Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
Здравейте колеги. Имам нужда от съвет. Мисля да направя един не много претенциозен експеримент. На блок от КР да сложа 8 - клапанова портната глава и дросели от мотор. Какво ще кажете бива ли и ще даде ли резултат в кончетата
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
важно е какво има в блока, какви бутала и колянов вал
ако говориш за кр-ско долнище- мотора ще се сгъсти прекалено много
ще става за каране на газ/метан,във високите обороти ще тъпче, вместо дросели ще иска един хубав вал.
естествено вал и дросели ще е най-добре
за коне... да даде кончета спрямо какво?
спрямо сток 1.8 8в да
спрямо сток 1.8 16в- не. незнам дали би доближил въобще стоковата мощност на кр

ако говориш за кр-ско долнище- мотора ще се сгъсти прекалено много
ще става за каране на газ/метан,във високите обороти ще тъпче, вместо дросели ще иска един хубав вал.
естествено вал и дросели ще е най-добре
за коне... да даде кончета спрямо какво?
спрямо сток 1.8 8в да
спрямо сток 1.8 16в- не. незнам дали би доближил въобще стоковата мощност на кр
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
Нормален КР на дино дава около 110 кс
, демек не е някакъв критерии

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
sin orel C20XE написа:Нормален КР на дино дава около 110 кс, демек не е някакъв критерии
А сток C20XE дава 115-118коня, големия критерий

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
Аз не виждам някъде да е споменато С20ХЕ в темата?! И показва доста повече, явно на теб ти е коплекс това 20ХЕ.




- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
Преди години един колега започна така и в момента е с VR6
Само двайсеттина теми по надолу Цък
Като гледам Prokopoff каква компресия е докарал, степента може да дойде малко повечко, (колко ще дойде незнам, а ме мързи да търся из нета формулата за превръщане на компресия в степен), щом пешката казва може и да се кара на газове, ама другите два двигателя за които се знае вече са на желязо така че...

Само двайсеттина теми по надолу Цък
Като гледам Prokopoff каква компресия е докарал, степента може да дойде малко повечко, (колко ще дойде незнам, а ме мързи да търся из нета формулата за превръщане на компресия в степен), щом пешката казва може и да се кара на газове, ама другите два двигателя за които се знае вече са на желязо така че...
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
Хората се чудят как да направят една глава по-дишаща а ти от 16 минаваш на 8 клапана...успех.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Експеримент - 8 клапанова глава на КР - блок
sin orel C20XE написа:Нормален КР на дино дава около 110 кс, демек не е някакъв критерии
ами ето ти критерии
прави си неговия мотор, тунингова и каквото там прави, и мери. Има ли 110 на колела, значи е стигнал мощнстта на стоков кр. Много странна логика ... а кое би било критерии в случая да попитам аз?
Не виждам смисъл в подобно нещо- да осакатиш един мотор и после в тази осакатена концепция да се мъчиш да го тунинговаш. Абсурдно е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта