Губи ти нафта,за което вече ти казаха какво да направиш.Поне за проба


Ivelinch0 написа:не колега, това и лятото ми го прави... първото палене трябва да въртя 5-6 секунди да запали след това грижи няма ...



Ivelinch0 написа:Незнам какво да правя вече днес пък ми изръсиха следното. имал съм проблем с компютъра на колата най евтения вариянт бил да се пусне един кабел до самия датчик за температурата с един бутон и сутрин като съм я палел да натискам бутона да лъжа компютъра че е топла колата и щяла да пари от ряз ...![]()
аз не бих направил такова "заобикаляне" на проблема. Няма начин човек, който разбира да не хване от какво е. Какво ти показва на първи канал на Ваг-ком сутрин преди палене на контакт, като запалиш на празен ход и на 80 градуса на празен ход?
,питай във форума за твоя град или наблизо във Варна знам че има колеги от форума който се занимават с тди-таВърни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта