Още по-зле - не разбирам как е възможно да прилагат автоматици за учебни коли

Но предлагам с това и да приключим конкретно този въпрос - все пак темата е посветена на 1.6 SR vs. 1.6 16V.

hitman0013 написа:"В диапазона на максимален въртящ момент двигателят се чувства чудесно, но не мисля че това е най-икономичният режим. При ниски обороти на работа двигателят не се натоварва, но в същото време и налягането на маслото не е високо и при по-износени двигатели има вероятност от прокъсване на масления филм и вероятност от сухо триене."
Ето защо и на ниски обороти не е добре да се кара бензинова кола. Не се бях замислял за това! Което също защитава тезата, че подгряването на място на двг не е много полезно, а трябва да се тръгне и поддържат средни обороти докато загрее. После газ!
hitman0013 написа:...
Трябва му кола с по-достъпна поддръжка, не е нужно да е много пъргава. Кой от 1,6 моторите би бил по - подходящ за монтиране на газов инжекцион? Има вариант и да не се монтира газ, тъй като не минава големи разстояния. Бюджетът му е ок 5000лв.

Да добавя и аз по темата-1.6 16V е една,две идеи по-добра от 1.6 SR .Изпитано!!!
3 идеи даже.И ако по мотора всичко е точно-230 ги залепя без да се замисли.Поне при моя 1.6 16V е така,а който не вярва си е негов проблем.
apolon написа:Да добавя и аз по темата-1.6 16V е една,две идеи по-добра от 1.6 SR .Изпитано!!!
:да: 3 идеи даже.И ако по мотора всичко е точно-230 ги залепя без да се замисли.Поне при моя 1.6 16V е така,а който не вярва си е негов проблем.

Като се замисли, може да се сети че го е дърпало нещо - порше, ламборджини ,AMG63 ?Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта