Кое е важното-струята - дали от водоструйка/маломощна естествено и с малка метла на дюзата към 5см/, дали с течаща вода, а може би топла вода? След загрял двигател и на слънце става и по лесно, но безопасно ли е за ел възлите на ДВГ?
Полезни ще ми бъдат всички мнения и препоръки. Високо ще оценя и истински благодарности, ако някой ми предостави пробвано технологично съдържание на манипулацията.
Поздрави, и предварително Благодаря!
ПС Ясно ми е, че трябва да внимавам много, но накрая, ако не може и не може, ще действам както като мих ДВГ на кола 2008г за бая пари- с четка за зъби и късокосместа за рисуване + екструдер
/Е...., нема такъв гърч/

. Интересува ме точно тази част с конкретно зададеният от мен въпрос Б3-2Е, за останалите модификации със сигурност има общи моменти, но въпреки това има и специфични детайли -ДЕБИТОМЕР, БУБИНА, ДЕЛКО-считам че не са еднакво разположени и предпазването им е от значение. Знам че пасата е корава машина, но гореупоменатите елементи и възли може би са влагоустойчиви, НО в никакъв случай НЕ СА ВОДОУСТОЙЧИВИ или ДУРАКОУСТОЙЧИВИ.