golf 3 TDI 1z питане за теч на гнп

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ghost_83
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

golf 3 TDI 1z питане за теч на гнп

Мнениеот ghost_83 » Вто 23 окт 2012 17:12


здравейте колеги колата ми е golf 3 TDI с 1z мотор гледам по гнп-то има нещо като изпотяване и се чудех дали не е протекло има ли начин да разбера дали е така със сигурност колата иначе си върви нормално благодаря предварително




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот juve » Вто 23 окт 2012 18:59


лъскаш бършеш миеш и гледаш - ако стане пак .... :bishop


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот milmar » Вто 23 окт 2012 19:27


Може да драснеш една клечка кибрит mhihi , така лесно ще разбереш дали е нафта или пот от ГНП-то.

Шегувам се, разбира се , не е трудно да се разбере и по друг, по-безопасен начин :) . Освен това, когато потече, теча непрекъснато се засилва, никога не спира сам, така че наблюдавай ...


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот mladeja » Вто 23 окт 2012 19:36


След първия теч обикновенно спира, за да се успокоиш и след това е лейка.Правилен съвет са ти дали по горе - изчисти с обезмаслител забърши и гледай от къде сълзи явно за сега.А моя съвет е изчакай да текне хубаво, че да си сигурен.Аз поне, така правих два пъти.


Потребителски аватар
ghost_83
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот ghost_83 » Вто 23 окт 2012 19:45


това с бърсането съм го правил затова питам и вас а да знаете горе долу колко върви гнп втора ръка здраво разбира се


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот mladeja » Вто 23 окт 2012 20:01


каква ти е гаранцията че втора ръка ГНП няма да тече?


Потребителски аватар
ghost_83
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот ghost_83 » Вто 23 окт 2012 20:20


дайте някакви съвети какво да правя ако почне да тече много


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот mladeja » Вто 23 окт 2012 20:45


Теча го контролираш.В смисъл да не капе по някакви маркучи, че нафтата ги прави на кебепчета.Разтече ли се хубаво то няма да можеш да запалиш от раз и така или иначе ще видиш от къде тече.После в магазина - комплект уплътнения-о-пръстени и т.н. и сменяш там където е протекло.И чакаш следващото протичане от друго място.Другото е да се смени всичко що е уплътнение с комплекта който си купил и си караш без проблеми още 300 000 - 400 000км.За последното се искат повече средства и човек дето да го направи както трябва.За първото ако не е свързано със сваляне на помпата - можеш да се справиш и сам на 50%.


Потребителски аватар
ghost_83
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот ghost_83 » Вто 23 окт 2012 20:52


мерси колега ще го проверявам периодично и те така


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот dreammaker » Вто 23 окт 2012 20:58


Колегата mladeja е прав за гарнитурите и уплътнителите в комплект.Едно отваряне на ГНП хич не е ефтино като работа.Според мен смени само гарнитурата,която тече ако теча е голям разбира се.Ако просто таи и омазнява корпуса на помпата леко си я карай колега.За втора ръка помпа както по-горе бе споменато гаранцията е нула.Успех ,и дано се оправиш тънко :да:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот milmar » Вто 23 окт 2012 21:30


Аз пък точно обратно ще кажа, от личен опит :) . Ако наистина тече, дори съвсем мъничко от някоя гарнитура, сменяй веднага, големи ядове ще береш. Или най-много карай в периметър максимум 1км. от къщи :lol: . Като се "отпуши" напълно, теча наистина е като от лейка, ама буквално! За 1-2 км. можеш да загубиш десетки литри нафта, което разбира се не е единствения проблем. оплискват се маркучи, пък и е гориво все пак и се лее ... :? .


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот dreammaker » Вто 23 окт 2012 21:46


Знам много фалвета с лек теч от помпата и си карат.Възможно е в редки случаи колата да спре рязко.Както вече споделих смени само проблемното уплътнение и всички други,които се разглобяват за да се стигне до него.Мое мнение.Цял живот съм с VW.Най-добре е разбира се помпата да се херметизира цялостно,но е финна и скъпа процедура.А колега ти казваш че теча е по-скоро като изпотяване.Ако загубата на гориво от теч в помпата е толкова фрапираща 1-2км. десетки литри... се съмнявам че колата ще върви нормално.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот milmar » Вто 23 окт 2012 23:02


dreammaker написа:...Ако загубата на гориво от теч в помпата е толкова фрапираща 1-2км. десетки литри... се съмнявам че колата ще върви нормално.

Така е, допустимо е всеки да се съмнява, докато не го види :mrgreen: . За около 2км (от къщи до работа) загубих между 5 и 10л гориво. Разбрах не по държането на колата, а по теча след мен. Понеже после с лаптапчето на рамо и нови (стари) гарнитурки минах пътя с колело, следвах следата от нафта по пътя :mrgreen: .
За протокола: протекоха ми чисто нови гарнитури, после сложих старите :? .... и до сега :да: .


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот dreammaker » Вто 23 окт 2012 23:07


milmar написа:
dreammaker написа:...Ако загубата на гориво от теч в помпата е толкова фрапираща 1-2км. десетки литри... се съмнявам че колата ще върви нормално.

Така е, допустимо е всеки да се съмнява, докато не го види :mrgreen: . За около 2км (от къщи до работа) загубих между 5 и 10л гориво. Понеже после с лаптапчето на рамо и нови (стари) гарнитурки минах пътя с колело, следвах следата от нафта по пътя :mrgreen: .
За протокола: протекоха ми чисто нови гарнитури, после сложих старите :? .... и до сега :да: .

Вярвам ти колега за гарнитурите.Затова мисля че ще е най-чисто да се смени само проблемната.Мисля си че при тебе е имало проблем при херметизирането на помпата при смяната на гарнитурите и уплътненията.Човешко е да се греши.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за теч на гнп

Мнениеот juve » Сря 24 окт 2012 6:37


Затова мисля че ще е най-чисто да се смени само проблемната

това добре, ама ако е някоя много "повърхностна" гарнитура. И ако си го правиш лично ти или приятел за по бира... ако е свързано с майстори винаги е по добре (според мен) да се "изреже всичко до здраво"... защото средностатистическите комплекти от разни гарнитури са несъществени като кинти за разлика от кинтите за труда.... eusa



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта