гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Здраво колеги, четох в другия vw форум за този проблем и има някъкво решение, но нещо не ми стана мн ясно как да го разреша при моето mk4 V6 с ГИ Романо съм. Та и аз имам подобен проблем, като пусна колата по енерция от 5та или 6та скорост и натискам спирачката, много бързо падат оборотите и понякога колата угасва, също така при малка скорост ако пусна по енерция и влизам в пряка също се случва от време на време. Ако има някой по запознат нека сподели, че е малко дразнещо това. Ето темата от др. форум http://www.vwforum-bg.com/index.php/vie ... 507#p16507
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Ето и отговора на колега от др. форум, цитирам го тук ако на някой не му се занимава да се регистрира за да го прочете 
"Просто за инфо на колегите...Има и още 1-2 причини в зависимуст как е сложен изпарителя.При рязко спиране е нормално да гасне понеже платната се изместват а в завои (сору за обеснението неможах да измисля как да го опиша) ако е монтиран по ширина на колата при спиране падат оборотите и при малко количество газ гасне,а ако е по дължина на колата в завои защото както казах се изместват платната.В движение понеже като освободите от скорос притука на газ намалява а въздуха които нахлува еи е като за 80км/ч се получава разреждане но колегата правилно е писал че това помага но не на сички като махнеш трабата за горещия въздух която не помага особено на газ а за бензин няма разлика.Аз специално съм намалил дебита на входния въздох а от там и позволява да намалиш количестовто газ за сметка на паргавината която в повечето сучаи става повече.Ако някои го интересува мога да снимам и пусна тук.
П.С.Надявам се да съм бил полезен"

"Просто за инфо на колегите...Има и още 1-2 причини в зависимуст как е сложен изпарителя.При рязко спиране е нормално да гасне понеже платната се изместват а в завои (сору за обеснението неможах да измисля как да го опиша) ако е монтиран по ширина на колата при спиране падат оборотите и при малко количество газ гасне,а ако е по дължина на колата в завои защото както казах се изместват платната.В движение понеже като освободите от скорос притука на газ намалява а въздуха които нахлува еи е като за 80км/ч се получава разреждане но колегата правилно е писал че това помага но не на сички като махнеш трабата за горещия въздух която не помага особено на газ а за бензин няма разлика.Аз специално съм намалил дебита на входния въздох а от там и позволява да намалиш количестовто газ за сметка на паргавината която в повечето сучаи става повече.Ако някои го интересува мога да снимам и пусна тук.
П.С.Надявам се да съм бил полезен"
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Тия теории са за обикновена газова, а ти си с ГИ. При ГИ, колебанията на налягането на газа би трябвало да предизвиква превкючване на бензин, а не угасване.Другаде е заровено кучето.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
А да ти стават по-твърди спирачките?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Ако колата угасне стават по твърди (естествено), но ако не изгасне са си нормални.
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
не колега това ти е до настроика имах го горе долу същия проблем но като отидох на настроика на ГИ ми го оправиха (пича каза че е оправил времената на газовите инжектори и го даже беше и сменил дюзите на ГИ с по бързи та сега съм с 1.5 ома мисля)
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Дюзите са добри, може би трябва пак да отида за настройка.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Днес си пуснах 1 диагностика на ECU-то и излезе:
OBD II P0135 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1)
OBD II P0155 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2, Sensor 1)
Тези грешки дали са свързани с горивната смес?
Изчиствам грешките, но се появяват веднага след около 500-600м. Предполагам че от това ми прави тази циганиика, но грешките се появяват и на бензин като карам. Някакви идеи къде да търся 1во проблема, по датчиците или?
OBD II P0135 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1)
OBD II P0155 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2, Sensor 1)
Тези грешки дали са свързани с горивната смес?
Изчиствам грешките, но се появяват веднага след около 500-600м. Предполагам че от това ми прави тази циганиика, но грешките се появяват и на бензин като карам. Някакви идеи къде да търся 1во проблема, по датчиците или?
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Ламбра сонда ти е грешката, но може да е дросел или степ мотор, сигурен ли си, че само на газ го прави.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
И на бензин го прави, и до колкото знам ламбда сондите са ми мудни, но интересното е че ми записва грешките дори когато колата е загряла, а тогава ламбдите би трябвало да дават добри стойности или поне така показва като я закачвах на диагностика при газаджиите и те казаха че л. сондите дават добри стойности. Освен да ходя при тях да я закачиме в движение и да им покажа как гасне колата като я пусна по инерция от 5-та или 6та скорост. Вчера си направих експеримент да опитам да ми угасне на бензин, но не можах да я накарам, за момента това с угасването го прави само на газ.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
А клати ли оборотите на бензин, може просто да са по стабилни, но причината да е обща.
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
е то на бензин само ти играят оборотите нали ? (като я пуснеш рязко ) а щом са ти мудни ламбда сондите нз каква настроика ще ти направят газаджиите ( а дано успеят но се съмнявам ) а и сигорно мн ти гори 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Те са мудни само докато колата загрее после са с нормални стойности. Иначе на бенз. не играят оборотите когато колата е на 1 място, иначе вчера се опитах да я накарам да угасне на бензин както ми гасне на газ, но не успях да го докарам. Иначе си гори добре, и газаджиите казаха, че стойностите на л. сондите са били добри. Иначе на бензин ми харчи 16-17л/100км., а на газ ми харчи 17-18л/100км., така че мисля е добре. Иначе не излизат никакви други грешки и се чудя от какво го прави това. Най интересното е че колата гасне когато я пусна по инерция от 5та или 6та скорост или ако се движа с приблизително 80-90км/ч и повече. Забелязъл съм и друго по някой път колата не угасва, но когато падат оборотите (когато изключа от скорост) падат бързо и под нормалните за колата обороти (когато е в неподвижно състояние) и после си се вдигат до нормалните 800-900об.
Трябва да направя 1 клипче, че е трудно за обяснение...
Иначе има ли начин да почистя ламб. сондите по някакъв начин или само нови оправят работата? Някък си много скъпи ми се виждат, трябва да се изръся 500лв за 2те което е повече от бензина и газта който сипвам за месец и половина 2.
Трябва да направя 1 клипче, че е трудно за обяснение...
Иначе има ли начин да почистя ламб. сондите по някакъв начин или само нови оправят работата? Някък си много скъпи ми се виждат, трябва да се изръся 500лв за 2те което е повече от бензина и газта който сипвам за месец и половина 2.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
Не е трудно, това са симптоми на дросел или моторче за празен ход, почисти първо тях. И кое е нормално в разхода, аз карам 260 коня кола и харчи 15 градско,смесено 10
имаш разход на танк. Ти караш кола дето тежи под тон с обем на двигатела като на градинска косачка, разхода е 


- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: гасне при завой и когато се пусне по инерция над 80км
_DIESEL_POWER_ написа:Не е трудно, това са симптоми на дросел или моторче за празен ход, почисти първо тях. И кое е нормално в разхода, аз карам 260 коня кола и харчи 15 градско,смесено 10имаш разход на танк. Ти караш кола дето тежи под тон с обем на двигатела като на градинска косачка, разхода е
Не говори глупости, ти караш кола 260коня ама не е 4Motion. Погледни техн. характеристики на голф 4 2.8 V6 4Motion и ще видиш, че горният ти пост е глупост! Те го дават при идеални условия среден разход на 100км в град да ти е 15.1л/100км, да не говорим че колата тежи тон и половина, а не както казваш по малко от 1 тон




Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта