Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот tdi_20yare » Нед 14 окт 2012 23:06


rabotnika написа:Някой май прекалява с Еврофутбола :roll:
Li4o ти пък що пишеш глупости? По времето когато Методи правеше сеата Келеша беше направил доооста повече дизели от Богомил да не казвам че сигурно Келеша като правеше дизели Богомил още не беше си и помислял що е то чип и кви са тия глупости за работа по МАП??? първата кола по мап беше моята и то защото аз исках така и Богомол ми праща сумати и файлове докато разбере как става е това ли е великия мапвр питам аз ?????
По времето когато Методи си правеше сеата Венци също провеше дизели
По времето когато Методи си правеше сеата имаше поне още 3 души които можеха да му го настроят
Не ми говори глупости
Да ви припомня ли кой се учи да настройва коли на Киро на голфа?????
Колко турбини строши Киро??????? Май имаше проблеми с настройката на горивота а????? Или това не е от значение айде да не навлизаме по надълбоко да спрем до тук че ще излязат още хора като Морфей и Пламен дето ще ревнат и те че нещо не им е наред е не ми казвай че на 100 коли една може да не е наред
Пък за апаратура що говориш не ми е ясно ако щеш с Галето работи ако щеш с Джениус или с китайския си БДМ все тая като софта е кофти

И аз да споделя нещо..Според мен на всеки мапер се е случвало,на някой клиент да му се счупи турбината,не вярвам да има такъв на който нито една кола да не се е счупила,но...Ако е без чип и пак се счупи,на кой ще ревете тогава,и ония от Германия ли ще изкарате балами,че 15 годишния ти голф(примерно) си искал за 300лв да го направиш така,че по светофарите да пушиш като кумин и съответно да задаваш на другите коли и да викаш ей колко малко гори и как върви..И някой хора започват да прекаляват с гаста и си мислят че карат атмосферна астра гси до червените обороти,ама така не се усещат че хората са напвавили тези дизели,не за бой,а за едно иконимично и прилично ускорение...Някой хора си мислят че мапера трябва да му е направил основен ремонт на таралясника,защото много добре знаем какви италянки караме,страхотно запазени,дет се вика директно от моргите ни ги карат,и после мапера виновен че колата се счупила..Еми според мен като слагаш чип трябва да си готов да изпуши бялото отзаде,все някой ден,обаче като даваме гас и показваме на другите как върви не мислим много за турбото,после кат гръмне мапера виновен,еми не мапера е дошъл при вас,вие сте го потърсили и вие си насите отговорноста,че ресурса на някой чарколаци си заминава доста по бързо,защото искате да вървяла така за 300лв...За подръшка въоще няма смисъл да говоря,някой слагат приста от 5лв,други слагат от 200лв,е пак ли маперите излизат виновни за дивотиите на хората,че винаги искат да минат тънко между капките,за тубо профилактиките пак ли маперите са виновни,че на някой не му се давало пари и за много още неща...И като искате вървене,според мен бензин-турбо,а не 110кс тди(примерно)и да искаме да я прайм 200кс,и после що заминавали турбините,който са бачкали 10+ години....Не искам да съм адвокат с поста си на никой,но когато тръгнеш да си помпиш колата,помисли преди това,а не когато се счупи,алл мапера че мапера,ами да не си ходил при мапера,и ако се счупи стокова без чип??




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 14 окт 2012 23:07


Brezel написа:
Пренадуване се получава при много напомпан чип които има добра мощност във високи обороти.



Богомиле, аз дойдох при вас и исках:

чиптуниг за колата си който е 360нм и 160к.с, поне това бяха данните, които бяха публикувани на старият ви сайт.

Най-важното условие беше, колата да не пуши, дори и ако трябва да се жертват коне. Да съм искал от вас, много напомпено TDI, което да пренадува?

Според теб това много напомпен чип ли е? Имаш ли представа реално колко коня си ми вдигнал? Ами ако диното покаже това което и програмата - 405нм и 173к.с..... аз не съм платил за такова нещо, дори и да си решил да ми го дадеш бонус :shock ? Или според теб това няма значение... както е казал мечо пух колкото повече, толкова по добре, нали е без пари.... що ревеш :Mr Green Fun

Правиш грешка, аз не съм мапер и няма да ти взема хляба, но понеже си отворен, ще покажа на всички как става. И кои скрити карти пипаш - 9 на брой :)

Ето ги картите на стоков AVF в ляво, ето ти и картите на mapp-ната AVF лично от теб в дясно. А това е сравнението между двете, което се извършва от програмата, не от мен.

Може да се види броя на картите в левия прозорец, който включва оригиналният файл. Това са картите за механична кутия, за автоматична и за 4х4 и за ред други неща.

В десния прозорец може да се видят кои карти са променени спрямо оригиналния файл. И тъй като колата е автоматик, е редно да се броят само картите за автоматична кутия, понеже те се ползват след като се инсталира софта в колата. Както виждате същите карти и за механична и 4х4 също са променени, понеже, се ползва един и същ файл, когато номерата на компютрите съвпадат, а се разминават само по скоростна кутия и задвижване.

Защо ли не виждам в този софтуер да е пипано по н75 и защо ли този AVF пренадуваше по-малко от моята :roll: ? Това оставам всеки от вас да прецени, на базата на това което съм казал до момента :) .
Прикачени файлове
AVF - Stock vs. Mapped.jpg


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот dobrin » Пон 15 окт 2012 8:34


Няма да е зле да има и малко пояснения, защото от тази снимка аз нищо не разбрах. Горе има някакви надписи, които обясняват какво означават данните в колоните, които са скрити и не се виждат, за да видим кои стойности какво означават. А и отделните обозначения на редовете също не са съвсем ясни кое какво е. Моля за пояснение, че ми е любопитно.
Отделно от това, нали говорм за ASZ? Или въпросът е принципен? Ако е така, да намесвам и 2.0 TDI?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 9:13


МОрфей, дошъл си при мен, или по точно при андонов. Направен е чип от който беше доволен. Установено е пренадуване. След това ти е предложен начин да се елеминира това пренадуване за сметка на вървеа на колата. Тук идва твоя ред. ТИ преценяваш че няма да пипаш актуатора и няма да намаляме вървежа на колата, защото ти така си решил. След това ме държим мен отговорен. Аз немога да те насилвам как да се отнасяш с колата си.


И още нещо. Понеже гледам че все за тоя бууст лимитер си се хванал че бил с еднаква стойност.

Обвиняваш ме че понеже съм ти направил картата с една твъда стойност нямала да сработи (много ме кефи като казваш сработи) и от там са ти проблемите. И ти видиш ли сега си оправил нещата.

Прилагам ти снимка от оригинален файл на 1.9 тди 110 коня. Същата карта. Всички стойности са 2150 мбар. Независимо дали става дума за 600 мбар (нали искаше да идеш на хималаите) или за 1500 мбар. Навсякъде е днакво.

Изображение


Би ли коментирал тази карта , и да ни обясниш защо тъпите немски инженери са я направили така (също като неграмотния Brezel), като по кадърен от немците сигурно имаш обяснение. . Смяташ ли че всички AHF мотори (както и всички преди тях) са направени без корекция спрямо атмосферното? Ако смяташ така също е добре да го напишеш защо. Айде мойто момче, бегай бързо да питаш чичковците в кънекшъна що е така, и после звънни на андонов да го пипаташ как се прави лог файл с Вагкома за да си провериш майсторията.

И моля те, омръзна ми на сериозни въпрои да ми отговаряш като смешник, от типа "Сега пък няма да те уча" , "Кой си пък ти че да ти обяснявам безплатно" и т.н. Дръж се поне в един пост като зрял човек щото при толкова детски отговори ме хваща яд че съм седнал да пиша и да водя някакъв диалог, който напрая се оказва монолог. :!:

И между дургото да ти ги показвам тия неща и да си губя времето с теб, го правя само за да не вкараш в заблуда други мераклии като теб които си мислят че за 2 дена се учи нещо за което трябват години. И да, наистина си губя времето, губене е когато казваш нещо съвзем просто и точно , а отсрещния колкото и отчаяно да се опитва неможе да те разбере.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 10:12


AHF не ме интересува аз говоря само за ASZ/AVF и вариантите им.

Нали сам каза, че помпа дюзите само го имат този проблем, кво ми ги даваш AHF за пример? Ще намеря оригиналната карта на AHF и ще видя точно как е, понеже на теб ти нямам никакво доверие.

Пак хвърляш прах в очите на хората с AHF mhihi !

Къде са уникално скритите карти господин Брезел?

Защо VW изкарава 160к.с с 59мг гориво на същия мото и дюзи, а ти ми давиш колата с нафта 67мг за да изкараш същата тази мощност обявена на сайта ти 160к.с

Смяташ ли че дойде време да си поговорим за SOI картите, за дюрешън картите, за връзката между тях и какво се получава като се пипа само на едното място, както ти го правиш :roll: ?

Ако беше истински професионалист, щеше да го направиш и да ме сложиш на место, много отдавана. Нямаше да ми покажеш карти на AHF , щеше да покажеш картата на моята кола, която така умело криеш от всички..... иначе големи приказки хвърляш... дино при келеша, 2000лв ааааа ууууу... палячо mhihi

Последна промяна от dobrin на Пон 15 окт 2012 10:17, променено общо 1 път.
Причина: Получаваш предупреждение! И няма да бъдеш вкаран за сега в модула, за да можеш да пишеш в тази тема.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот dobrin » Пон 15 окт 2012 10:21


morfei1 написа:Защо VW изкарава 160к.с с 59мг гориво на същия мотор и дюзи ...

Сигурен ли си, че дюзите на ASZ и ARL/BPX (ако не се лъжа това е кода на двигателя на Seat Ibiza Cupra) са еднакви?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 10:29


И моля те, омръзна ми на сериозни въпрои да ми отговаряш като смешник, от типа "Сега пък няма да те уча" , "Кой си пък ти че да ти обяснявам безплатно" и т.н. Дръж се поне в един пост като зрял човек щото при толкова детски отговори ме хваща яд че съм седнал да пиша и да водя някакъв диалог, който напрая се оказва монолог.


пак отговори като смешник. Това не го интересува, онова не го интересува. Нали си мастер бре? Нали знаеш картите как бачкат, нали тая карта ти е проблема? Сега като ти показах същата карта така направена във оригинален софтуер, какво шилълкавиш? Като човек който решил да ми дава уроци тая карта как се прави и за какво е, що мълчиш сега и увърташ? Щото тия неща ги нема по нета, или все още не си питал чичковците.

Още в началото ти казах, говориш неща от които си нямаш понятие. И понеже ти стана ясно че е така, си решил да говориш за други неща от които също нямаш понятие. Ревизирайки твои постове в други теми, забелязвам че от страшно много неща за които говориш нямаш понятие, но това не ти пречи да се пъчиш.

Първо ти обясних всичко и те помолих да го коментираш. Ти отказа.
После ти предложих да ти го докажа . Ти отказа
След това ти показвам и обяснявам за кво е тая карта. Ти пак блокираш.
Сега нагледно ти показвам пример от оригинален софтуер. Прайш се на малко детенце.

Бе аз сам ли си говоря тука бе? дано поне и други четат за да не ги пиша тия неща напразно.

Спирам да пиша щото е безмислено. Ще почнеш пак некви снимки некви тъпотии да обясняваш и да залъгваш хората че си разбрал нещо, и ще се наложи пак купища писаници да пиша за да ти посоча коооолко си в грешка.

И не ми бягай от софта на AHF, двете управления са са за подобни турбини и подобен мотор. Щом те интересува САМО ASZ кво слагаш софта на ARL. Правиш се на малоумник с детските си отговори, а знам (предполагам) че не си такъв!

Мене ми е стига толкова за днес щото почвам да затъпявам , като пиша едно и също по възможно най опростен начин и пак да оставам недоразбран.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 10:31


дюзите са еднакви. Много от останалите неща не са. Морфейпочна д ами коментира неща за изкарани коне и т.н. а всъщото време го е страх от диното. Та въобще да не ми говори за милиграми щото и това му е пълна мъгла. А като знам от къде чете глупостите мога още сега да се досетя какви грандиозни тъпотии ше напише. (както досега)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 10:33


dobrin написа:Сигурен ли си, че дюзите на ASZ и ARL/BPX (ако не се лъжа това е кода на двигателя на Seat Ibiza Cupra) са еднакви?


На 10000 процента съм убеден в думите си Добрине, направил съм проверка по ЕТКА, а и не само... с програма която селектира рамата и показва вградените части.

Това е направено от мой приятел който работи в ЕлитКар и тъй като всички части до момента са поръчани от този магазин по моята кола, спокойно мога да кажа, че това което казвам е вярно.

Който ми няма доверие, може да отиде в магазин и да си направи сверка - тука няма скрито-покрито, за разлика от други хора :) .

Brezel написа:дюзите са еднакви. Много от останалите неща не са. Морфейпочна д ами коментира неща за изкарани коне и т.н. а всъщото време го е страх от диното. Та въобще да не ми говори за милиграми щото и това му е пълна мъгла. А като знам от къде чете глупостите мога още сега да се досетя какви грандиозни тъпотии ше напише. (както досега)


И кое не е еднакво господин инженер, може би разпределителния вал, може би повдигачи, може би клапани, може би блока, може би буталата, може би н75, може би МАП сензор, може би МАФ?

Ти не знаеш къде чета и с колко информация разполагам. Затова не се изказвай неподготвен!

Защо избягваш въпроса за мг-мите конските сили, SOI картите и т.н.т не ти изнася?

Защо виден професионалист като теб, не може да постави на место аматьор като мен и разтяга лукуми 5 страници?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 10:45


Ти виждал ли си АРЛ на живо ? Вдигал ли си капака? Нямаш си и на представа спрецялно по турбо системата колко неща има различни. СЛез в реалния свят. Видял ли си му кулера, видял ли си му филтърната кутия? Сравнявал ли си им турбините?

Още веднъж за последен път искам да обобщя.

1.Тая тема е с цел да ме черниш, щото искаш новия ти чип при якого си да ти е без пари. Така както едно време ми предлагаше да черниш келеша ако в замяна се занимаваме с теб без пари.

2.Предложих ти да си докажеш тезите които ти е сътворил интелекта, но отказваш защото знаеш че нищо не знаеш.

3.В тая тема, до сега не си обяснил нищо! (за разлика от мен) Не си коментирал нищо обяснено от мен. Не си посочил никаква грешка. Единственото което правиш е да изкараш някой скриин шот и да кажеш "Тая карта, няма да сработи, то това е ясно" . А всъщност единственото ЯСНО е че на теб нищо не ти е ясно!

Айде продължавай да шикълкавиш и да спамиш, това поне знаеш как става и ти е ясно.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 10:50


Да, дори съм видял разглобен почти на части. Тъй, че съм запознат в детайли :)

Някъде да съм ти написал, че кулера и турбото им е еднакво?

Това че каза, че филтърната кутия е различна на ARL..... говори само, че ти не си на ясно, ама въобще, а говориш доста убедително или поне се опитваш да го правиш, пък ако стане :Mr Green Fun

Ей мишок, аз съм ти предлагал да черня келеша? келеша ме постави на място с две мнения за разлика от теб, тогава, а така също и колегата ти! И това явно не си оценил..... е нямам думи facepalm

Последна промяна от morfei1 на Пон 15 окт 2012 10:54, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 10:52


morfei1 написа:Защо виден професионалист като теб, не може да постави на место аматьор като мен и разтяга лукуми 5 страници?


Ми щото си не вдяваш бе момче. Не вдяваш. Всички които четат, задават въпроси, питат и от няколко мнение разбират какво им се говори. Заради теб, проф. като менш пише 5 страници едно и също и накрая пак неразбрал. Извинявай но си има спецялисти които са обучени да общуват с хора които нищо не разбират.

Тва е все едно опишеш предимстават на Ферари, пред някой Тракторист. Веднага се почва, "Бе тя е двувратка бе....., много ниска бе, как ше ида на село с нея, пък и за риболов не става."

5 Страници едно и също и все още всичко ти е мъгла. 6та няма да има, тосе е видело че за разлика от останалите при теб шанс няма.

айде продължавай да гледаш и да се чудиш на карата от AHFa (немците са си глупав народ според тебе)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот dobrin » Пон 15 окт 2012 10:56


morfei1 написа:На 10000 процента съм убеден в думите си Добрине,...
Който ми няма доверие ...

Просто питам, защото нямам представа, исках да се ограмотя един вид. Нали все пак за това е този форум?
Познавам и двама ви поотделно, вземете се разберете като големи хора най-накрая ...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 11:04


Няма как да стане, с човек който говори врели не кипели за филтърната кутия на ARL


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 11:10


Bei konsequenten Leistungsoptimierungen wird die Saugseite schon ab Werk entdrosselt, wie z.B. der Seat Ibiza Cupra TDI (6L) mit dem 1,9 l-118 kW-Motor (BPX) eindrucksvoll zeigt:
Während der 96 kW-ASZ im 6L bei 1,3 bar Ladedruck mit einem Saugrüssel von ca. 20 cm² auskommen muß, ist der Ansaugquerschnitt für den BPX ab Werk bei nur ~ 0,2 bar mehr Ladedruck ohne Erhöhung der Nenndrehzahl auf rund 40 cm² verdoppelt – offenbar, um den (ohnehin größeren) Lader von eigentlich unnötiger Saugarbeit zu entlasten.
Damit wird nebenbei dokumentiert, dass es für die üblichen engen TDI-Saugrüssel keine zwingende Begründung gibt, wie etwa die Einhaltung von Ansauggeräusch-Grenzwerten.


Смешник ползвай гугъл преводач, после ако си го преведеш е ясно че няма да го разбереш. За да разбереш какво ти казвам трябва да го тестваш. Взимаш шнорхел и си го слагаш на главата. Излизаш вън в жегата и почваш да тичаш спринт. Мериш колко ше изкараш. После махаш шнорхела и пак тичаш. Само така можеш да разбереш какво ти казвам. Продължаваш да получаваш ценни насоки от мен относно колата ти.
Все се заричам да спра да пиша и все като ти видя постовете лошо ми става и почвам да обяснявам като на хлапе.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта