преди 2 седмица ми светна небезизвестната лампичка за още по-известния филтър за твърди частици.
Колата ми е на 230000км и може би 60% от карането ми е градско...но досега не ме беше притеснявала с този проблем. Още същия ден ми се наложи да изляза извънградско.. и след 20на км изгасна. Досетих се, че се е позачистил.
Миналата седмица обаче отново светна.. и макар, че пробвах отново на извънградско - не изгасна. След бърз преглед по форумите, кабелчето и лаптопа, вкарах в принудителна регенерация.. процента на запушване беше около 46%. Отново след 20-30км се изчисти до 5-6%, изгасна всичко... и се успокоих.
Обаче днес, по пътя за София ми светна отново. Нямаше как да се връщам и продължих. Обаче при навлизането в София ми светна и реотана (премигвайки) и изписа грешка Engine Fault и още една лампа светна. Направо изтръпнах...изгасих всичко и започнах да звъня телефоните. След няколко съвета (с майстори), ме увериха, че мога да я карам и така, колкото да се прибера, и грешката с реотана е свързана с филтъра... И като се прибера, след това ще го мислим.
Прибрах се успешно. Закачих я веднага на компа.. и проверих грешките.
Ето и log.txt: http://dox.bg/files/dw?a=4887b79206.
След изчистването: http://dox.bg/files/dw?a=806e76e6ab
За съжаление не се изчисти грешката с реотанчето...(но поне изгасна другата лампичка, с "кранчето"), реших да пусна отново регенерацията и потеглих.
Най-странното обаче бе, че "изчистването" спря на около 30%

Което ме води на мисълта, че явно температурата е много ниска и частиците не могат да изгорят. А защо паднаха температурите - не знам. Колата не загуби мощност, нямах пушек отзад..
Някакви съвети, идеи? Да го махам ли този филтър (мненията по форума са разнозначни).
Благодаря предварително на всички, които се стърпяха да изчетат десетките редове.