обаче равномерно.Понякога по 500-600, понякога по 100-тина грама.Днес ходих на майстор на канал и ми казаха гарнитура на глава!
Ако може мнение, по симптомите и по диагнозата, щото ще идат към 200лв ако е това!


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Чет 16 ное 2006 17:47


Има тема по този случай на Г3 1,6. Имах подобен проблем и го реших като смених фланеца на главата/пластмасов с много изводи/ струваше около 20 лева.


Потребителски аватар
access
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

а

Мнениеот access » Пет 17 ное 2006 10:50


При мен беше така, като стисна дебелия маркуч когато е загряла колата от фланеца при болтовете излизаше антифриз. Посъветваха ме да взема директно от Юнитрейд защото имало много ментета и скоро сдават багажа. Към 40 лева ми струваше фланеца с тапичките и уплътненията по него, но не съжалявам защото бях хвърлил поне тройно вече за постоянно доливане на антифриз.


minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот minusaR71 » Съб 25 ное 2006 0:44


Както ви обещах, макар и с малко закъснение ви описвам колко ми струваше ремонта и каде беше направен:
В сервиз Ситро - намиращ се в квартал Дружба близо до ТЕЦ-а.
Както повечето от вас предположиха - гарнитура на главата, шлайфане, масло, антифриз и по мое желание и клапаните.
Общо: 320лв
Благодаря на всички от форума за помоща.
Особенно на niksi за предложението за сервиз, но като го прочетох вече бях закарал колата за ремонт.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 122 госта