Проблем с Голф 2 ГТ карбуратор 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Проблем с Голф 2 ГТ карбуратор 1.8

Мнениеот Stojan » Чет 11 окт 2012 15:04


Здравейте! Имам голф 2 ГТ 1.8. Предишните му собственици му свалили моноинжекцията и сложили карбуратор. Но Ел. смукача се развали и техника ми каза да търся нов карбуратор, но не ми поясни какъв. Така като той не е оригинален(заводски) има ли някакъв начин да разбера модел, номер или някакви данни, с които да намеря друг работещ ? Наистина затруднено е, защото паленето продължава 4-5 минути, на студен двигател, докато загрее. Иначе ми гасне по светофарите и завоите. Колата е 1987 година, задния надпис пише ГТ, но предполагам, че е РП.
Благодаря предварително. :)




Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Проблем с Голф 2 ГТ карбуратор 1.8

Мнениеот kr86 » Чет 11 окт 2012 17:28


От лявата страна на карба под филтъра пише
2Е или 2Е2
Виж буквите


Потребителски аватар
gabongo
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 20:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 2 ГТ карбуратор 1.8

Мнениеот gabongo » Пет 12 окт 2012 20:26


Ако е Пиербург 2Е2 (на карбуратора пише само 2Е) проверяваш му фланеца (викат му "тампона") за който е хванат към смукателния колектор, гледаш да не вкарва въздух от там, т.е. да не е сцепен някъде, проверяваш и всички вакумни маркучи, да няма някой пробит и да скапва вакуума. Друго което е добре да направиш е да почистиш клапите на карбуратора както и да провериш "вентила" дето се регулира отгоре през тапата на карбуратора (тапата върху пластмасовия капак на въздушния филтър). Отвиваш го, развиваш и продухваш също и въздушния му жигльор (ако така се казва, представлява тръбичка с много малки отвори по нея - вкарващи въздух). С тази джаджа се регулират изгорелите газове но и празния ход, там колко обороти/мин. Ако направиш всичко това няма да ти гасне и ще пали от първия път на контакт, разбира се останалите вакуумни смукачи и разни други простотии, трябва да са изправни. :) Аз имах подобни проблеми - палеше от втори, трети път, гаснеше на празен ход, не работеше изобщо добре на празен ход. Смених "тампона", смених всички маркучи свързани с вакуума, проверих вакумните регулатори, свалих карба и без да го отвярам почистих каквото можах. След тази интервенция стана като нов (условно), колата пали от раз, на празен ход мърка като млад котак, държи обороти, не играе оборотомера, не гасне... Този карбуратор не го бяха чистили 21 години. :)

Ако не е Пиербург 2Е2 тогава други ще ти кажат какво да правиш. Успех!


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблем с Голф 2 ГТ карбуратор 1.8

Мнениеот Stojan » Вто 16 окт 2012 15:20


Карбуратора е Pierburg 2e или както казваш ти Е2Е. Този карбуратор е носен не 1 път на ремонти. Сменяни са всички уплатнения, почистван е, но проблема си остана като е студено едва запалва, а като запали трябва да се загрява поне 4-5 мин, а зимата не ми се мисли как ще го паля, даже невъзможно бих казал. Проблема, отколкото знам от монтьора, е в ел. смукача. Монтьора каза на баща ми, че трябва да се сменя карба. На него е написано Pierburg 2E и други числа по-нагоре от модела. Предполагам, че са някакви сериини номера. Сега ще потърся някой карбуратор за 1.8 двигател. Да питам освен марката и кода 2E или Е2Е, мястото на жилото, нещо друго като сериини номера или нещо друго трябва ли да взимам в предвид. Знам, че колата е 1.8 1987 година, преди е била на инжекцион, още в Германия са му сложили карба, но преди колко време не знам. Мерси за обесненията "gabondo", единсвено рециклиран или втора употреба карб да си намеря друго не ми остана. :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта