Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Ivelinch0 » Вто 09 окт 2012 13:01


Здравейте колеги проблема е следния, ако може да се нарече проблем. колата е ауди а3 1.9 тди AHF мотор 110 коня .
Сутрин когато тръгна да паля колата трябва да въртя поне 4-5 секунди за да запали мотора. един път като запали след това няма проблем. гася колата врътвам ключа пали от четвърт оборот. не мога да си обесня какво може да е проблема като цяло е в първото палене сутрин след това само да бутнеш и пали от ряз ... :) Ако може да ме посъветвате какво да направя. Четох няколко теми подобни до моя проблем е по различен от тия другите. Поздрави.




frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с паленето сутрин .

Мнениеот frec » Вто 09 окт 2012 13:04


зависи как ти върти стартера. ако според теб върти бавно - четки на стартера, а ако мислиш че върти добре - търси проблеми с горивопроводи.


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин .

Мнениеот Ivelinch0 » Вто 09 окт 2012 13:12


искам да отбележа че свещите и 4-те са в отлично здраве. как мога да разбера дали проблема може да е в стартера .. защото като тръгна да въртя той върти но имам чуството че някак си по се замисля.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с паленето сутрин .

Мнениеот samo_pechka » Вто 09 окт 2012 13:20


Здравей градски . Според мен ти се "изпразва" помпата (ГНП-ето) и затова е така .Скоро може да ти се наложи да сменяш гарнитурки и симеринг на помпата- въпреки ,че теч видим няма.Може да си сложиш временно едно клапанче на входа на ГНП-ето ,да не се връща нафтата в резервоара . Провери си и клапана на гор. филтър и маркучетата за обратната нафта на дюзите Ако беше стартер- щеше да е проблем топлото палене , но това зависи и от акуто най-вече , провери си акумулатора в сервиз ,да видят стартовия му ток колко е !Може да е пътник ...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с паленето сутрин .

Мнениеот Zinoto » Вто 09 окт 2012 13:49


Излиза ли бял пушек в първия момент, ако връща гориво ще трябва повечко да повърти, аз залагам на центровка и/или регулировка на помпата. При паленето усеща ли се едно като притропване /неравномерно заработване/ и влияе ли се от температурата, тази сутрин примерно беше бая хладно, ако е над 10 градуса пак ли така иска въртене?


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с паленето сутрин .

Мнениеот frec » Вто 09 окт 2012 14:07


samo_pechka написа:Здравей градски . Според мен ти се "изпразва" помпата (ГНП-ето) и затова е така .Скоро може да ти се наложи да сменяш гарнитурки и симеринг на помпата- въпреки ,че теч видим няма.Може да си сложиш временно едно клапанче на входа на ГНП-ето ,да не се връща нафтата в резервоара . Провери си и клапана на гор. филтър и маркучетата за обратната нафта на дюзите Ако беше стартер- щеше да е проблем топлото палене , но това зависи и от акуто най-вече , провери си акумулатора в сервиз ,да видят стартовия му ток колко е !Може да е пътник ...

точно при мен беше същото както го е описал. в 1 сервиз ми рециклираха стартера, в 2 други ми препоръчаха да си сменя акомулатора с нов, което бях направил 2 седмици по-рано. в VW ми казаха да хвърля целия стартер и да дам 950 лв за нов. Цялата работа беше в това че тоя дето беше правил рециклирането си оставил ръцете и не сменил четките, а те се напукали и засядат в леглата си и не опират както трябва в ротора. и върти си пак (при студено трудно, при 2ро палене без проблем) миналата зима така си изкарах по сервизи заради това палене, то не беше препоръки, то не беше чудо.
накрая сам....


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин .

Мнениеот Ivelinch0 » Вто 09 окт 2012 15:01


Няма никакъв бял пушек, преди малко запалих колата и като си сложих ухото до горивния филтър ми направи впечетление че нещо съска и то постоянно от так и съскането е доста голямо.


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Ivelinch0 » Чет 11 окт 2012 11:40


Здавейте колеги вчера смених тоя О - пръстен който е на горивния филтър въздуха изчезна няма пробив на въздух, но проблема си остана пак трябва да завърти 3,4 оборота за да запали колата .. след това както казах и по горе пали от четвърт оборот. почнах да се съмнявам в тия свещи уж ми ги мери комшията каза грижи нямат ... ама май май ... има ? какво ще кажете вие


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот okti_1 » Чет 11 окт 2012 13:26


Центровка :?:


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Ivelinch0 » Чет 11 окт 2012 18:33


мерихме свещите здрави са. има вероятност да е някой дюза утре ще я нося да видим какво ще кажат. колега ако е центровка тя колата ще прави постоянно проблеми а на мен ми прави само сутринта при първото палене след това е ток ...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Чет 11 окт 2012 19:13


Ако беше дюза щеше да пуши бяло и да "смърди" гадно на сурова нафта .Проверка на центровка правена ли е ?Аз все още залагам на
samo_pechka написа:........ Според мен ти се "изпразва" помпата (ГНП-ето) и затова е така .Скоро може да ти се наложи да сменяш гарнитурки и симеринг на помпата- въпреки ,че теч видим няма.Може да си сложиш временно едно клапанче на входа на ГНП-ето ,да не се връща нафтата в резервоара .....


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Ivelinch0 » Чет 11 окт 2012 19:20


какво предлагаш градски да ходя да гледат помпата ли. мисля утре да я занеса на '' пенкилер '' да видим какво ще каже и той? :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Чет 11 окт 2012 19:26


Сложи едно клапанче , да не се връща горивото и ако не се оправи - Пенкилера :roll: ..... знам ,че е на "ти" с дизеларките , но едно наум при него :wink: .


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот GuLiVeR » Чет 11 окт 2012 20:18


ако го прави откакто застудя е СТАРТЕР,


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Ivelinch0 » Чет 11 окт 2012 20:21


не колега, това и лятото ми го прави... първото палене трябва да въртя 5-6 секунди да запали след това грижи няма ... :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта