-20

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 09 фев 2005 11:33


В неделя заредих догоре нафта от Еко Елда за пръв път и продължавам да си паля всяка сутрин. Отидох при гърците, щото добавката Кастрол ми беше свършила и реших да заредя не от "франчайз" бензиностанция. Май и друг път ще зареждам там / ако довечеря запаля и Браво-то, щото го напълних и него с нафта, но вчера не съм го палил нарочно / :roll:




stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 09 фев 2005 12:18


GOLFER написа: причина:бензина беше замръзнал!


Как успя? Температурата на кристализация на бензина беше някъде към 60-те под нулата. По скоро ти е замръзнала помпата. Аз наврмето като търкалях една ЛАДА 1500 при около -20 платното на горивната помпа се вдървяваше до такава степен, че тя преставаше да работи. Единственото, което помагаше беше шише с гореща вода върху нея.

Последна промяна от stil на Сря 09 фев 2005 14:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 09 фев 2005 13:55


stil написа:Как успя? Температурата на кристализация на бензина беше някъде към 60-те под нулата...

Според мен нито бензина, нито нафтата трябва да замръзват. Обаче водата налята в горивата замръзва ;)


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 09 фев 2005 13:59


Почти като с менте алкхола :) Тургаш ракията в камерата и тя взима, че замръзва.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 09 фев 2005 14:24


Почти като с менте алкхола Тургаш ракията в камерата и тя взима, че замръзва.


Тъй като водата има по-висока плътност от бензина, съответно по-голямо специфично тегло, би трябвало да си стои на дъното на резервоара, там да замръзва, а не да се качва по горивопровода. Или наистина съотношението вода:бензин трябва да е доста, хм... как да се изразя, “неприлично”. gruebel


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 09 фев 2005 14:32


Пагубно...това е по-точната дума според мен :) Ако се чудите какви магически добавки слагат в тунджата вече не се чудете!! Минерална вода от "Хисар", добита от 700 м дълбочина! Много полезна за вашия двигател, бензинова помпа и тн :)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 09 фев 2005 16:51


накой зареждал ли е в ОПЕТ, те май не са франчайзинг?


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Сря 09 фев 2005 20:49


Ами да споделя и аз как стои въпроса с паленето при мен. До тази сутрин палех от раз- на бензин. Трябва и около 1 оборот. Сутринта се разсеях и не превключих на бензин. Пак запали от раз. Докато чистескрежа от стъклата - след около минута започна да губи обороти и чак тогава се сетих че съм на газ. Щтракнах ключето на бензин и оборотите се стабилизираха. След около 30 секунди обаче пак започна да губи обороти а като седнах вътре и подадох внимателно газ - загасна. Мъчих я около 2-3 минути но отказа да запали. В момента в който превключих на газ запали веднага ( Не съм объркал положенията газ - бензин ако някой си мисли). След около минута пробвах да мина на бензин и загасна веднага. Тръгнах на газ за работа. След около 5 км. минах на бензин за проба и нямаше проблеми. Не разбирам много , но ми се вижда странна ситуацията. Ако беше обратно - да не върви на газ - май е по нормално.


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Сря 09 фев 2005 22:58


spokomen написа:Ами да споделя и аз как стои въпроса с паленето при мен. До тази сутрин палех от раз- на бензин. Трябва и около 1 оборот. Сутринта се разсеях и не превключих на бензин. Пак запали от раз. Докато чистескрежа от стъклата - след около минута започна да губи обороти и чак тогава се сетих че съм на газ. Щтракнах ключето на бензин и оборотите се стабилизираха. След около 30 секунди обаче пак започна да губи обороти а като седнах вътре и подадох внимателно газ - загасна. Мъчих я около 2-3 минути но отказа да запали. В момента в който превключих на газ запали веднага ( Не съм объркал положенията газ - бензин ако някой си мисли). След около минута пробвах да мина на бензин и загасна веднага. Тръгнах на газ за работа. След около 5 км. минах на бензин за проба и нямаше проблеми. Не разбирам много , но ми се вижда странна ситуацията. Ако беше обратно - да не върви на газ - май е по нормално.
Според мен май ти е задържал смукача,провери дали се движи .когато си на газ не ти е нужен смукач и затова на газ върви,акогато си на бенз.при студен мотор трябва да е опънат :?:


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 10 фев 2005 8:52


Ами то май няма смукач, или поне не ръчен :?


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Чет 10 фев 2005 10:45


Според този сайт :
http://weather.cnn.com/weather/forecast ... cCode=LBSF
Днес (четвъртък) е последния доста студен ден.
От утре би трябвало да е около нулата и тогава всички ще палат от раз !


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 10 фев 2005 11:45


Много хубав сайт за прогноза за времето е:
http://www.wunderground.com/


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Чет 10 фев 2005 23:56


Паля без проблем. Обаче бях сипал няква гадна газ и като запаля на под -10градуса работи 2 минути и замръзва газта. После с друга газ нямаше грижи. Последните дни реших да карам на бензин в студа обаче.


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Мнениеот Bojo » Пет 11 фев 2005 0:48


Дзверовете си палят, няма проблеми:) аз само да кажа: комшията има един мерцедес "очиларка" и като падна големия сняг и целия го затрупа. послепря снега, разрови го той и така си седеше цяла седмица. Викам си- сигурно щото е пързалка навън и затова не го вади. днеска го вдигаха с пътна помощ. не6то му се прецакал някъф чип. на електрониката ли, по имобилайзера ли, ама факт е че голфа ми при -165С пали пък мерцара прецаква чипове:)


Lazar
Мнения: 164
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lazar » Пет 11 фев 2005 9:24


Тази сутрин 8ч.- термометъра -18 - запали от раз(както обикновено) :D ...
но като потеглих започна да ми скърца кормилото..и пружините..всичко :shock: :shock: чувах как се ронеше леда :horror:..баси сигурно беше доста под -18...парното така и не започна да духа топло докато стигна до офиса :horror: стъклата замръзнаха...отвътре eyecrazy...сигурно сте гледали "След утрешния ден" :horror:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта