За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 18 окт 2012 19:41


Май ще трябва да обясня кое, как работи по-подробно за да се добие представа.

Започвам със работата на мотора при този вид инжекции във оригинал, както излиза от завода.

Дебитомера - мери въздуха, който постъпва в мотора и така разбира колко гориво му трябва за постъпилия въздух.
Степ-мотор - когато запалим двигателя на място, без да подаваме газ, степ мотора е този, който се грижи колко въздух да влиза в колектора, тъй като дроселовата клапа на празен ход е напълно затворена. Без въздух няма горене. Неговата цел е, да регулира оборотите при добавяне на консуматор, например фарове, климатик и др.

Повечето газаджии, или незнаят как работи тази инжекция или не искат да и променят стандартното състояние и затова слагат смеситела преди дебитомера за да не бъркат работата на бензин. Да, обаче пълно щастие няма! Искате да карате ефтино на газ, ще се наложи да направите компромис. Аз карам агресивно(може да се види по колата в гаража която карам сега, за щастие без газова, въпреки, че е трудно с тези цени на бензина) и за това доста често се случваше при този начин на каране да ми гърми. Причината е, че се запалва газта която се намира в тръбите м/у мотора и дебитомера, това е много газ и е опасна, клапите с/у гърмеж не са достатъчни за да поемат силата от детонацията и обикновено при мен имаше изкривяване на клапата на дебитомера или още по-лошо, направо се пръскаше с кутията. След това ми хрумна да оставям развита скобата на маркуча от към филтърната кутия и като гръмнеше маркуча изкача и само слизам пъхам го и продължавам. Това естествено не си е работа, карам в натоварено движение, гърми, спирам и отварям капака на средата на пътя. Знаех, че трябва да преместя смеситела на колектора и проблемите ще спрат, но всички газаджии твърдяха, че това е невъзможно. Да, ама не! Единствения проблем е степ мотора, който е бай-пас м/у тръбата от филтърната кутия и колектора. Разкарах го, запуших дупките, развих винтчето на дросела така, че той да остане леко отворен, за да може след като няма степ мотор да вкарва въздух за празния ход, от там да влиза този въздух. След това си го нагласих, при включени фарове оборотите да са около 900, аз климатик нямам, който има да го вкючи и него и да ги нагласи с него. Така карах доста време без никакви проблеми само на газ. Когато се кара само на газ, дебитомер не е нужен. Реших обаче, да накарам колата да работи и на бензин, единственото нещо беше да се нагласи колко натегната да е пружината на клапата на дебитомера от ето това черно зъбно колело.
Изображение
След като заработи и на бензин перфектно, отново ще се наложи да се настрои работата на газ, този път само от изпаритела. След това всичко стана както трябва и не съм имал никакви проблеми.После продадох колата и все още се движи безпроблемно из улиците на Бургас.

Последна промяна от _DIESEL_POWER_ на Чет 18 окт 2012 23:12, променено общо 12 пъти.




Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Чет 18 окт 2012 22:28


Евала колега! И аз смятам,че не трябва да се вярва винаги на майсторите...
Значи само си изолирал,байпасното моторче за ПХ - запушил си дупките,а другите базикни и настройки са от винтовете по газовата,упорното болтче на дросела и колелото на дебитомера,нали правилно съм разбрал?! :wink:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 18 окт 2012 22:54


:да: Точно така.

П.с. Аз вече не вярвам на никакви майстори. 90 процента са невежи и изключително алчни. 5% разбират и са още по-алчни, и едва 5% са свестни хора, които си вършат работата с желание, разбиране и не гледат да ти вземат за 15 мин труд, пари колкото нормалните хора изкарват за цял ден или два :beer


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Пет 19 окт 2012 11:38


Мисля дали няма да може да се свърже МПХ след смеситела по някакъв начин,но се чудя къде да се надене тръбичката.Трябва някъде по смеситела,а то няма място.Другия вариант е да се свърже към една газовите тръбички на смеситела,но тогава не знам дали ще стане?! :roll:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 19 окт 2012 15:59


Може да се сложи преди дросела пърче метална тръба и там да се сложи, а преди него смеситела,мисля, че няма да има никакъв проблем.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Съб 20 окт 2012 12:57


_DIESEL_POWER_ написа:Може да се сложи преди дросела пърче метална тръба и там да се сложи, а преди него смеситела,мисля, че няма да има никакъв проблем.

Да метална тръба със същото ф-и да служи като снадка между дросела и смеситела и там да влиза маркуча на МПХ,нали това имаш предвид? :wink:


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот vucata » Съб 20 окт 2012 15:01


При мен е монтирана кихалката след кутията на дебитомера и въздушния филтър....сега проблема ми е, че гофрето от кутията до дросела се е сплескало на едно място заради кихалката...дефакто идва по-дълго...чудя се дали да го резна :shock за да го скъся малко...но единствения вариант е рязане от страната на филтъра


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Съб 20 окт 2012 18:50


Toва е нормално, резни го нищо му няма, само гледай да не е много и да има къде да сложиш скобите.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот vucata » Съб 20 окт 2012 20:56


Страх ме е да не го насера.....в смисъл, че там където се слага скобата е по-дебело, а ако го отрежа, скобата ще дойде на по-тънката част :(


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Съб 20 окт 2012 23:26


Lifeguard написа:...нали това имаш предвид? :wink:


:да:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Съб 20 окт 2012 23:26


vucata написа:Страх ме е да не го насера.....в смисъл, че там където се слага скобата е по-дебело, а ако го отрежа, скобата ще дойде на по-тънката част :(


Има такава опасност, режи малко.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Вто 23 окт 2012 14:15


Виж как един колега твърди,че е решил проблема с МПХ-то на АБФ-а си:
Прикачени файлове
Smesitel 3 shtucera.jpg
Смесител с 3 щуцера.Към единия е свързал маркуча на МПХ
Shema smesitel - МПХ.jpg
Проста схема на свързване!


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Вто 23 окт 2012 17:14


Да, това практически е същото, но се стреми смеситела да бъде максимално близо до колектора :да:
Аз изхвърлих МПХ, защото имах проблеми с работата му по-принцип, колата менеше обороти :beat_butt2


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Вто 23 окт 2012 22:22


_DIESEL_POWER_ написа:Да, това практически е същото, но се стреми смеситела да бъде максимално близо до колектора :да:
Аз изхвърлих МПХ, защото имах проблеми с работата му по-принцип, колата менеше обороти :beat_butt2

Чудя се при тва свързване МПХ няма ли да смуче повече газ от там от колкото газ-въздух или пък няма значение толкова?Не че и аз не мога да го излорирам моторчето,ама искам да си запазя работата на бензин или да не се трупат грешки в компа- ако въобще се трупат така де?! :talk:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Сря 24 окт 2012 15:51


Незнам как ще е, но не мисля, че ще е проблем, то и сега като ти е на филтъра смеситела, пак смуче газ :)
Не се бой за компа ти, нищо му няма :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта