
-20
В неделя заредих догоре нафта от Еко Елда за пръв път и продължавам да си паля всяка сутрин. Отидох при гърците, щото добавката Кастрол ми беше свършила и реших да заредя не от "франчайз" бензиностанция. Май и друг път ще зареждам там / ако довечеря запаля и Браво-то, щото го напълних и него с нафта, но вчера не съм го палил нарочно / 

-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
GOLFER написа: причина:бензина беше замръзнал!
Как успя? Температурата на кристализация на бензина беше някъде към 60-те под нулата. По скоро ти е замръзнала помпата. Аз наврмето като търкалях една ЛАДА 1500 при около -20 платното на горивната помпа се вдървяваше до такава степен, че тя преставаше да работи. Единственото, което помагаше беше шише с гореща вода върху нея.
Последна промяна от stil на Сря 09 фев 2005 14:43, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Почти като с менте алкхола Тургаш ракията в камерата и тя взима, че замръзва.
Тъй като водата има по-висока плътност от бензина, съответно по-голямо специфично тегло, би трябвало да си стои на дъното на резервоара, там да замръзва, а не да се качва по горивопровода. Или наистина съотношението вода:бензин трябва да е доста, хм... как да се изразя, “неприлично”. gruebel
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами да споделя и аз как стои въпроса с паленето при мен. До тази сутрин палех от раз- на бензин. Трябва и около 1 оборот. Сутринта се разсеях и не превключих на бензин. Пак запали от раз. Докато чистескрежа от стъклата - след около минута започна да губи обороти и чак тогава се сетих че съм на газ. Щтракнах ключето на бензин и оборотите се стабилизираха. След около 30 секунди обаче пак започна да губи обороти а като седнах вътре и подадох внимателно газ - загасна. Мъчих я около 2-3 минути но отказа да запали. В момента в който превключих на газ запали веднага ( Не съм объркал положенията газ - бензин ако някой си мисли). След около минута пробвах да мина на бензин и загасна веднага. Тръгнах на газ за работа. След около 5 км. минах на бензин за проба и нямаше проблеми. Не разбирам много , но ми се вижда странна ситуацията. Ако беше обратно - да не върви на газ - май е по нормално.
- vanko@az
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Морето
Според мен май ти е задържал смукача,провери дали се движи .когато си на газ не ти е нужен смукач и затова на газ върви,акогато си на бенз.при студен мотор трябва да е опънатspokomen написа:Ами да споделя и аз как стои въпроса с паленето при мен. До тази сутрин палех от раз- на бензин. Трябва и около 1 оборот. Сутринта се разсеях и не превключих на бензин. Пак запали от раз. Докато чистескрежа от стъклата - след около минута започна да губи обороти и чак тогава се сетих че съм на газ. Щтракнах ключето на бензин и оборотите се стабилизираха. След около 30 секунди обаче пак започна да губи обороти а като седнах вътре и подадох внимателно газ - загасна. Мъчих я около 2-3 минути но отказа да запали. В момента в който превключих на газ запали веднага ( Не съм объркал положенията газ - бензин ако някой си мисли). След около минута пробвах да мина на бензин и загасна веднага. Тръгнах на газ за работа. След около 5 км. минах на бензин за проба и нямаше проблеми. Не разбирам много , но ми се вижда странна ситуацията. Ако беше обратно - да не върви на газ - май е по нормално.

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Според този сайт :
http://weather.cnn.com/weather/forecast ... cCode=LBSF
Днес (четвъртък) е последния доста студен ден.
От утре би трябвало да е около нулата и тогава всички ще палат от раз !
http://weather.cnn.com/weather/forecast ... cCode=LBSF
Днес (четвъртък) е последния доста студен ден.
От утре би трябвало да е около нулата и тогава всички ще палат от раз !
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Много хубав сайт за прогноза за времето е:
http://www.wunderground.com/
http://www.wunderground.com/
- Bojo
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP
Дзверовете си палят, няма проблеми:) аз само да кажа: комшията има един мерцедес "очиларка" и като падна големия сняг и целия го затрупа. послепря снега, разрови го той и така си седеше цяла седмица. Викам си- сигурно щото е пързалка навън и затова не го вади. днеска го вдигаха с пътна помощ. не6то му се прецакал някъф чип. на електрониката ли, по имобилайзера ли, ама факт е че голфа ми при -165С пали пък мерцара прецаква чипове:)
Тази сутрин 8ч.- термометъра -18 - запали от раз(както обикновено)
...
но като потеглих започна да ми скърца кормилото..и пружините..всичко
:
: чувах как се ронеше леда
..баси сигурно беше доста под -18...парното така и не започна да духа топло докато стигна до офиса
стъклата замръзнаха...отвътре eyecrazy...сигурно сте гледали "След утрешния ден" 

но като потеглих започна да ми скърца кормилото..и пружините..всичко





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта