Здравейте....пиша от името на колега, който ме помоли да разпитам, от какво може на пасат 1.9 TDI 1998г. 110 кончета да му играят оборотите. Студен-топъл мотора, все си играе стрелката на оборотомера. Потърсих с търсачката, но там ми излиза само за бензинови мотори Така че ако имате мнение....споделете го. Благодаря предварително.
Не е закачана на вагком....истината е че е отишъл да я гледа в някакъв автосалон и там му е направило впечатление за оборотите.... Интересуват ме вероятните проблеми без да е закачана.
Причините са:съединител-маховик,ГНП-за почистване и дюзи това е за което се сещам.Но по-точно ще е като се закачи с Вага.Ако ти трябва Ваг ми се обади,проблеми нямаш
Колега имах същите оплаквания но на Б5 1,9 TDI помпа дюза Преди да започнеш да търсиш сериозни проблеми, си провери горивния филтър. При мен така играеха оборотите и искаха да ми сменят маховик, защото на VAG COM всичко е ОК. Горивния филтър беше частично запушен и имаше парцали. След смяната колата има перфектни ниски обороти. Съветвам те да почнете от там. Ако не помогне, няма и да навреди, освен с 20-30 лв за филтър, ако се окажа прав Успех
Давам още идея от къде може да играят оборотите. При мен също играеха оборотите в +/– 20. Сменихме филтри, милтри и т.н. но останаха да танцуват оборотите. Колата беше с разбит маховик но се диагностицира, че и турбото е за ремонт или ново. Оправих турбото и оборотите се спряха на едно място. Явно когато в турбото има луфтове, сегментите му изпускат масло което влиза в двигателя малко по малко и от там играеха. Естествено прегледайте първо по-горе изброените дребни неща. Просто давам идея за още едно място от където може да е. Все пак задължително е да се закачи на VAG-а. Поздрави и успех
Днес имах подобен проблем с моя пасат 1.9 110 коня. Прескачат ми оборотите на 5та ~160км/ч. Загуби мощност и след като намалих малко ,изключих от скорост и загасна.... Запалих и нямаше проблем с вървежа ,набира си без проблем. Пробвах 2ра и 3та набира без проблем. Благодаря предварително