


golf 3 TDI 1z питане за теч на гнп
- ghost_83
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
golf 3 TDI 1z питане за теч на гнп
здравейте колеги колата ми е golf 3 TDI с 1z мотор гледам по гнп-то има нещо като изпотяване и се чудех дали не е протекло има ли начин да разбера дали е така със сигурност колата иначе си върви нормално благодаря предварително
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за теч на гнп
лъскаш бършеш миеш и гледаш - ако стане пак .... 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Питане за теч на гнп
Може да драснеш една клечка кибрит
, така лесно ще разбереш дали е нафта или пот от ГНП-то.
Шегувам се, разбира се , не е трудно да се разбере и по друг, по-безопасен начин
. Освен това, когато потече, теча непрекъснато се засилва, никога не спира сам, така че наблюдавай ...

Шегувам се, разбира се , не е трудно да се разбере и по друг, по-безопасен начин

-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за теч на гнп
След първия теч обикновенно спира, за да се успокоиш и след това е лейка.Правилен съвет са ти дали по горе - изчисти с обезмаслител забърши и гледай от къде сълзи явно за сега.А моя съвет е изчакай да текне хубаво, че да си сигурен.Аз поне, така правих два пъти.
- ghost_83
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: Питане за теч на гнп
това с бърсането съм го правил затова питам и вас а да знаете горе долу колко върви гнп втора ръка здраво разбира се
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за теч на гнп
каква ти е гаранцията че втора ръка ГНП няма да тече?
- ghost_83
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: Питане за теч на гнп
дайте някакви съвети какво да правя ако почне да тече много
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за теч на гнп
Теча го контролираш.В смисъл да не капе по някакви маркучи, че нафтата ги прави на кебепчета.Разтече ли се хубаво то няма да можеш да запалиш от раз и така или иначе ще видиш от къде тече.После в магазина - комплект уплътнения-о-пръстени и т.н. и сменяш там където е протекло.И чакаш следващото протичане от друго място.Другото е да се смени всичко що е уплътнение с комплекта който си купил и си караш без проблеми още 300 000 - 400 000км.За последното се искат повече средства и човек дето да го направи както трябва.За първото ако не е свързано със сваляне на помпата - можеш да се справиш и сам на 50%.
- ghost_83
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 авг 2012 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: Питане за теч на гнп
мерси колега ще го проверявам периодично и те така
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Питане за теч на гнп
Колегата mladeja е прав за гарнитурите и уплътнителите в комплект.Едно отваряне на ГНП хич не е ефтино като работа.Според мен смени само гарнитурата,която тече ако теча е голям разбира се.Ако просто таи и омазнява корпуса на помпата леко си я карай колега.За втора ръка помпа както по-горе бе споменато гаранцията е нула.Успех ,и дано се оправиш тънко 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Питане за теч на гнп
Аз пък точно обратно ще кажа, от личен опит
. Ако наистина тече, дори съвсем мъничко от някоя гарнитура, сменяй веднага, големи ядове ще береш. Или най-много карай в периметър максимум 1км. от къщи
. Като се "отпуши" напълно, теча наистина е като от лейка, ама буквално! За 1-2 км. можеш да загубиш десетки литри нафта, което разбира се не е единствения проблем. оплискват се маркучи, пък и е гориво все пак и се лее ...
.



-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Питане за теч на гнп
Знам много фалвета с лек теч от помпата и си карат.Възможно е в редки случаи колата да спре рязко.Както вече споделих смени само проблемното уплътнение и всички други,които се разглобяват за да се стигне до него.Мое мнение.Цял живот съм с VW.Най-добре е разбира се помпата да се херметизира цялостно,но е финна и скъпа процедура.А колега ти казваш че теча е по-скоро като изпотяване.Ако загубата на гориво от теч в помпата е толкова фрапираща 1-2км. десетки литри... се съмнявам че колата ще върви нормално.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Питане за теч на гнп
dreammaker написа:...Ако загубата на гориво от теч в помпата е толкова фрапираща 1-2км. десетки литри... се съмнявам че колата ще върви нормално.
Така е, допустимо е всеки да се съмнява, докато не го види


За протокола: протекоха ми чисто нови гарнитури, после сложих старите


-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Питане за теч на гнп
milmar написа:dreammaker написа:...Ако загубата на гориво от теч в помпата е толкова фрапираща 1-2км. десетки литри... се съмнявам че колата ще върви нормално.
Така е, допустимо е всеки да се съмнява, докато не го види. За около 2км (от къщи до работа) загубих между 5 и 10л гориво. Понеже после с лаптапчето на рамо и нови (стари) гарнитурки минах пътя с колело, следвах следата от нафта по пътя
.
За протокола: протекоха ми чисто нови гарнитури, после сложих старите.... и до сега
.
Вярвам ти колега за гарнитурите.Затова мисля че ще е най-чисто да се смени само проблемната.Мисля си че при тебе е имало проблем при херметизирането на помпата при смяната на гарнитурите и уплътненията.Човешко е да се греши.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за теч на гнп
Затова мисля че ще е най-чисто да се смени само проблемната
това добре, ама ако е някоя много "повърхностна" гарнитура. И ако си го правиш лично ти или приятел за по бира... ако е свързано с майстори винаги е по добре (според мен) да се "изреже всичко до здраво"... защото средностатистическите комплекти от разни гарнитури са несъществени като кинти за разлика от кинтите за труда....

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 41 госта