Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот bobocamaro » Пон 15 окт 2012 22:13


има диагностика, по К и L шина с преходник към интерфейсния кабел за VCDS
Изображение




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 15 окт 2012 23:04


При мен до скоростния лост идва един единствен кабел... 2Е по талон излязъл от завода на 1.01.1991.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Неразрешими детонации B3 2E

Мнениеот bobocamaro » Вто 16 окт 2012 8:18


Извинявам се, няма диагностика. Не видях годината на автомобила :oops:
Радо...помощ. :banghead:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот radotom » Вто 16 окт 2012 9:49


Ми то на Радо отдавна му свършиха идеите... ама Тольо пише на ЛС, та не се вижда в темата :lol:
А иначе неговото 2Е наистина няма диагностика :(
Вариант1: Слага контролер от по-късно 2Е (както аз направих) и вече си има диагностика та да има с какво да се ядосва :banghead:
Вариант2: Детонационния датчик може да се тества с осцилоскоп - почукваш по него и гледаш какво/дали излиза на изхода.
Само дето той от къде ще намери осцилоскоп... :roll:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 16 окт 2012 10:02


Тоя датчек освен, че името му е като на проблема в темата съм убеден 100% че няма нищо общо със случая. Нали работата му е ако той отчете детонации компютъра да дръпне малко аванса, за да махне детонациите. При върнат вече контакт не играе никаква роля тая джиджавка.
На един колега на 2Е мотор, само че на сеат толедо въпросния детонационен датчик му трупаше разни грешки и почваше едно прекъсване и забиване на колата 50км след разкачане на клемите на акумулатора. Понеже пише, че е много важно да е стегнат с точните килограми към блока, проверих го и беше хлабав, под 1кг на метър или там с каквото се мерят динанометричните ключове. Затегнах го до 2,2кг колкото пише в документите и до ден днешен няма проблем с прекъсване, забивания и грешки.
При колегата детонациите са след върнат контактен ключ т.е или клемореда не спира тока към мотора, или има нафта и вода в горивото или сложна работа деа. Центровката мое да е сбъркана, знам ли и аз.
Поне на моя мотор като отида да му направя центровка с онова мигащото да е като заводско и почват проблемите, пляскане в грънците, връщане през дросела, страхотия. Набивам с една щанга и чук делкото докато ми хареса на звук и така карам, вече доста години.


Потребителски аватар
genttogsg
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
Двигател: ABK 1994
Местоположение: Поморие

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот genttogsg » Пет 19 окт 2012 6:19


Провери бензиновия регулатор на налягането на рейката.И при много малко нагар,ако пропуска гориво ще прави така.И това ти е вариант.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 19 окт 2012 12:42


genttogsg написа:Провери бензиновия регулатор на налягането на рейката.И при много малко нагар,ако пропуска гориво ще прави така.И това ти е вариант.


Как се проверява?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот bobocamaro » Пет 19 окт 2012 13:36


Смучеш с уста(извинявам се mhihi ) неговото вакуумно маркуче: не трябва да има бензин в него, не трябва да можеш да "дръпнеш" въздух.
Това е дивашкия начин.
Читавия начин: на мястото на пета стартова дюза се подвързва манометър, обхват 5 бара.
Запален двигател, налягане бензин 3.5 бара с махнато вакуумно маркуче.
3.0 бара със свързано вакуумно маркуче.
В аутодата пише други стойности, заебавай ги тях. :beer


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот radotom » Пет 19 окт 2012 15:37


bobocamaro написа:Запален двигател, налягане бензин 3.5 бара с махнато вакуумно маркуче.
3.0 бара със свързано вакуумно маркуче.
В аутодата пише други стойности, заебавай ги тях. :beer

При мен са с 0.5 бара по-малко... Дали щото манометъра ми е с обхват 8 бара? :roll:

mhihi mhihi mhihi Майтап, бе Уйлиии!... Ама мисля, че наистина трябва да са 3 и 2.5 бара. Не е само АутоДатата написано това.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 19 окт 2012 18:04


Е това с манометъра на петата дюза го правих, 2,9 бара при запален двигател и закачен вакум. По аутодата нормите са между 2,5 и 3 бара.


Потребителски аватар
genttogsg
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
Двигател: ABK 1994
Местоположение: Поморие

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот genttogsg » Пет 19 окт 2012 19:59


Проверява се така:
При студен двигател(за препоръчване е)се дава на контакт няколко пъти (2-3) за да може помпата да качи налягане в тръбопровода.(При поддаване на контакт първоначално помпата се включва за да нагнети гориво в системата).След това се откача маркучето което отива в рейката (прави се веднага за да е налягането високо(при положение че обратния клапан изпуска))Ако потече бензин(сложи парцал отдолу преди да извадиш маркучето) имаш дилема ,оригинал(150 и кусурлв) или "от другите"(към 60лв).
Колегите са ти казали за почистването на нагара.Важното е да не бързаш и да се диагностицира проблема точно.


Потребителски аватар
genttogsg
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
Двигател: ABK 1994
Местоположение: Поморие

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот genttogsg » Пет 19 окт 2012 20:01


Не знам как да си редактирам мнението. :screwy
Три бара е на двигател АБК (който е идентичен с вашия ? Е)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот radotom » Съб 20 окт 2012 18:55


Редактира се, като натиснеш бутончето "Промени"
А при 3 бара налягане - повярвай, няма да потече бензин, а ще измие предните джамове на двете паркирали в съседство коли! mhihi


Потребителски аватар
genttogsg
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 02 фев 2011 14:43
Автомобил: Audi 80 B4 Avant LPG
Двигател: ABK 1994
Местоположение: Поморие

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот genttogsg » Нед 21 окт 2012 8:28




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Passat B3 1991г. 2E - неразрешими детонации

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 24 окт 2012 17:14


Някой с някакви идеи?... Засилвам пасата у някой река вече...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта