
Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Неразрешими детонации B3 2E
има диагностика, по К и L шина с преходник към интерфейсния кабел за VCDS


- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Неразрешими детонации B3 2E
При мен до скоростния лост идва един единствен кабел... 2Е по талон излязъл от завода на 1.01.1991.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Неразрешими детонации B3 2E
Извинявам се, няма диагностика. Не видях годината на автомобила
Радо...помощ.

Радо...помощ.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Ми то на Радо отдавна му свършиха идеите... ама Тольо пише на ЛС, та не се вижда в темата
А иначе неговото 2Е наистина няма диагностика
Вариант1: Слага контролер от по-късно 2Е (както аз направих) и вече си има диагностика та да има с какво да се ядосва
Вариант2: Детонационния датчик може да се тества с осцилоскоп - почукваш по него и гледаш какво/дали излиза на изхода.
Само дето той от къде ще намери осцилоскоп...

А иначе неговото 2Е наистина няма диагностика

Вариант1: Слага контролер от по-късно 2Е (както аз направих) и вече си има диагностика та да има с какво да се ядосва

Вариант2: Детонационния датчик може да се тества с осцилоскоп - почукваш по него и гледаш какво/дали излиза на изхода.
Само дето той от къде ще намери осцилоскоп...

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Тоя датчек освен, че името му е като на проблема в темата съм убеден 100% че няма нищо общо със случая. Нали работата му е ако той отчете детонации компютъра да дръпне малко аванса, за да махне детонациите. При върнат вече контакт не играе никаква роля тая джиджавка.
На един колега на 2Е мотор, само че на сеат толедо въпросния детонационен датчик му трупаше разни грешки и почваше едно прекъсване и забиване на колата 50км след разкачане на клемите на акумулатора. Понеже пише, че е много важно да е стегнат с точните килограми към блока, проверих го и беше хлабав, под 1кг на метър или там с каквото се мерят динанометричните ключове. Затегнах го до 2,2кг колкото пише в документите и до ден днешен няма проблем с прекъсване, забивания и грешки.
При колегата детонациите са след върнат контактен ключ т.е или клемореда не спира тока към мотора, или има нафта и вода в горивото или сложна работа деа. Центровката мое да е сбъркана, знам ли и аз.
Поне на моя мотор като отида да му направя центровка с онова мигащото да е като заводско и почват проблемите, пляскане в грънците, връщане през дросела, страхотия. Набивам с една щанга и чук делкото докато ми хареса на звук и така карам, вече доста години.
На един колега на 2Е мотор, само че на сеат толедо въпросния детонационен датчик му трупаше разни грешки и почваше едно прекъсване и забиване на колата 50км след разкачане на клемите на акумулатора. Понеже пише, че е много важно да е стегнат с точните килограми към блока, проверих го и беше хлабав, под 1кг на метър или там с каквото се мерят динанометричните ключове. Затегнах го до 2,2кг колкото пише в документите и до ден днешен няма проблем с прекъсване, забивания и грешки.
При колегата детонациите са след върнат контактен ключ т.е или клемореда не спира тока към мотора, или има нафта и вода в горивото или сложна работа деа. Центровката мое да е сбъркана, знам ли и аз.
Поне на моя мотор като отида да му направя центровка с онова мигащото да е като заводско и почват проблемите, пляскане в грънците, връщане през дросела, страхотия. Набивам с една щанга и чук делкото докато ми хареса на звук и така карам, вече доста години.
- genttogsg
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
- Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
- Двигател: ABK 1994
- Местоположение: Поморие
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Провери бензиновия регулатор на налягането на рейката.И при много малко нагар,ако пропуска гориво ще прави така.И това ти е вариант.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
genttogsg написа:Провери бензиновия регулатор на налягането на рейката.И при много малко нагар,ако пропуска гориво ще прави така.И това ти е вариант.
Как се проверява?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Смучеш с уста(извинявам се
) неговото вакуумно маркуче: не трябва да има бензин в него, не трябва да можеш да "дръпнеш" въздух.
Това е дивашкия начин.
Читавия начин: на мястото на пета стартова дюза се подвързва манометър, обхват 5 бара.
Запален двигател, налягане бензин 3.5 бара с махнато вакуумно маркуче.
3.0 бара със свързано вакуумно маркуче.
В аутодата пише други стойности, заебавай ги тях.

Това е дивашкия начин.
Читавия начин: на мястото на пета стартова дюза се подвързва манометър, обхват 5 бара.
Запален двигател, налягане бензин 3.5 бара с махнато вакуумно маркуче.
3.0 бара със свързано вакуумно маркуче.
В аутодата пише други стойности, заебавай ги тях.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
bobocamaro написа:Запален двигател, налягане бензин 3.5 бара с махнато вакуумно маркуче.
3.0 бара със свързано вакуумно маркуче.
В аутодата пише други стойности, заебавай ги тях.
При мен са с 0.5 бара по-малко... Дали щото манометъра ми е с обхват 8 бара?




- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Е това с манометъра на петата дюза го правих, 2,9 бара при запален двигател и закачен вакум. По аутодата нормите са между 2,5 и 3 бара.
- genttogsg
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
- Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
- Двигател: ABK 1994
- Местоположение: Поморие
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Проверява се така:
При студен двигател(за препоръчване е)се дава на контакт няколко пъти (2-3) за да може помпата да качи налягане в тръбопровода.(При поддаване на контакт първоначално помпата се включва за да нагнети гориво в системата).След това се откача маркучето което отива в рейката (прави се веднага за да е налягането високо(при положение че обратния клапан изпуска))Ако потече бензин(сложи парцал отдолу преди да извадиш маркучето) имаш дилема ,оригинал(150 и кусурлв) или "от другите"(към 60лв).
Колегите са ти казали за почистването на нагара.Важното е да не бързаш и да се диагностицира проблема точно.
При студен двигател(за препоръчване е)се дава на контакт няколко пъти (2-3) за да може помпата да качи налягане в тръбопровода.(При поддаване на контакт първоначално помпата се включва за да нагнети гориво в системата).След това се откача маркучето което отива в рейката (прави се веднага за да е налягането високо(при положение че обратния клапан изпуска))Ако потече бензин(сложи парцал отдолу преди да извадиш маркучето) имаш дилема ,оригинал(150 и кусурлв) или "от другите"(към 60лв).
Колегите са ти казали за почистването на нагара.Важното е да не бързаш и да се диагностицира проблема точно.
- genttogsg
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
- Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
- Двигател: ABK 1994
- Местоположение: Поморие
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Не знам как да си редактирам мнението.
Три бара е на двигател АБК (който е идентичен с вашия ? Е)

Три бара е на двигател АБК (който е идентичен с вашия ? Е)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Редактира се, като натиснеш бутончето "Промени"
А при 3 бара налягане - повярвай, няма да потече бензин, а ще измие предните джамове на двете паркирали в съседство коли!
А при 3 бара налягане - повярвай, няма да потече бензин, а ще измие предните джамове на двете паркирали в съседство коли!

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации
Някой с някакви идеи?... Засилвам пасата у някой река вече...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта