РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

РЕШЕНО!

Мнениеот zumish » Нед 23 сеп 2012 23:50


Привет колеги,
дайте акъл моля ви за следната драма: когато тръгна да паля колата сутрин (обикновено е престояла десетина часа през ноща) не мога да запаля - все едно няма бензин. Налага се всеки път да отварям капачката на резервоара и с бутната надолу метална клапа на гърловината да запаля. Този идиотска схема е единствения вариант :D . Очевидно прави някакъв вакум, но къде, според вас? Дайте някакви предложения, защото не сиакм да почвам - сваляне на гърловина, резервоари, горивни маркучи и т.н. (което пак не гарантира отстраняването на проблема).
Колата е Golf mk3 GT 1.6.
Предварителни благодарности :)

Последна промяна от zumish на Пет 07 дек 2012 2:02, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf mk3 GT 1.6. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот kr86 » Пон 24 сеп 2012 14:33


На капачката имаш клапан,който не ти работи.
Можеш да си вземеш от тия по бензиностанциите дето само фиктивно си седят а има и в евро07 по 12лв. такива с ключ . Някой колега може да ти даде една за 5 кинта


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf mk3 GT 1.6. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот vladovelin » Пон 24 сеп 2012 15:02


Не е ли канистера нещото, което трябва да подържа атмосферно налягане в резервоара?


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf mk3 GT 1.6. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот kr86 » Пон 24 сеп 2012 18:59


Възможно е и от него да е ама не съм се сещал там да гледам. Не знам дали резервоара диша от там но с нова капачка винаги се оправя проблема с вакуума. Ако му се играе на колегата да провери на тоя канистер ел. клапанчето дали работи и мембранката вътре дали не е задръстена.

една поправка
канистЪр. се нарича
и 100% проблема е в капачката защото тоя канистър смуче бенз. пари от резервоара и така се получава тоя вакуум.
Капачката от своя страна компенсира това подналягане с клапанчето, което е в нея


zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk3 GT 1.6. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот zumish » Пон 24 сеп 2012 20:04


Още сутринта почнах по верига - капачка. Утре ще видя резултата...


zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk3 GT 1.6. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот zumish » Пон 15 окт 2012 9:50


Смених капачката, но проблема остана!!! Дайте акъл колеги, явно има запушен клапан някъде?!?


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот kr86 » Пон 15 окт 2012 11:04


viewtopic.php?f=5&t=236319&start=15
прочети тук
дано помогне


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот andro_ » Пон 15 окт 2012 19:19


Пробвай да разкачиш темп. датчик на антифриза и да запалиш ( на студен мотор, преди да си пробвал да запалиш). Той е с четири кабела. Темп. датчик стой на един тройник, отляво на главата на двигателя. Ако запали веднага - от това е, купувай си нов. Ако пак не запали - не е от това.
Когато махнеш куплунга на датчика ще се появи грешка в паметта, но може да се изтрие с ваг-ком.
Но и да стои неизтрита - няма пробл.
Е, да си го закачиш след пробата :).


zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот zumish » Пет 16 ное 2012 21:20


След диагностика, излезнаха датчик колянов вал и този в делкото (хол). Днес смених този на коляновия вал, но пак не запали...


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот niki1_j » Пет 16 ное 2012 23:01


Датчика на коляновия вал излиза винаги щом колата не е запалена!


zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот zumish » Съб 17 ное 2012 23:28


Кажи верно?!? Тоест беше безсмислено да се сменя, така ли?


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот Bioside » Нед 18 ное 2012 10:41


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513

Ако това е грешката сега ще си имаш работеща резерва.Заблуждаваш се нещо с тази капачка на резервоара.Ако е направила вакум ще ти е доста трудно да я отвиеш и ще съска при отваряне.По вероятно е докато правиш тази гимнастика помпата да вдига налягане в рейката.Ако се оправяш с инсталацията извади релето на помпата и сложи мост на силовият му контакт.Нищо няма да и стане че ще върти постоянно.Моята е направена да не се изключва и нямам проблем до сега.Твоето ще е само за проба.Целта е да не може компютъра да я изключи след като не получи сигнал от този датчик дето си го сменял,а да я оставиш да поработи 10-15сек и тогава да въртиш на стартер.


zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf mk3 1.6 АЕК. Проблемно първо палене за деня!?!

Мнениеот zumish » Сря 05 дек 2012 21:29


Проблема решен - бобина!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Enigma07, vocil, Красимир Паров и 54 госта