



2EE - Решение на проблема
- K04A
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
2EE - Решение на проблема
Здравейте! Искам да споделя проблемите си с моя 2ЕЕ с надеждата да съм полезен на някого. Става дума за следното: при температура под 10 градуса колата гасне и не държи обороти, като няма значение на газ ли е или на бензин. Когато загрее двигателя всичко си идва на място. Решението на проблема е около 1см. маркуче за гориво ф8мм., което се подлага на жилото на газта, така че при загрял двигател жилото да е обтегнато, а оборотите около 950. Единственният страничен ефект е повдигането на педале на газта с около 2-3 см. Убеден съм, че всеки карбуратор 2ЕЕ може да се "отремонтира" така като в случаите, когато имаме високи обороти вакумът се изолира, регулаторът се демонтира
.Надявам се мнението ми да провокира размисли в тая посока у хората, които разбират и се намери просто решение на проблема.

- popodopolo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 2EE - Решение на проблема
K04A написа:Здравейте! Искам да споделя проблемите си с моя 2ЕЕ с надеждата да съм полезен на някого. Става дума за следното: при температура под 10 градуса колата гасне и не държи обороти, като няма значение на газ ли е или на бензин. Когато загрее двигателя всичко си идва на място.
Това ставаше, 'щото няква мембранка в карбуратора се спуква ли?
Rabbit написа:това става, защото смукача е електронен/стъпков мотор/ и няма оправия. де да беше мембранка. говорим само за 2ЕЕ.
Да и аз имам предвид 2ЕЕ, но имам някакви спомени, че някой беше споменал нещо за мембрана, ама не съм спец, не настоявам. Затова и питам


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 99 госта