1.8T vs 1.6/1.8
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Аз понеже съм карал А4 с AGN мотор и не ми е направило впечатление под 3000 съвсем да няма никой. То и от критериите зависи...
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Според мене колегата не е карал автомобил с такъв мотор и за това се изразява така. Иначе 1.8 атмосферния сигурно ще е приятен също за това купе, но турбото е доста по-приятен и е с потенциал, докато на атмосферния единствения му потенциал е да бъде продаден. Всеки сам си преценява от какво има нужда и кое е най-добро за него.
- JUSTICE_G
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница / София
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
radi_nrj написа:Аз понеже съм карал А4 с AGN мотор и не ми е направило впечатление под 3000 съвсем да няма никой. То и от критериите зависи...
Така е, колега. Всеки има свой твърде индивидуален и субективен критерии за вървеж. На някои хора и 300 коня са им слаби. Може би негативното ми мнение за невървеж, касаещо 1.8, идва от това че слизам от 1.8Т и тествам 1.8 без Т, което е нормално. 1.8 в купето на А3 би било поносимо, но в купета от рода на Пасат, А6 и т.н си идва слабичко, особено в ниските. Конкретният 1.8 който аз карах беше в купето на Пасат.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
radi_nrj написа:Аз понеже съм карал А4 с AGN мотор и не ми е направило впечатление под 3000 съвсем да няма никой. То и от критериите зависи...
Кодът при А4 е ADR...
Иначе 1.8 и неговите 125 коня са напълно достатъчни за купето на А3...
Колата дава до 100 км/ч под 10 сек,и доускорява повече от добре...
А е толкова лесна за газифициране.. И е в пъти по-прост за всичко от 1.8Т...
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Колега, аз да изкажа мнение, че нещо не пишеш... ако още не си взел...
Като гледам не ти се дават много пари, от гледна точка на това и 1.6 да вземеш и 1.8 да вземеш няма да ти е зле. Тук сега 1.8Т е най-великия двигател, ма като те боли джоба не се надъхвай. Ше береш грижи... 1.6 много колеги викат мъртвец... за кво е мъртвец бе колеги? 400 метра ли ше правите с него... 1.6 вози комфортно до 140 без проблем. Данъка ше му е по нисък от 1,8 на 100% и застраховката... за кво е мъртвец? Иначе 1.8Т със сигурност гори повече от 1,6 на 100% .. е тва е мисли.
Като гледам не ти се дават много пари, от гледна точка на това и 1.6 да вземеш и 1.8 да вземеш няма да ти е зле. Тук сега 1.8Т е най-великия двигател, ма като те боли джоба не се надъхвай. Ше береш грижи... 1.6 много колеги викат мъртвец... за кво е мъртвец бе колеги? 400 метра ли ше правите с него... 1.6 вози комфортно до 140 без проблем. Данъка ше му е по нисък от 1,8 на 100% и застраховката... за кво е мъртвец? Иначе 1.8Т със сигурност гори повече от 1,6 на 100% .. е тва е мисли.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Чакам колегата от Габрово с неговата кола...до тогава нищо не мога да кажа.Пари ми се дават и смятам ,че за 5000-6000лв се намират добри коли.При положение че масово обявите са за 3000-4000лв ,а тези от 5000 до 7000 се броят на пръсти...И да отида до София няма как да купя колата заради документите,а гъз път да види не ми се прави.Разхода споменах,че не ми е такъв проблем.Дали ще е 10-12 с 1.8то или 13-15 с Турбото не смятам да е въобще проблем.Утре може да не издържа и да отида до София да видя 3-4 коли балабар с таз от Габрово...Като цяло питането ми беше дали си заслужава по-малкият мотор на тва купе ако не намеря турбо такъв за някви нормални пари.Все пак тва е кола на над 14 години.Другото на което съм се спрял е Volvo V40 T4.Комшията си взе такова и е супер.Цените са доста поносими,а колата като цяло е за безпари ,а е над 2000г.Лукса вътре е по-голям от Аудито,но не искам засега Волво.Да не говорим за италиански турбо кошници.Там пък е съвсем друга бира.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Между другото гледам че се луташ, а някои колеги доста добре те насочиха към Голф 4 ка... това волво е такава груба грешка... не знам как да ти го обясня... по добре алфа, честно.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
relaxxx написа:Между другото гледам че се луташ, а някои колеги доста добре те насочиха към Голф 4 ка... това волво е такава груба грешка... не знам как да ти го обясня... по добре алфа, честно.
Ако ще е 1.8Т ще е в купе от А3...не го искам в Г4.За жалост попаднах на една много добра обява от сигурна автокъща.Като оборудване е супер,но пък е мартател(Голф 4 1.6).Утре ще ходим в Димитровград на пазар като цяло и ще минем да видим и коли.Почвам да се чудя кво искам,защото някакси при вида на всичките тези кочове се убеждавам,че тези коли се карат като за последно

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Така положението е следното.Не можах да видя Аудито,защото човека беше на работа.За сметка на това обиколих доста къщи и харесах Пасат 5.5 2.0 бензин.Масово 4ки и А3ки дизели.И накрая на разходката попаднах на една кола,която много ми се иска да я взема,но е на ръба на бюджета.Направиха страхотна цена като цяло,но данъците ме спират. Голф 4 2002ра година 2.8 V6 ( оригинален ксенон ) highline(подгрев на седалките,климатроник,аудио система качествена и прочие) 4 motion.Можеше още ейсега да я купя,защото беше с нови зимни гуми таз годишни,накладки и дискове сменени и мотора работеше супер.Обаче данъците ме спряха.На бързи сметки излезнаха 450лв/годишно.....Ако 1.8Т-то не ми хареса ще скачам за голфа евентуално.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7860
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
mupk0 написа:Така положението е следното.Не можах да видя Аудито,защото човека беше на работа.За сметка на това обиколих доста къщи и харесах Пасат 5.5 2.0 бензин.Масово 4ки и А3ки дизели.И накрая на разходката попаднах на една кола,която много ми се иска да я взема,но е на ръба на бюджета.Направиха страхотна цена като цяло,но данъците ме спират. Голф 4 2002ра година 2.8 V6 ( оригинален ксенон ) highline(подгрев на седалките,климатроник,аудио система качествена и прочие) 4 motion.Можеше още ейсега да я купя,защото беше с нови зимни гуми таз годишни,накладки и дискове сменени и мотора работеше супер.Обаче данъците ме спряха.На бързи сметки излезнаха 450лв/годишно.....Ако 1.8Т-то не ми хареса ще скачам за голфа евентуално.
306лв. срещу 416лв. са данъците за СТ. Не виждам как тази разлика може да е критерии да пропуснеш хубава кола. Все пак получваш и едни 54кс отгоре.

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
hooligan_sk написа:306лв. срещу 416лв. са данъците за СТ. Не виждам как тази разлика може да е критерии да пропуснеш хубава кола. Все пак получваш и едни 54кс отгоре.
С леко пипане, тези 54кс ще станат наполовина.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7860
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
bnick написа:hooligan_sk написа:306лв. срещу 416лв. са данъците за СТ. Не виждам как тази разлика може да е критерии да пропуснеш хубава кола. Все пак получваш и едни 54кс отгоре.
С леко пипане, тези 54кс ще станат наполовина.Разхода чувствително по-нисък и тн...
Всички знаем плюсовете и минусите колега, няма смисъл тепърва да спорим за това. Шестаците са наблъскани с екстри до тавана и често са с малък пробег. От друга страна на нашия сиромашки пазар всеки бяга от тях и действително може да се купи такава машина за 6000лв например. За мен си струват всеки лев.

ПП: това за разхода не е вярно, стига под "чувствително" да нямаш предвид 1-2л на 100км

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Не е точно така.Ако колата е 150кс данъка е : 181лв за над 14г и 270лв за до 14г,а на тоз голф ще е над 400 дори,защото авер за 230кс кола плати 480лв за 10 месеца
Гражданската и тя е майка си и баща си и гори още 5л отгоре на 1.8Т-то.Не ми е по джоба още тоз голям мотор.Като порасна тогава...засега само наслада остава.Колата беше 1:1 с тази: Покарах я ....направо сърцето ми падна някъде.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
Да ми е честит 1.8Т-то.Днес се видях с човека и уговорих колата.Утре ще я прехвърлим или в СтЗ или в ГБ.Както се очакваше имаше малко повече забележки от очакваното,но технически беше супер колата.Всичко се оказа вярно.Окачването е истинско и супер вози.Гърнетата са кадърно направени,газта работи супер,всички тампони по купето са сменяни,дискове с накладки също са сменяни скоро,климатика заработи на секундата.Колата беше натварена с багаж на задните седалки,а ускорението беше страхотно.17ките са купувани нови и нямат одрано.Като за капак е с 4 Пирели П Зеро отново купувани нови преди година.Филтъра му е малко гаден,но ще го преживея на първо време.Само едно нещо не беше както ми каза и то е ,че предният прозорец е пукнат в областа на винетката,но е малко(говоря за областа от стъклото където е черното покритие между таблото и самата прозрачна част на стъклото).Ако ми направят проблем в КАТ ще го сменя.Оказа се между 120 и 140лв чисто ново.Утре ще изкоча и със снимки.Общо взето все козметични забележки ,които да се надяваме с 200-300лв ще изчезнат(претапициране таван при приятел,смяна на ск лост оригинален,боядисване на дръжките и барчето за скорости и общо взето е това).Има 2-3 драскотини по калника предния ,а лятото ще се погрижа за тях в сервиза.
Re: 1.8T vs 1.6/1.8
В Пасат В5.5 или Голф?
В каквото и да е дано не си сбъркал и да ти служи вярно!!!
В каквото и да е дано не си сбъркал и да ти служи вярно!!!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта