ДИЛЕМА ГОЛФ 4ТДИ ИЛИ АУДИ А3ТДИ 110кс
- B O B I
- Мнения: 1637
- Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ДИЛЕМА ГОЛФ 4ТДИ ИЛИ АУДИ А3ТДИ 110кс
незнам какво да бъде досега съм карал всички гти та и нямам никаква идея за дизели ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Като цяло Ауди е по-малка и нефонкционална,но пък би трябвало да е малко по-качествена,а освен това е и малко по-евтина.На мен лично таблото на А3 ми е леко посно в сравнение са Г4,но това също зависи от модификацията.Имай предвид че А3 ките имат и фейслифт по-новите.Както каза колегата зависи какво намериш.Ако ти падне нещо запазено и оборудвано няма какво да се чудиш на дилемата А3 или Г4 -с никоя няма да сгрешиш ,а моторите са еднакви.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
не съм много съгласен с колегата, че А3 е по-евтин от Г4, ако са от една и съща година и еднакво оборудвани, обикновено А3 е малко по-скъпия избор, но това е относително за всеки конкретен случай. Също така и поддръжката на А3 е по-скъпичка.
ПС: малко съм неук и затова да питам - какво е това "фейслифт "
ПС: малко съм неук и затова да питам - какво е това "фейслифт "
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Леките промени по външноста(примерно на Г3-двусекционния фар от 95,или на Г2 цялото стъкло)и разликите в таблото(примерно Шкода Октавия по-старите са с напълно различно табло).На А3 съм забелязал че по-новите имат предна броня подобна на А6 с халогени,разлики в таблото и волан като на ТТ-но зависи и от нивото на оборудване.Иначе по мой наблюдения А3 е с една идея по-евтина просто щото е по-малка-което лично за мен е неразбираемо.Но колебанията са минимални и зависи от цената.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
tih написа:ПС: малко съм неук и затова да питам - какво е това "фейслифт "
Виж в гаража ми. Моята е фейслифт. Различни са двигателите (дизеловите), фаровете, задните светлини, мигачите, страничните мигачи, пасажерското огледало (страничното) не е малко а нормално, салона и таблото нямат нищо общо с модела от 2001г. Моето табло е 1:1 с А6 след 2001г.
Аз съм пристрастен и веднага вземам А3. Малко по-скъпо е обслужването от това на Фолксваген.
А за таблото на Голф 4 не мога да се съглася че е хубаво, дори в сравнение с това на първото А3.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Еми един колега има А3-97ма,а един Г4 98ГТИ.Като сравнявам двете Аудито е доста посно-2-3 бутона и едни умарлушени пласмаси на ръчната(а също и като го сравня с А4 96 която имахме преди 3-4 години).Иначе за новите в които съм сядал(за съжаление само по автокъщи
)найстина излъчването е коренно различно и по добро от на Г4.Както споменах и двата модела не се за изхвърляна(чесно казано са за горещо препоръчване)-просто зависи какъв ще намериш на пазара.Ама и той колегата писа че вече се е насочил.

- kerkelov
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
B O B I написа:определено маи ще е аудито доста по пъргаво е
Ами не съм сагласен че А3 е по пъргаво от ГОЛф 4 или поне не за ТДИ 110 к.с. по данни на А3 му дават малко по слабо ускорение а на Голфа му дават малко по добро (ама това е в един руски саит които не претендира за вярност). Апък и на Голфа таблото свети Неоново и това е много по яко от на А3 .Все пак заради таблото на Голф 4 всички водещи марки в кар аудиото пуснаха модели преди години с някакав неонов мотив в осветлението си и това не е случаино. Освен това отзад в голфа е по широко а можеш да избираш между купе с 2 или 4 врати апък при А3 с 4 врати са много голяма рядкост и седи много грозно когато А3 е с 4 врати. Апак това че ГОЛФА бил по тежък въобще не е вярно. Чисто тегло ГОЛФ 4 е 1179 кг. , чисто тегло А3 е 1180 кг. тоест двете тежат еднакво при купета и на двете с по 2 врати.
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
истината е колега, че всеки има право на мнение, без разбира се да се обиждаме и да се прекрачва добрия тон.
явно всеки от двама ни защитава колата, която кара, но аз преди да взема мойта се качвах и на Ауди и мога да ти кажа, че усещането е съвсем друго. да не говорим за комфорт и мястото вътре. а това, че
явно всеки от двама ни защитава колата, която кара, но аз преди да взема мойта се качвах и на Ауди и мога да ти кажа, че усещането е съвсем друго. да не говорим за комфорт и мястото вътре. а това, че
особено в сравнението Г4 - А3 не е вярно просто!Принципно на Ауди компонентите в интериора са много по-качествени от тези слагани в Фолксваген (говоря за който и да е модел)
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
TDI-RS написа:истината е колега, че всеки има право на мнение, без разбира се да се обиждаме и да се прекрачва добрия тон.!
Колега считам че не съм написал нищо което да излиза от добрия тон. А да се обиждаме...къде го видя?
TDI-RS написа:явно всеки от двама ни защитава колата, която кара, но аз преди да взема мойта се качвах и на Ауди и мога да ти кажа, че усещането е съвсем друго. да не говорим за комфорт и мястото вътре. а това, чеособено в сравнението Г4 - А3 не е вярно просто!Принципно на Ауди компонентите в интериора са много по-качествени от тези слагани в Фолксваген (говоря за който и да е модел)
Мнението ми за А3 се базира на това което сега карам. Вътре е 1:1 с А6 (като табло и салон). Сравнявах го (вътре) и с А3 след края на 2003 което се води 8P. Разликата е само в формата на решетките за вентилация и хромираните елементи на километража. Преди имах Пасат 1999г, който на 90% е еднакъв по салон с Голф 4. Има само промяна в средната конзола и то доста незначително. Така на тази база аз изказвам мнението си че Аудито по ми допада. И оттук вадя и извода за качеството на материалите.Сега всеки има предпочитания.
Възможно е да си прав, но за първото А3, което вътре наистина е доста "постно" и
Само ще ти дам няколко примера за компоненти:
1. Волан. Със сигурност волана на Г4 в горната си част се поизтрива или изгаря на слънце. На А3 е от покритие което и след 150 000 км. ще си е същото и няма да е мръднало
2. Ръкохватки на вратите от вътрешната страна. При Г4 имат едно тънко пластмасово покритеи, което доста лесно се дере. Аз Г4 и пасат без да са надрани не съм виждал. Ауди такива проблеми няма.
3. Пластмаса на която седят бутоните за ел стъклата и огледалата. Също се дерат много лесно
Снимай тези елементи на твоята и ги качи тук и аз ще снимам моите, за да се види разликата в материалите.
И не ме разбирай погрешно Голф 4 е прекрасна кола. Дай боже всеки да може да си я позволи (особенно варианта със 131 кончета)
Имал съм 3 Фолксвагена и 3 Аудита и мога да направя разлика пък и в крайна сметка е въпрос на личен избор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта