Шанса да си счупиш нещо скъпо по колата докато се начудиш е доста голям!!!
В няколко от темите ти колегите те насочиха къде ТОЧНО да отидеш,ама ти ходиш при "диагностици" и какво пак нищо,а!??


, а аз ги знам тия убавци от преди и му казах дай да видиме какво ще се получи.
.Преди това разглобих и изчистих Н75 и Н18 - сега свободно се отварят и затварят и двата. Вътре в намотките им - вътрешния цилиндър се образува нещо като абразив и се местеха котвите като във собствен вакуум. След разпилване се движат леко.

).
, щото се говори за стойности от порядъка на 850 единици за средни обороти.
и намери ,ако искаш разбира се
Никси от Герман. 
,ама ето :
Проба грешка е това е. Дано обаче да е от това моя проблем ! Значи да гледам стопера и до него да е. Тоест трябва да се регулира ВДИГНАТО ДО СТОПЕР, НО КОГАТО Е В НИСКИ ОБОРОТИ ДВИГАТЕЛЯ ?
. Позна. Требе много внимателно да барам, щото тука са некви страшни цифрите.
. А тя беше и с надрана резба и я отвих на менгеме, та я пилнах с пиличка да и оправя каналите, че е 13мм ако не се лъжа и струва само 60 лева
. А имам до 12мм флашка, и резбата не я знам каква е.Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта