Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 09 окт 2012 17:49


Колеги, помагайте, че ще засиля Пасата у някой река вече... B3, 2E, 1991 набор. Всичко започна след слагане на бензин за 15 лв. от кофти бензиностанция. Знаех че там е кофти горивото, но заредих за да мога да стигна до следващата. Та от тогава не ще да гасне. Не го прави постоянно но като почне може да го направи 10 пъти подред. Без значение студена или загряла. Кара се само на бензин. Изчетох всички теми, направих всичко, което е дадено като идеи. Кофти горивото отдавна е изразходено, сигурно над 500 литра заредих вече, но проблема си продължава. Измерено е налягането от помпата 2,9 бара е, центровката е гледана със стробоскоп - точна е. Няма прескочил зъб на ангренаж, всичко е на белези. Слагах добавки за прочистване на инжекциона, за сега ефект няма. Смених свещите - същата работа. Заедно с това се появи и угасване понякога при спиране, след освобождаване от скорост преди спиране. Стъпковия мотор иначе си работи, при студен старт държи обороти и т.н. Колата си върви перфектно иначе, няма завишен разход на гориво. Всичко което се сещам и е писано по теми е проверено. Давайте съвети, че в чудо се видях...




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот Iezekil » Вто 09 окт 2012 18:49


Пробва ли да изолираш канистъра?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот radotom » Вто 09 окт 2012 20:21


DJ_TOLYO написа: Измерено е налягането от помпата 2,9 бара е, центровката е гледана със стробоскоп - точна е....

Тольо, дай малко повечко инфо как точно си извършил тези 2 процедури.
Колкото по-подробно - толкова по-добре.
Иначе детонации (по-точно самозапалване), както ти си го описал могат да дойдат главно от 2 неща: прегряване или тлеещ нагар.
Прегряването е ясно - там много често причините са центровка и/или лошо смазване.
Тлеещия нагар (и нагара като цяло) се оправя като напоиш кончетата с водичка mhihi
Ето как: viewtopic.php?f=11&t=7003&start=0&hilit=%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%2A
(това, последното, обаче, го остави за... за последно mhihi )


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 09 окт 2012 21:53


radotom написа:Тольо, дай малко повечко инфо как точно си извършил тези 2 процедури.
Колкото по-подробно - толкова по-добре.



Налягането е измерено с манометър, който закачихме на маркуча на петата дюза в сервиз и при запален студен двигател показа точно 2,9 бара. Центровката е прегледана със стробоскоп, след вкарване в авариен режим при разкачане на синия температурен датчик на тройника при 2250 оборота (посочени в аутодата). Излиза около 6 градуса предварение. Центровка не допускам да е объркана, защото колата върви повече от прилично (потвърдено от много хора, чиито собствени коли са с повече коне... : само VW : само VW : само VW ).
Май остава да "поизмия" нагара само...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 10 окт 2012 6:25


Въпреки всичко, има ли шанс да е останала водичка в резервоара от скапаното гориво което си сипал!?
Аз бих източил през маркуча със самата помпа каквото е останало в резервоара до дупка. В шишето като оставиш да се утаи ще се проличи има ли вода в горивото, тя ще се отдели на дъното.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот radotom » Сря 10 окт 2012 7:35


Калине, ако е останала вода няма да има описаните детонации, а просто ще прекъсва (и гасне на празен ход, да)
Много по-лесно се оправя с 1/4л спирт в резервоара, не е необходимо да се точи. ;)

Относно налягането в горивната рейка - хубаво сте го замерили, но това налягане трябва да е или при загасен мотор (само на контакт), или при обороти над 2 750-3 000. Т.е. когато в смукателния колектор няма вакуум.
При запален мотор на празен ход налягането трябва да спада до 2.5 бара.
Провери си вакуумните маркучлета да не се е измъкнало или пробило някое, включително и този за климатика (не помня имаше ли такъв ти).
При всички случаи леко завишеното налягане не би трябвало да се отрази по този начин на мотора.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 10 окт 2012 11:39


Май ще го водя на водопой... :screwy


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот van4ooo » Пет 12 окт 2012 19:05


Когато не гасне при връщане на ключа и продължава да работи нормално може проблема да е ел.-извади буксата на бобината за проба.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот zdravko » Пет 12 окт 2012 19:21


van4ooo написа:Когато не гасне при връщане на ключа и продължава да работи нормално може проблема да е ел.-извади буксата на бобината за проба.

Е как проблема да е ел - нали тоци НЕМА при изключен контакт?


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот van4ooo » Пет 12 окт 2012 19:54


Клемореда може да прави проблеми.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 14 окт 2012 21:33


Табло, оборотомер и всичко ми угасва като махна контакта, а детонациите продължават. Да пробвам ли с друг клеморед временно докато видя дали и там ще го прави?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот Iezekil » Пон 15 окт 2012 19:30


Iezekil написа:Пробва ли да изолираш канистъра?

Да изчакам ли още една страница мнения преди да пробваш таи манипулация?


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 15 окт 2012 21:29


Iezekil написа:
Iezekil написа:Пробва ли да изолираш канистъра?

Да изчакам ли още една страница мнения преди да пробваш таи манипулация?


Пробвах го още преди да пусна темата. За това писах че съм пробвал всички идеи от форума.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот bobocamaro » Пон 15 окт 2012 21:34


остава да провериш knock sensor-а, за него излиза код за грешка при сканиране. четох какво си проверил/правил.....аз също оглупявам. :?


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 15 окт 2012 22:10


bobocamaro написа:остава да провериш knock sensor-а, за него излиза код за грешка при сканиране. четох какво си проверил/правил.....аз също оглупявам. :?


Това как се прави? Доколкото знам 2Е няма диагностика...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, pa4o_ivanov61 и 54 госта