
1.8 т червене турбината
- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
1.8 т червене турбината
Здравейте да ви попитам нормално ли е да стане турбината алено червена. Мерси предварително 

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: 1.8 т червене турбината
hooligan_6683 написа:Здравейте да ви попитам нормално ли е да стане турбината алено червена. Мерси предварително

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 т червене турбината
да, нормално е.
това е задачата на турбо таймера-да не гаси колата веднага, за да може да се охлади турбината плавно.
рязкото изстиване довежда до спуквания, изкривяване...
ако няма турбо таймер-той трябва да е в главата на шофьора. ако си карал по дълго разстояние на малко по високи обороти-турбината се напича добре.
не се коси-само не забравяй да я студиш.
това е задачата на турбо таймера-да не гаси колата веднага, за да може да се охлади турбината плавно.
рязкото изстиване довежда до спуквания, изкривяване...
ако няма турбо таймер-той трябва да е в главата на шофьора. ако си карал по дълго разстояние на малко по високи обороти-турбината се напича добре.
не се коси-само не забравяй да я студиш.
- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: 1.8 т червене турбината
ние се чудим защото се получава при късо разтояние първа и втора в малко по високи обороти и направо светва турбината
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 19 окт 2010 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 1.8 т червене турбината
през турбината минава антифриз за да я охлажда,не е зле да провериш дали няма запушени тръбички,защото гледах мойта не почервенява
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: 1.8 т червене турбината
toldesko написа:през турбината минава антифриз за да я охлажда,не е зле да провериш дали няма запушени тръбички,защото гледах мойта не почервенява
На кое 1.8Т минава антифриз аз мисля че само масло минава за охлаждане и смазване.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.8 т червене турбината
То ако и антифриз мине, значи си на финала
!



Последна промяна от milmar на Съб 20 окт 2012 19:00, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 т червене турбината
има охлаждане с антифриз, на АГУ със сигурност го има.
- villi78
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
- Контакти:
Re: 1.8 т червене турбината

- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: 1.8 т червене турбината
утре ще го погледнем дали не е запушен някой маслен маркуч, а ми казаха да проверя и катализатора ако е запушен пак ще свети
Последна промяна от hooligan_6683 на Съб 20 окт 2012 19:02, променено общо 1 път.
- JUSTICE_G
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница / София
Re: 1.8 т червене турбината
2-3 минутки изчакване достатъчни ли са?
- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: 1.8 т червене турбината
повече 

- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: 1.8 т червене турбината
1.8Т AGU с турбина к03 е с водно и маслено охлаждане. Audi TT с турбина k03s, не знам кой код на мотора също е с водно и маслено охлаждане.
Ако ще търсиш запушени тръбички пробвай най-напред с маслената магистрала за високото налягане на маслото. Едната й част влиза във фланеца до масления филтър, другата директно в турбото/май частта откъм турбото се запушваше/
Вчера и аз видях как почервенява турбината/до сега си мислих, че това просто е израз/, естествено преди да видя състоянието й тя изгуби налягане и излезе облак бял пушек от ауспуха/белия пушек също го мислих за израз/.
Ако ще търсиш запушени тръбички пробвай най-напред с маслената магистрала за високото налягане на маслото. Едната й част влиза във фланеца до масления филтър, другата директно в турбото/май частта откъм турбото се запушваше/
Вчера и аз видях как почервенява турбината/до сега си мислих, че това просто е израз/, естествено преди да видя състоянието й тя изгуби налягане и излезе облак бял пушек от ауспуха/белия пушек също го мислих за израз/.
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 т червене турбината
На 1.8т АЕБ също има водно охлаждане 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8 т червене турбината
Колко метра си мислите ще измине колата преди да блокира турбото, ако има запушена тръба на маслото?!
Нормално е да свети чугуна, има положение даже, при което могат да се видят перките през чугуна. Тогава свети в бяло. Когато мотора не работи добре, пак почва да свети
Нормално е да свети чугуна, има положение даже, при което могат да се видят перките през чугуна. Тогава свети в бяло. Когато мотора не работи добре, пак почва да свети
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 49 госта