Golf MK3 1.4 ABD Нормално ли е да вдига 100 градуса?
- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Поставянето на бутон за принудително включване на перката си е мърлява работа.Лъже проблема но не го решава.Вместо да се губи време за връзване на кабели,релета,бутони по добре да се намери същинската причина и да се отстрани.
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
В града не е нормално. Лятото на жега по магистралата със 140..........
........... уж не е, ама моята още работи без проблем! На АБД му е нужно повече охлаждане, че като загрее става като москвич.
След една година още се чудя защо моята загрява. Дали върви повече вода към изпарителя от нужното... всичко възможно е направено да охлажда.... не знам.


- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
И при мен лято, и зиме, колата си загрява след 90 градуса, поне по табло! Все не оставя време, да отида да замеря реалната температура! Но не ми изхвърля антифриза нито лятото, в голямите жеги, просто повече върти перката, което е нормално. Но колко е нормално да показва 100 и косур градуса незнам! Засега карам така, защото оставя да сменя само радиатора, но надали е от него
Защото на долник си пада температурата
Термостата е сменят, няма ядове и датчика за таблото е сменян, просто незнам какво да сменя вече, табло като моето немога да намеря, ако сложа друго, не знам, дали ще отчита правилно 



-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
my heart iS iCe написа:И при мен лято, и зиме, колата си загрява след 90 градуса, поне по табло! Все не оставя време, да отида да замеря реалната температура! Но не ми изхвърля антифриза нито лятото, в голямите жеги, просто повече върти перката, което е нормално. Но колко е нормално да показва 100 и косур градуса незнам! Засега карам така, защото оставя да сменя само радиатора, но надали е от негоЗащото на долник си пада температурата
Термостата е сменят, няма ядове и датчика за таблото е сменян, просто незнам какво да сменя вече, табло като моето немога да намеря, ако сложа друго, не знам, дали ще отчита правилно
Колега това че не изхвърля антифриза, не значи че водната помпа ти е наред. Сменял ли си я. Иначе при мен проблема е различен. Всичко при мен е изчистено и сменяно. Всичко трябва да е супер но не е точно така. На магистрала загрява. Лятото навсякъде 90% от случаите като спирам перката работи. Няколко колеги от форума сме с този феномен. Всичко сме сменяли и резултат нулев. Днес ми хрумна най-новата теория, че може през изпарителя да минава повече вода, да намалява дебита през радиатора и да създава проблема.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Dushan написа:
К Днес ми хрумна най-новата теория, че може през изпарителя да минава повече вода, да намалява дебита през радиатора и да създава проблема.
Моята я карам само на бензин, незнам за какъв изпарител ми говориш ! Сменял съм датчик, на таралежа (тройника) сменял съм водната помпа, сменял съм термостата, смених и самия тройник (пластамсовия) барабар с пръстена, само остана радиатора да сменя, и таблото и ако пак показва така, незнам какво да правя!

-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
my heart iS iCe написа:Dushan написа:
К Днес ми хрумна най-новата теория, че може през изпарителя да минава повече вода, да намалява дебита през радиатора и да създава проблема.
Моята я карам само на бензин, незнам за какъв изпарител ми говориш ! Сменял съм датчик, на таралежа (тройника) сменял съм водната помпа, сменял съм термостата, смених и самия тройник (пластамсовия) барабар с пръстена, само остана радиатора да сменя, и таблото и ако пак показва така, незнам какво да правя!
Не запомних дали си на газ. Иначе първо пробвай да изчистиш радиатора. Използвай препарат за отпушване на канали. Какъвто и да е. И за най-добри резултати вряла вода! Няма да се спука, ако някой го тревожи това. Моя нищо му няма след чистенето.
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Ето че се минаха две години. Ех как лети времето. Сега ще ви споделя, защо реших да изровя тази тема.
Събуждам се тази сутрин и незнайно защо ме озари една мисъл. Не бях мислил за температурата на голфчето от мнооого време.
Както ставам днес и си помислям: Абре тези майстори слагат ли ни водната помпа както трябва? Сега ще обясня какво имам предвид.
Водната ни помпа се върти като ролка и затяга ангренажният ремък. Дотук добре, обаче...
Самите перки на помпата не са в средата и а към едната страна, и самата пластмасова тръба не е в средата на отвора където се слага помпата.
Теоретично ангренажа може да се стегне като помпата се завърти наляво или надясно. Виждал съм че болтовете в отворите са точно така от към едната страна.
Позицията на перките ще съвпада с тръбата само в едната посока. В другата ще има разминаване, но пак ще работи.
Възможно ли е всички колеги, които казваме че ни вдига по-големи градуси, да имаме именно такова разминаване?
Незнайно защо след толкова години пазя старата водна помпа която има белези от болтовете. При първия удобен случай, ще намеря канал за да ги сравня.
Събуждам се тази сутрин и незнайно защо ме озари една мисъл. Не бях мислил за температурата на голфчето от мнооого време.
Както ставам днес и си помислям: Абре тези майстори слагат ли ни водната помпа както трябва? Сега ще обясня какво имам предвид.
Водната ни помпа се върти като ролка и затяга ангренажният ремък. Дотук добре, обаче...
Самите перки на помпата не са в средата и а към едната страна, и самата пластмасова тръба не е в средата на отвора където се слага помпата.
Теоретично ангренажа може да се стегне като помпата се завърти наляво или надясно. Виждал съм че болтовете в отворите са точно така от към едната страна.
Позицията на перките ще съвпада с тръбата само в едната посока. В другата ще има разминаване, но пак ще работи.
Възможно ли е всички колеги, които казваме че ни вдига по-големи градуси, да имаме именно такова разминаване?
Незнайно защо след толкова години пазя старата водна помпа която има белези от болтовете. При първия удобен случай, ще намеря канал за да ги сравня.
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Имах сходен проблем със стария ми голф - двигател ABU, който е "разпилен" ABD
. Всичко сменено (водна помпа, датчик пускащ перките, температурен датчик, табло, термостат на 84 С) + проверка на радиатора и проверка дали все пак показанията са реални (оказаха се реални) и т.н. и гадината си загряваше независимо дали е в градът с 40 или извънградско с 140 км/ч. Независимо дали климатика е пуснат или не е.. 100,а не рядко и 105 градуса си бяха постоянни показатели..а след гонене по баирите и 110 С съм виждал
. И накрая прочетох за датчик, който пуска първа степен на перката не на 96 С, а на 92 С и втора степен на 96 вместо на 102. (не съм сигурен в цифрите, но мисля че бяха такива) и воаля - проблема се реши. Колата все още е в семейството и 2 3 години след интервенцията не е имало яд
само каране и свиркане 




-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Имах голф 3 ка и леко като види баир и веднага скача температурата!Всичко му беше сменено,помпи,термостати!и се сетих,че като го бях купил му липсваше декоративния(халоген) под левия фар и аз веднага му сложих!Е да ама то явно предишния собственик го е махнал,за да влиза повече въздух!А и до сега не съм виждал бензинов голф,който да не загрява и да не качва температура по баир!
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Да ти снимам та да видиш? 
Хватката на баира е да подбереш правилната предавка
Ако изкачвате стръмни баири на 4та и 5та скорост с тия астматици е съвсем нормално да греят 

Хватката на баира е да подбереш правилната предавка


- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
mazalo8506 написа: И накрая прочетох за датчик, който пуска първа степен на перката не на 96 С, а на 92 С и втора степен на 96 вместо на 102.
Да още ги пише по етки и къде ли не,обаче в системата на магазините ти излиза като номер,дава ти го и хоп вътре стандартен 96/102.
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Личното ми менние е,че на всеки 50000 трябва да се сменя и помпата заедно с ремък,ролки и т.н.
Даже бих казал че е задължтелно !!!
Даже бих казал че е задължтелно !!!
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Росен2 написа:...
На мен ми казаха на 25 хил. км. да сменям водната помпа и вече на 50 хил. да се сменят ангренаж и ремък.а си
Може би зависи от качеството на самата помпа, но не експериментирам нито с втора употреба, нито с с повече
от 25 хил. км.
До автора на темата: при мен беше датчика за водата :) Имам го същия мотор, сменя се на ръка. Последният, който купих ми струваше 18 или 24лв, от АутоПлюс на бул. черни връх, срещу бившия завод Витоша. Гледах да взема по-качествен. Пробвах два, отчитаха различни стойности. Затова се наложи взема трети. Нямам никакъв проблем,
колата си държи на 87-90 градуса, т.е. отчита ми правилно.
Личната ми препоръка е първо да смениш него, но ако не стане с първия датчик, гледай да пробваш и с други. После се хвърляй на останалите неща.
Последна промяна от ivostefanov на Пет 04 юли 2014 23:19, променено общо 1 път.
Причина: Промених мнението,не е нужно да се цитира предишното мнение .
Причина: Промених мнението,не е нужно да се цитира предишното мнение .
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Не е от датчиците, защото други колеги са ги сменяли и е същото. Искам да ви припомня, че датчика на перката е сложен за да задейства перката САМО в града. Когато колата се движи въздуха трябва да е достатъчен за да се охлади и не трябва да се пуска перката! А тези датчици какво да ви кажа за тях... Отрязах парче от пружината на термостата, за да отваря малко по-рано. Резултата е, че перката се включва на малко по-малки градуси. Защо стана така не мога да обясня. Едно е сигурно - има много колеги с този "проблем" и има много които го нямат. Проблем е в кавички, защото това не пречи на двигателя, освен че при мен губи малко мощност(покачва малко разхода).
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Нормално ли е Голф 3 1.4 АБД да вдига 100 градуса?
Правилото на палеца е, че на два ремъка се сменя една помпа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта