Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот wishsalor » Сря 17 окт 2012 22:10


От заглавието е ясно какво ме интересува. Не намерих данни или снимки, които да ми отговорят на въпроса. Затова пускам и тема. Искам да си измия двигателя, отсекът му също. Каква е правилната технология и съдържанието и за извършване на тази манипулация. Някой пробвал ли е да си измие сам мотора? Кое, как и с какво се прикрива от водната струя, изключая делкото, филтърната кутия и ТПС-а, свещите, генератор и стартер...... и до там ми свържват идеите. Препаратът за целта е ясен- МА-FRA, Sonax, ЗСБТ/Зверска смесица между бензин и тест/, MEGLIO и прочее подобните им субстанции.
Кое е важното-струята - дали от водоструйка/маломощна естествено и с малка метла на дюзата към 5см/, дали с течаща вода, а може би топла вода? След загрял двигател и на слънце става и по лесно, но безопасно ли е за ел възлите на ДВГ?
Полезни ще ми бъдат всички мнения и препоръки. Високо ще оценя и истински благодарности, ако някой ми предостави пробвано технологично съдържание на манипулацията.
Поздрави, и предварително Благодаря!
ПС Ясно ми е, че трябва да внимавам много, но накрая, ако не може и не може, ще действам както като мих ДВГ на кола 2008г за бая пари- с четка за зъби и късокосместа за рисуване + екструдер :screwy :banghead: :screwy /Е...., нема такъв гърч/




Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот borri » Сря 17 окт 2012 22:20


темата е интересна и аз искам да знам каква е процедурата за измиване че,и моя е леко прашен.Поздрави :beer


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот GuLiVeR » Сря 17 окт 2012 22:20


Колега взимаш един обезмаслител ръсиш както е загрял двиг.навсякъде и после переш с пароструиката,и пак докато стигнеш желания ефект,само по компа не е желателно да биеш с пароструиката иначе всичко друго е устоичиво и ако всичко ти е ок ще запали без проблем след това и няма ядове, :beer не се притеснявай това е VW все пак а не френски .....


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот wishsalor » Сря 17 окт 2012 22:45


Ще ме прощава колегата от по-горният пост, НО, мнението му засяга, така да се каже сектантският ни поглед върху нашите автомобили, а и не съдържа технологичен опит базиран на аргументи spam . Интересува ме точно тази част с конкретно зададеният от мен въпрос Б3-2Е, за останалите модификации със сигурност има общи моменти, но въпреки това има и специфични детайли -ДЕБИТОМЕР, БУБИНА, ДЕЛКО-считам че не са еднакво разположени и предпазването им е от значение. Знам че пасата е корава машина, но гореупоменатите елементи и възли може би са влагоустойчиви, НО в никакъв случай НЕ СА ВОДОУСТОЙЧИВИ или ДУРАКОУСТОЙЧИВИ.


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот GuLiVeR » Сря 17 окт 2012 22:51


Аз ти казвам от личен опит че несъм имал рпоблем с тия възли и детаили,действам си с пароструиката и не пазя нищо от тия елементи:дебитомер,делко,кабели,свещи,бобина,филтри,акомулатор,абс,и др работи,казвам ти единствено по компютъране бий с пароструиката и няма да имаш проблеми,тва не е самолет всеш пак да го вардиш толкова.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот bobocamaro » Сря 17 окт 2012 22:54


Сектант означава : "Последовател на секта" мисля, че в твоя случай е по-добре да се използва терминът "секстант".
Това е уред който определя правилният ъгъл, за пръскане върху бУбината.


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот GuLiVeR » Сря 17 окт 2012 23:04


:да: :012:
xaxa


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот wishsalor » Сря 17 окт 2012 23:13


yoda spam yoda spam yoda spam
Май, не беше това целта на темата. Нищо, поне се посмяхме.....някои.
А сега сериозно. И който не е чел, да прочете, да помисли, и посе да пише-смислено.
Ясно е, че акумулаторът няма да го мокрим, ведно със филтърната кутия и дебитомера и дросела-махат се бързо, и откриват достъп до металните части и вътрешността на дв. отсек. Същото може да се направи и с кабелите на свещите и бубината-тяхното премахване не отнема много време, но пък опазването им сухи, струва ми се, е оправдано и смислено. в противен случай, щяха да са под мотора, а не толкоз високо, НА СУХО...
Какво още?


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот GuLiVeR » Сря 17 окт 2012 23:18


maikomila :screwy Колега сега ли си го купи тоя пасат,най-добре го разглоби на части и го измий с четка за зъби и го подуши после със сушоара, какво страшно има в миенето на двигател,казах ти това не е совалка,ако те е страх го закарай на автомивка и иди да пиеш едно кафе да не гледаш,че сигурно ша се оплашиш,и като се върнеш ще е готов и ще запали,


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот bobocamaro » Сря 17 окт 2012 23:31


wishsalor написа:Какво още?

Ами...нищо. Закарай колата на автомивка, подготви си желаните от теб препарати за обезмасляване и измиване. Изброените ел. компоненти можеш да не сваляш ако колата пристигне за миене с едни 70 градуса по стрелка.
Това ти гарантира, че те ще изсъхнат бързо, съответно мотора няма да плете, трещи и да записва ерор кодес.
Каран до работна темп. горещ мотор не е хубаво да се пръска с вода. Най-малко може да си сцепиш изпускателния колектор.
Дебитомера е херметизиран, бобината също. Върху делко не се пръска директно.
Изобщо това е осем клапанов мотор със стърчащи лули, на свещите.
Друго си е да налееш един 16 клапанов с вода, през скапани лули примерно.


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот GuLiVeR » Сря 17 окт 2012 23:37


най-добре не го мий


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот wishsalor » Чет 18 окт 2012 8:02


Колега Гъливър, аз с четка за зъби мога да мия мотор, и няма да е по зле от колкото ти с квито и да е средства. На автомивка съм работил, някога, назад във времето, общо взето съм наясно кой препарат и коя вода какво могат. По отношение на пасата, да, наскоро съм го взел, но нищо не пречи да се поинтересувам как да извърша процедурата грамотно и качествено. Всъщност и нищо не пречи да се стремим да правим всичко, до което се допрем и ГРАМОТНО и КАЧЕСТВЕНО, току виж сме станали европейци... ма това в друга тема.
Сега на въпроса. Щом са защитени, някои от елементите, значи може просто да се покрият с найлон и да се облепят, бидейки облепени и с тиксо. А и за малко да забравя, не че пасата ми е совалка, но всеки гони някакво качество, аз например го искам чист..


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот muns61 » Чет 18 окт 2012 8:24


wishsalor написа:На автомивка съм работил, някога, назад във времето, общо взето съм наясно кой препарат и коя вода какво могат. По отношение на пасата, да, наскоро съм го взел, но нищо не пречи да се поинтересувам как да извърша процедурата грамотно и качествено. Всъщност и нищо не пречи да се стремим да правим всичко, до което се допрем и ГРАМОТНО и КАЧЕСТВЕНО, току виж сме станали европейци... ма това в друга тема.

Ako си работил на мивка, трябва да си наясно, че найлон и тиксо работа не вършат...
Не ми е съвсем ясно какво точно искаш да ти каже някой - под какъв точно ъгъл и от коя позиция да се насочи струята? Щом са ти ясни препаратите и технологията, захващай се за работа, вместо да разтягаме локуми тук. Ако пък искаш да си европеец, върви на автомивка, по официалните сервизи. Така правят европейците, щото за европейско измиване ти трябват и очистни съоръжения за отпадната вода.
Успех! :да:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот gancho » Чет 18 окт 2012 9:39


Ясно е, че акумулаторът няма да го мокрим

Тук си в голяма заблуда!
Точно акумулатора го измий хубаво-по обикновените акумулатори с отделни тапи се събира доста изпарен електролит и в комбинация с влагата във въздуха през студените месеци същата кондензира малко по корпуса и се получава истински електролитен р-р,който причинява саморазряд-протича слаб ток по корпуса, м/у полюсите на аку-то.
Мий го смело с вода.Водата е слаб електролит-учи се още в училище.


kiril_bulgaria
Мнения: 594
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево / Бургас

Re: Технологично съдържание на измиване на ДВГ и дв. отсек 2Е

Мнениеот kiril_bulgaria » Чет 18 окт 2012 10:00


Колата ще се продава? И да се скрият минали течове от масло? Това го правят само джамбазите, но не и собственици на автомобили, имащи поне малко технически познания.

Видя ли двигател на автомобил, който е измит, въобще не се заглеждам по автомобила. За мене този автомобил вече е проблемен с електрическата си инсталация. За да е измит двигателя, значи са прикрити омаслявания и течове.

Избора си е твой, искаш мнение.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта