ДИЛЕМА ГОЛФ 4ТДИ ИЛИ АУДИ А3ТДИ 110кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
B O B I
Мнения: 1637
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ДИЛЕМА ГОЛФ 4ТДИ ИЛИ АУДИ А3ТДИ 110кс

Мнениеот B O B I » Пон 06 ное 2006 20:46


незнам какво да бъде досега съм карал всички гти та и нямам никаква идея за дизели ?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 06 ное 2006 20:51


Която изпадне, хубавите TDI са голям дефицит и едва ли ще имаш много избор. А моделите са доста сходни.
А3 с 4 врати трудно, ами това е късмет.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 06 ное 2006 22:03


Като цяло Ауди е по-малка и нефонкционална,но пък би трябвало да е малко по-качествена,а освен това е и малко по-евтина.На мен лично таблото на А3 ми е леко посно в сравнение са Г4,но това също зависи от модификацията.Имай предвид че А3 ките имат и фейслифт по-новите.Както каза колегата зависи какво намериш.Ако ти падне нещо запазено и оборудвано няма какво да се чудиш на дилемата А3 или Г4 -с никоя няма да сгрешиш ,а моторите са еднакви.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Вто 07 ное 2006 16:52


не съм много съгласен с колегата, че А3 е по-евтин от Г4, ако са от една и съща година и еднакво оборудвани, обикновено А3 е малко по-скъпия избор, но това е относително за всеки конкретен случай. Също така и поддръжката на А3 е по-скъпичка.

ПС: малко съм неук и затова да питам - какво е това "фейслифт "


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 ное 2006 17:00


Леките промени по външноста(примерно на Г3-двусекционния фар от 95,или на Г2 цялото стъкло)и разликите в таблото(примерно Шкода Октавия по-старите са с напълно различно табло).На А3 съм забелязал че по-новите имат предна броня подобна на А6 с халогени,разлики в таблото и волан като на ТТ-но зависи и от нивото на оборудване.Иначе по мой наблюдения А3 е с една идея по-евтина просто щото е по-малка-което лично за мен е неразбираемо.Но колебанията са минимални и зависи от цената.


Потребителски аватар
B O B I
Мнения: 1637
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B O B I » Сря 08 ное 2006 1:58


определено маи ще е аудито доста по пъргаво е


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 08 ное 2006 9:12


Да понеже е по-леко :lol:


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 08 ное 2006 20:48


tih написа:ПС: малко съм неук и затова да питам - какво е това "фейслифт "


Виж в гаража ми. Моята е фейслифт. Различни са двигателите (дизеловите), фаровете, задните светлини, мигачите, страничните мигачи, пасажерското огледало (страничното) не е малко а нормално, салона и таблото нямат нищо общо с модела от 2001г. Моето табло е 1:1 с А6 след 2001г.
Аз съм пристрастен и веднага вземам А3. Малко по-скъпо е обслужването от това на Фолксваген.
А за таблото на Голф 4 не мога да се съглася че е хубаво, дори в сравнение с това на първото А3.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 08 ное 2006 21:43


Еми един колега има А3-97ма,а един Г4 98ГТИ.Като сравнявам двете Аудито е доста посно-2-3 бутона и едни умарлушени пласмаси на ръчната(а също и като го сравня с А4 96 която имахме преди 3-4 години).Иначе за новите в които съм сядал(за съжаление само по автокъщи :wink: )найстина излъчването е коренно различно и по добро от на Г4.Както споменах и двата модела не се за изхвърляна(чесно казано са за горещо препоръчване)-просто зависи какъв ще намериш на пазара.Ама и той колегата писа че вече се е насочил.


Потребителски аватар
kerkelov
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kerkelov » Пет 10 ное 2006 21:02


B O B I написа:определено маи ще е аудито доста по пъргаво е

Ами не съм сагласен че А3 е по пъргаво от ГОЛф 4 или поне не за ТДИ 110 к.с. по данни на А3 му дават малко по слабо ускорение а на Голфа му дават малко по добро (ама това е в един руски саит които не претендира за вярност). Апък и на Голфа таблото свети Неоново и това е много по яко от на А3 .Все пак заради таблото на Голф 4 всички водещи марки в кар аудиото пуснаха модели преди години с някакав неонов мотив в осветлението си и това не е случаино. Освен това отзад в голфа е по широко а можеш да избираш между купе с 2 или 4 врати апък при А3 с 4 врати са много голяма рядкост и седи много грозно когато А3 е с 4 врати. Апак това че ГОЛФА бил по тежък въобще не е вярно. Чисто тегло ГОЛФ 4 е 1179 кг. , чисто тегло А3 е 1180 кг. тоест двете тежат еднакво при купета и на двете с по 2 врати.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пет 10 ное 2006 22:03


определено Г4 е доста по - добрият вариант от А3. и като изпълнение, и като качество на интериор и външен вид.
един приятел сега си купи А3 и още си яде мъд.ете като го кача в Голфа


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 11 ное 2006 0:46


TDI-RS написа: като качество на интериор и външен вид

Позволи ми да не се съглася. Принципно на Ауди компонентите в интериора са много по-качествени от тези слагани в Фолксваген (говоря за който и да е модел)


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 11 ное 2006 9:16


истината е колега, че всеки има право на мнение, без разбира се да се обиждаме и да се прекрачва добрия тон.
явно всеки от двама ни защитава колата, която кара, но аз преди да взема мойта се качвах и на Ауди и мога да ти кажа, че усещането е съвсем друго. да не говорим за комфорт и мястото вътре. а това, че
Принципно на Ауди компонентите в интериора са много по-качествени от тези слагани в Фолксваген (говоря за който и да е модел)
особено в сравнението Г4 - А3 не е вярно просто!


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 11 ное 2006 11:46


TDI-RS написа:истината е колега, че всеки има право на мнение, без разбира се да се обиждаме и да се прекрачва добрия тон.!


Колега считам че не съм написал нищо което да излиза от добрия тон. А да се обиждаме...къде го видя?

TDI-RS написа:явно всеки от двама ни защитава колата, която кара, но аз преди да взема мойта се качвах и на Ауди и мога да ти кажа, че усещането е съвсем друго. да не говорим за комфорт и мястото вътре. а това, че
Принципно на Ауди компонентите в интериора са много по-качествени от тези слагани в Фолксваген (говоря за който и да е модел)
особено в сравнението Г4 - А3 не е вярно просто!

Мнението ми за А3 се базира на това което сега карам. Вътре е 1:1 с А6 (като табло и салон). Сравнявах го (вътре) и с А3 след края на 2003 което се води 8P. Разликата е само в формата на решетките за вентилация и хромираните елементи на километража. Преди имах Пасат 1999г, който на 90% е еднакъв по салон с Голф 4. Има само промяна в средната конзола и то доста незначително. Така на тази база аз изказвам мнението си че Аудито по ми допада. И оттук вадя и извода за качеството на материалите.Сега всеки има предпочитания.
Възможно е да си прав, но за първото А3, което вътре наистина е доста "постно" и
Само ще ти дам няколко примера за компоненти:
1. Волан. Със сигурност волана на Г4 в горната си част се поизтрива или изгаря на слънце. На А3 е от покритие което и след 150 000 км. ще си е същото и няма да е мръднало
2. Ръкохватки на вратите от вътрешната страна. При Г4 имат едно тънко пластмасово покритеи, което доста лесно се дере. Аз Г4 и пасат без да са надрани не съм виждал. Ауди такива проблеми няма.
3. Пластмаса на която седят бутоните за ел стъклата и огледалата. Също се дерат много лесно
Снимай тези елементи на твоята и ги качи тук и аз ще снимам моите, за да се види разликата в материалите.
И не ме разбирай погрешно Голф 4 е прекрасна кола. Дай боже всеки да може да си я позволи (особенно варианта със 131 кончета)
Имал съм 3 Фолксвагена и 3 Аудита и мога да направя разлика пък и в крайна сметка е въпрос на личен избор.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 11 ное 2006 11:51


versace написа:
Аз Г4 и пасат без да са надрани не съм виждал. Ауди такива проблеми няма.


Ами ела да видиш :twisted:
Гуменото покритие се скапва от препаратите за табло!
А сега сериозно наистина са евтини материалите по интериора на Golf4 :cry: :cry: :cry: .
Audi то е по напред в това отношение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 60 госта